LFS-Cup Discussietopic
-
Binnenkort komt er meer info
-
Hebben we al meer info over de startdatum? Verder zag ik dat de teamnaam van @JOPIE1313_NL en mij is verwijderd in het andere topic. Is daar een reden voor?
-
@santheman11_nl dat zijn enkele foutjes dat gemaakt wordt, dat jullie naam verwijderd is, was niet expres
-
@santheman11_nl Heb het in mijn excel nog goed staan, no worries!
-
@yassin-mansousri_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@santheman11_nl dat zijn enkele foutjes dat gemaakt wordt, dat jullie naam verwijderd is, was niet expres
Misschien is het wel goed om de antwoorden uit de organisatie te laten komen.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ok top, thanks voor de snelle reactie. En de andere vraag? Hebben we een richtdatum? Het is namelijk behoorlijk managen om aan alles mee te doen als crew: LFS, CC, Battle-cup, Crewcomp en dan mijn HA nog onderhouden. Dus een richtdatum zou fijn zijn.
-
@joost-sœter_nl oke
-
@santheman11_nl Aangezien de CC 5 november start komt er een buffer zodat het niet dubbel druk gaat worden qua VB. De LFS-Cup zal daarom maandag 12 november starten! Verder nieuws over indeling en regelgeving komt binnenkort
-
@the-best-manager-in-the-world_nl gelukkig. Mijn 2e slot is 11 november vrij
-
eh me partner zal alleen als het begon weer starten met osm en ik had steeds een slot vrijgelaten dus maar nu s die wel vol maar doe ik nu niet mee dus
-
@joost-sœter_nl en misschien is het ook goed om die kerel een cursus Nederlands te geven?
-
@jeffrey-tonder_nl Ja dat heb ik echt nodig
-
@yassin-mansousri_nl zelfkennis is inderdaad belangrijk in deze samenleving iets wat weinig mensen hebben tegenwoordig
-
-
@yassin-mansousri_nl Aangegeven wegens dubbel account.
-
@furrax_nl hoe bedoel je dubbel account?????
-
@marcianovdrunen_nl Hahahaha loooll
-
@wooper_nl ik heb er gewoon 1
-
@wooper_nl Sowieso.