LFS-Cup Discussietopic
-
@peter-osm-master_nl We zullen zien, ik ben benieuwd...
-
@the-best-manager-in-the-world_nl bedankt voor het niet antwoorden op mijn vraag van gisterenavond,blijf erbij ,dit is niet eerlijk om mensen uit te sluiten en op wachtlijst te zetten,zo kunnen wij niet meedoen voor 3 prijzen en een compensatie zou hier goed staan, trouwens lijsten met vervangers noch steeds niets van te zien
-
@rudiclaeys_nl Er is al een hele tijd terug een melding geweest dat je je kon inschrijven voor dit toernooi?
-
![alt text] (image url)
Shamrock rovers, manager heeft binnen 3 uur 2 spelers gekocht van de TL.
Managernaam: Jonas1998 -
@putse-boys_nl Klopt dat? Ik speel de competitie met 2 teams ???
@The-best-manager-in-the-world_NL -
@rudiclaeys_nl zielig om een beetje te zeuren over compensatie steeds. Geduld zou je goed staan, je gaat echt nog wel spelen want nog geen enkele competitie zit vol.
Je kan trouwens niet eens meedoen als je jezelf individueel inschrijft voor een DUO toernooi. Goed bezig :clap_tone1:
-
@erbison-pereira-87_nl nee! Het is een competitie met koppels. Jullie hebben als koppel 2 teams toegewezen gekregen.
-
@rubber890_nl ik ben wel ingeschreven als duo, mijn maat is fc atletiekboys , goed bezig
-
@rudiclaeys_nl owja het duo dat beide niet eens een account vrij heeft om aan dit toernooi mee te doen. Goed bezig
-
@putse-boys_nl maar we zijn groep 7 en niet je gezicht, let op dingen
-
@rubber890_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@rudiclaeys_nl owja het duo dat beide niet eens een account vrij heeft om aan dit toernooi mee te doen. Goed bezig
hahahahaha.
Beste reactie die ik al gelezen heb in deze topic.
Zo zagen en niet eens een vrije account hebben.
-
Ze komen net kijken en hebben de waffel al open man man man :rofl: Wat voor compensatie in hemelsnaam
-
@putse-boys_NL sorry vriend, voor het geval er een fout van de organisatie was omdat we in 2 groepen zijn.
Groep 7 en 12, mijn partner is lid geworden van de dois die een uitnodiging heeft gestuurd en ik ben alleen lid geworden van groep 7. Wat moet ik doen? -
Goeie genade, met die algemene aankondiging van het toernooi hadden we veel nieuwelingen verwacht. Dan gaat er weleens wat mis en dat is ook helemaal niet erg. Maar zulke retards als die pannenkoek die elke keer om compensatie loopt te janken mogen wat mij betreft wegblijven. Als organisatie zou ik jou echt helemaal onderaan de reservelijst zetten.
-
@rawstyler_nl Misschien niet eens op de reservelijst zetten maar op de zwarte lijst
-
Dan wil ik ook wel compensatie van gb omdat ik dat gezeik aan moet lezen
-
In alle haast om eraan te beginnen heb ik inderdaad het misse team gekozen (Limerick). Dit was een foutje en zeker niet express (slechtste team van competitie). indien zo iets gebeurd kan er toch gewoon geswitched worden van ploegen tussen de 2 duoteams? Ik snap alle heisa niet met die strafpunten etc.
Ok wat ik deed was idd niet slim maar speel toch gewoon? -
@Jonas1998_NL sukkel!!!
-
@gilles-brunelos_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
In alle haast om eraan te beginnen heb ik inderdaad het misse team gekozen (Limerick). Dit was een foutje en zeker niet express (slechtste team van competitie). indien zo iets gebeurd kan er toch gewoon geswitched worden van ploegen tussen de 2 duoteams? Ik snap alle heisa niet met die strafpunten etc.
Ok wat ik deed was idd niet slim maar speel toch gewoon?I entered a league with Limerick on my world account to test. What should I do now if another manager Limerick has taken me? I think it would be a punishment for wrong chosen teams. After all, I have already invested Bosscoins in the world account for Limerick, which are now useless.
-
Er zijn nog lege plekken beschikbaar! Wil je nog meedoen, stuur mij dan een berichtje waar je aangeeft met welke andere manager je mee wilt spelen.