LFS-Cup Discussietopic
-
Na een kleine interruptie van Gamebasics gaan we vanavond weer door met spelen!
-
@yassin-mansousri_nl waarom heeft je maatje ontslag genomen???
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Helaas heeft mijn partner ontslag genomen. En nu??
-
jij speelt gewoon verder, maakte toch geen verschil uit voor jullie.
Denk dat je wel eens moet praten met je crewgenoten dat zoiets wel niet kan... -
@gizmo69_nl Die crew stelt niet veel voor dus kan je dit soort dingen verwachten.
-
@yassin-mansousri_nl Wel jammer. Jullie lagen net lekker op koers voor de volgende ronde.
-
@gizmo69_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
jij speelt gewoon verder, maakte toch geen verschil uit voor jullie.
Denk dat je wel eens moet praten met je crewgenoten dat zoiets wel niet kan...Inderdaad.
@santheman11_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@yassin-mansousri_nl Wel jammer.Jullie lagen net lekker op koers voor de volgende ronde.
Helaas
-
@furrax_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@gizmo69_nl Die crew stelt niet veel voor dus kan je dit soort dingen verwachten.
Dat komt later wel goed
-
7/30
-
klopt toch wel effe niet je tussenstand...?
Kan Keejos dit even controleren? -
@gizmo69_nl Jawel deze klopt. Alleen is dit van 1 ronde terug.
De tussenstand voor Speelronde 8 ga ik later maken -
@yassin-mansousri_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
De tussenstand voor Speelronde 8 ga ik later makenAls ik 1440punten heb en vayasmit 1280 is dat samen 2720 en niet 1790 zoals jij zet, toch?
Dus zitten toch wat fouten in, zou toch graag hebben dat @Keejos_NL de berekening maakt op het einde.
mvg
gizmo -
@gizmo69_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@yassin-mansousri_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
De tussenstand voor Speelronde 8 ga ik later makenAls ik 1440punten heb en vayasmit 1280 is dat samen 2720 en niet 1790 zoals jij zet, toch?
Dus zitten toch wat fouten in, zou toch graag hebben dat @Keejos_NL de berekening maakt op het einde.
mvg
gizmoOh ik zal het aanpassen
-
9/30
-
LFS-Cup: Groep C
11/30
-
Tussenstand groep B na 13/30:
-
Tussenstand Groep A: 13/30
Teamnamen in het rood kon ik niet terugvinden in mijn bestand, dus daar heb ik voor nu even wat voor verzonnen. -
@the-best-manager-in-the-world_nl Is het de bedoeling dat plek 1 en 3 (met sheetDS 7 en 10) bijna twee keer zoveel punten waard is als plek 1 en 3 in de vorige fase?
-
14/30
-
The best manager in the world_NLreplied to waterhoen19_NL on last edited by The best manager in the world_NL
@waterhoen19_nl naar de weging van beide rondes ben ik dit moment aan het kijken. Het kan dus zijn dat het coëfficiënt van deze ronde nog naar beneden gaat. Maar uiteraard worden in een langere competitie hoge plekken gewoon goed beloond. Als je met beide managers in de top 3 staat kan je ook wel verwachten dat dit flink punten zal opleveren.