LFS-Cup Discussietopic
-
Stand na 9/22:
-
Stand na 10/22:
-
Stand na 11/22:
-
Ik vrees dat het voor ons inmiddels een lastig verhaal gaat worden. Ook zuur dat ik nu voor de vijfde keer op rij gelijkspeel met alle vijf de keren betere stats dan mijn opponent. Al roep ik dat natuurlijk vooral over mezelf af met m'n pussy 451 SVA tactieken Valt me sowieso op dat er deze finale (zelfs voor OSM-begrippen) wel heel erg veel wedstrijden in 0-0 eindigen..
-
Zegt niks Alex. In de halve finale hebben Hans en ik bijna constant 1e gestaan. Echter op de laatste speelronde eraf gegooid.. Dus gas op de lollie, verstand op 0 en blijven gaan...
Wat je zegt viel Hans en mij ook op idd. 0-0 komt (veel te) vaak voor... Ik probeer 451 te vermijden door 541 te spelen maar ja dat is ook weer defensief...
-
Stand na 12/22:
-
Stand na 13/22:
-
Stand na 14/22:
-
Stand na 15/22:
-
Verkoopstats na 15/22:
-
@dammy111_nl wat is er aan de hand? Al vanaf 4-5 niet meer online geweest of opstelling aangepast???
-
Stand na 16/22:
-
@putse-boys_nl Ja... Ik had een super intensief seminar 4-5-6 mei (de grootste networking en succes seminar in BeNeLux, erg instructief: Les Clés du Succès).
Sorry voor mijn tegenstanders en mijn super maatje... -
Stand na 17/22:
-
Verkoopstats na 18/22:
-
Stand na 18/22:
-
Blijft weer spannend tot het eind!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ik denk dat het na vandaag nog weer spannender is geworden...
-
Persoonlijk denk ik dat het na gisteren voor de titel wel beslist is.. Benieuwd naar de strijd om plek 2 en 3...
-
Stand na 19/22: