LFS-Cup Discussietopic
-
Nog iets meer dan een week, dan sluit de inschrijving!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ik wil deze promoten in een groep, maar de beheerders wijzen dit af
-
@yassin-mansousri_nl niet erg, nog maar twee plekken te gaan nu, dus we zijn er bijna.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL
Heb je misschien al meer informatie over de startdatum, anders dan 'begin november'?
Dit ivm vrijhouden/reserveren van slot.
Dank alvast. -
@desteeluitwehl_nl is in november zie je. dus als er 1 slot bijna vrij is, laat je die uit voorzorg staan
-
@desteeluitwehl_nl ga uit van week 1 of begin week 2 van november
-
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Deadline behaald!!!
-
Thanks voor het aangeven
-
Fijn nieuws dat we 24 managers hebben bereikt! Ik zal dit weekend de regels online zetten, en daarnaast kan ik ook vragen beantwoorden over het toernooi zelf!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl stel dat er 8 duo's zich melden, kunnen ze dan alsnog meedoen??
-
-
na het controleren van de lijst zijn twee inschrijven geschrapt, dus er is er weer wat plek vrijgekomen. Degene die van de lijst zijn gehaald mogen zich bij mij melden voor verdere uitleg.
-
MarcianoVDrunenNL + marcinono - mooie jongens crew
#multi? #zoumeniksverbazen #spelenmetjezelf -
@the-best-manager-in-the-world_nl Tony Chan heeft weer een duo. ik heb de vervanger in de inschrijftopic geplaatst
-
@yassin-mansousri_nl bedankt! staat nu goed op de lijst. Nu nog zoekende naar 1 koppeltje en dan kan de inschrijving wederom dicht.
-
Ik zoek voor de LFS-Cup nog 1 liefhebbend koppel om zo een eerlijke pouleverdeling te krijgen. Mag hopelijk wel lukken toch?
-
Binnenkort komt er meer info
-
Hebben we al meer info over de startdatum? Verder zag ik dat de teamnaam van @JOPIE1313_NL en mij is verwijderd in het andere topic. Is daar een reden voor?
-
@santheman11_nl dat zijn enkele foutjes dat gemaakt wordt, dat jullie naam verwijderd is, was niet expres