LFS-Cup Discussietopic
-
na het controleren van de lijst zijn twee inschrijven geschrapt, dus er is er weer wat plek vrijgekomen. Degene die van de lijst zijn gehaald mogen zich bij mij melden voor verdere uitleg.
-
MarcianoVDrunenNL + marcinono - mooie jongens crew
#multi? #zoumeniksverbazen #spelenmetjezelf -
@the-best-manager-in-the-world_nl Tony Chan heeft weer een duo. ik heb de vervanger in de inschrijftopic geplaatst
-
@yassin-mansousri_nl bedankt! staat nu goed op de lijst. Nu nog zoekende naar 1 koppeltje en dan kan de inschrijving wederom dicht.
-
Ik zoek voor de LFS-Cup nog 1 liefhebbend koppel om zo een eerlijke pouleverdeling te krijgen. Mag hopelijk wel lukken toch?
-
Binnenkort komt er meer info
-
Hebben we al meer info over de startdatum? Verder zag ik dat de teamnaam van @JOPIE1313_NL en mij is verwijderd in het andere topic. Is daar een reden voor?
-
@santheman11_nl dat zijn enkele foutjes dat gemaakt wordt, dat jullie naam verwijderd is, was niet expres
-
@santheman11_nl Heb het in mijn excel nog goed staan, no worries!
-
@yassin-mansousri_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@santheman11_nl dat zijn enkele foutjes dat gemaakt wordt, dat jullie naam verwijderd is, was niet expres
Misschien is het wel goed om de antwoorden uit de organisatie te laten komen.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ok top, thanks voor de snelle reactie. En de andere vraag? Hebben we een richtdatum? Het is namelijk behoorlijk managen om aan alles mee te doen als crew: LFS, CC, Battle-cup, Crewcomp en dan mijn HA nog onderhouden. Dus een richtdatum zou fijn zijn.
-
@joost-sœter_nl oke
-
@santheman11_nl Aangezien de CC 5 november start komt er een buffer zodat het niet dubbel druk gaat worden qua VB. De LFS-Cup zal daarom maandag 12 november starten! Verder nieuws over indeling en regelgeving komt binnenkort
-
@the-best-manager-in-the-world_nl gelukkig. Mijn 2e slot is 11 november vrij
-
eh me partner zal alleen als het begon weer starten met osm en ik had steeds een slot vrijgelaten dus maar nu s die wel vol maar doe ik nu niet mee dus
-
@joost-sœter_nl en misschien is het ook goed om die kerel een cursus Nederlands te geven?
-
@jeffrey-tonder_nl Ja dat heb ik echt nodig
-
@yassin-mansousri_nl zelfkennis is inderdaad belangrijk in deze samenleving iets wat weinig mensen hebben tegenwoordig
-
-
@yassin-mansousri_nl Aangegeven wegens dubbel account.