LFS-Cup Discussietopic
-
@PP-en-Jan-Jaap_NL Zal mod zijn voor groep c, comp 1!
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Wat is de puntentelling(sheet) Van het toernooi
-
Idem voor groep B competitie 2
-
@dave-jansen_nl Doe jij het nu of ik? Even zodat we niet op elkaar zitten te wachten...
-
Dave zal mod zijn, die heeft zich immers iets eerder gemeld!
Ik zoek nog steeds een vervangend koppel voor Groep B!
-
@santheman11_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@dave-jansen_nl Doe jij het nu of ik? Even zodat we niet op elkaar zitten te wachten...
Je hoort het ik doe het
-
@waterhoen19 @putse-boys_NL @PP-en-Jan-Jaap_NL @Dave-Jansen_NL @Keejos_NL hierbij de settings voor de league. Aanmaken tussen 20:30 - 21:30, met een voorkeur voor 21:00 ong.
-
@yassin-mansousri_nl Komt binnenkort allemaal online!
-
Groep A, comp 1 zal rond 21:30 komen!
-
Poule B competitie 2 aangemaakt! uitnodigingen verstuurd!
-
@keejos_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Ik maak vanavond tussen 20:30 en 20:45 de competitie aan voor Groep B, competitie 1
Uitnodigingen verstuurd!
-
Uitnodigingen zijn verstuurd: Groep C, competitie 1
-
De uitnodigingen zijn verstuurd
-
Invites verstuurd.
-
Bij ons niet, inmiddels na half tien. Ik ga wat anders doen en ga er vanuit dat de competitie morgen dan wordt aangemaakt.
-
@santheman11_nl Dave had een klein probleempje, zal m zo aanmaken!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Poule B koppel #7 zal leeg blijven??
-
Ik heb helaas nog niemand gevonden momenteel. Misschien lukt het me nog om wat te regelen, maar er bestaat de kans dat het inderdaad een leeg koppel zal zijn
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ok, inmiddels de invite gekregen. Wel als een van de laatste erin, nu maar hopen dat Messi of Ronaldo gewoon in mijn scout zit.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl tony chan wilt wel meedoen, alleen heeft hij een partner nodig