LFS-Cup Discussietopic
-
@dave-jansen_nl Doe jij het nu of ik? Even zodat we niet op elkaar zitten te wachten...
-
Dave zal mod zijn, die heeft zich immers iets eerder gemeld!
Ik zoek nog steeds een vervangend koppel voor Groep B!
-
@santheman11_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@dave-jansen_nl Doe jij het nu of ik? Even zodat we niet op elkaar zitten te wachten...
Je hoort het ik doe het
-
@waterhoen19 @putse-boys_NL @PP-en-Jan-Jaap_NL @Dave-Jansen_NL @Keejos_NL hierbij de settings voor de league. Aanmaken tussen 20:30 - 21:30, met een voorkeur voor 21:00 ong.
-
The best manager in the world_NLreplied to Yassin Mansousri_NL on 12 Nov 2018, 18:13 last edited by
@yassin-mansousri_nl Komt binnenkort allemaal online!
-
Groep A, comp 1 zal rond 21:30 komen!
-
Poule B competitie 2 aangemaakt! uitnodigingen verstuurd!
-
@keejos_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Ik maak vanavond tussen 20:30 en 20:45 de competitie aan voor Groep B, competitie 1
Uitnodigingen verstuurd!
-
Uitnodigingen zijn verstuurd: Groep C, competitie 1
-
-
Invites verstuurd.
-
Bij ons niet, inmiddels na half tien. Ik ga wat anders doen en ga er vanuit dat de competitie morgen dan wordt aangemaakt.
-
@santheman11_nl Dave had een klein probleempje, zal m zo aanmaken!
-
Yassin Mansousri_NLreplied to The best manager in the world_NL on 12 Nov 2018, 20:43 last edited by
@the-best-manager-in-the-world_nl Poule B koppel #7 zal leeg blijven??
-
Ik heb helaas nog niemand gevonden momenteel. Misschien lukt het me nog om wat te regelen, maar er bestaat de kans dat het inderdaad een leeg koppel zal zijn
-
Santheman11_NL Dutch Usersreplied to The best manager in the world_NL on 12 Nov 2018, 20:44 last edited by
@the-best-manager-in-the-world_nl Ok, inmiddels de invite gekregen. Wel als een van de laatste erin, nu maar hopen dat Messi of Ronaldo gewoon in mijn scout zit.
-
Yassin Mansousri_NLreplied to The best manager in the world_NL on 12 Nov 2018, 20:48 last edited by
@the-best-manager-in-the-world_nl tony chan wilt wel meedoen, alleen heeft hij een partner nodig
-
@yassin-mansousri_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@the-best-manager-in-the-world_nl tony chan wilt wel meedoen, alleen heeft hij een partner nodig
Laat maar, Tony Denkt nog na of hij nog mee wilt doen nu hij geen partner heeft
-
Iemand nog Ritalin op voorraad?
-
Sorry boys wilde 21:00 laptopje opstarten en dan de comp maken toen de kleine banjer ineens riep.
Kwam ik boven had hij ze luier, kleren en bed vol gepiest.Toen alles weer lekker fris en schoon was alsnog de comp aangemaakt vandaar enige vertraging
533/839