LFS-Cup Discussietopic
-
Pfffff @AppieL_NL gefeliciteerd met je 0-6 overwinning. Grootste nederlaag voor mij dit toernooi
Dus sluit ik de eerste seizoenshelft van de 1ste fase met 0(!!!!!!!!) Punten, 2 doelpunten en een doelsaldo van -25 -
@desteeluitwehl_nl nee want ik speelde geen 451 en mijn efficiency was geen 50+ met schieten op afstand
-
7/ 14
-
Iedereen in Groep B, Jullie zullen In de 2e Fase van de poulefase Nooit 1e en 2e worden. @Keejos_NL en @AppieL_NL van The Chippendales hebben die al
-
@yassin-mansousri_nl Kalm aan junior, we zijn pas 7 potjes onderweg en het schema voor 2e helft ziet er voor mij stuk minder gunstig uit dan de eerste helft.
-
Staat trouwens een foutje in zie ik. Rens staat 5de, niet 4de. Maar zal niet veel schelen qua punten. Zal het bij de volgende tussenstand weer verbeteren.
-
@yassin-mansousri_nl ik begin mezelf nu wel enorm te irriteren aan je nutteloze prietpraat en vervuiling op het forum. Ga jezelf focussen op je team joh!! Wellicht dat je dan wat punten pakt en hoger eindigd dan het PC team...
-
@davydutch_nl Haha, ja dat klopt. Maar ik was uiteraard niet heel blij met deze uitslag
-
@thebestmanagernl said in LFS-Cup Discussietopic:
@pp-en-jan-jaap_nl hier moeten de doelstellingen nog gecorrigeerd worden met nieuwe SheetDS
Excuses!
Dit moet beter zijn. -
This post is deleted!
-
9/14
-
@AppieL_NL Kneus...
-
@Keejos_NL Luis Enrique 14 is mijn partner
-
Groep A, Competitie 2, 9/14:
-