LFS-Cup Discussietopic
-
LFS-Cup: Groep C
11/30
-
Tussenstand groep B na 13/30:
-
Tussenstand Groep A: 13/30
Teamnamen in het rood kon ik niet terugvinden in mijn bestand, dus daar heb ik voor nu even wat voor verzonnen. -
@the-best-manager-in-the-world_nl Is het de bedoeling dat plek 1 en 3 (met sheetDS 7 en 10) bijna twee keer zoveel punten waard is als plek 1 en 3 in de vorige fase?
-
14/30
-
The best manager in the world_NLreplied to waterhoen19_NL on last edited by The best manager in the world_NL
@waterhoen19_nl naar de weging van beide rondes ben ik dit moment aan het kijken. Het kan dus zijn dat het coëfficiënt van deze ronde nog naar beneden gaat. Maar uiteraard worden in een langere competitie hoge plekken gewoon goed beloond. Als je met beide managers in de top 3 staat kan je ook wel verwachten dat dit flink punten zal opleveren.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Is dit de sheet?:
startpunten: 1000
Punten competitie: aantal pekken onder/boven doel: *100(+ of -)
Punten competitie: aantal punten *10 -
dat is inderdaad het format voor deze competitie.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Top, hoe eerder hoe beter denk ik (dan weet iedereen hoeveel risico er genomen moet worden de laatste speeldagen).
Kan je er dit weekend al naar kijken? Dan hebben we in ieder geval nog één helft waar de puntentelling definitief is -
Dit zal inderdaad binnenkort bekend worden. De punten van deze sheet zullen niet veranderen. Het gaat er nu om hoeveel ik iedere comp laat wegen in de eindformule.
-
@putse-boys_NL kan je de sheet invullen, ik kan het niet doen in de vakantie
-
@yassin-mansousri_nl ja doe ik... Ik verzorg straks een update.. En na de kerstdagen weer! Fijne vakantie!
-
Tussenstand Groep B na 16/30:
-
Tussenstand na 19/30
-
Eindscore berekening
60% resultaat Fase 1
40% resultaat Fase 2Reden: Dit is om de eerste fase iets meer mee te laten tellen in de berekening van de eindscore.
-
Aye!
Hier volgt een klein overzicht wat het bouwen betreft!
Na dag 21/30
- Groep A
- Groep B
- Groep C
- Groep A
- Groep B
- Groep C
Nu de eindsprint !
- Groep A
-
Tussenstand na 23/30:
-
In Poule C heeft @jimi_beasley_the_best_NL een oefenpot tegen mij gespeeld. En om het nog erger te maken: ik heb in alle snelheid per ongeluk op revanche/rematch gedrukt omdat ik dacht een revanche op mijn partner @JOPIE1313_NL te nemen. In alle snelheid dus niet goed naar de managernaam gekeken.
Overigens heeft deze manager ook tegen Jopie geoefend, alleen was hij gelukkig wél zo oplettend. Ik vermoed dat hij ook tegen anderen in onze competitie heeft geoefend, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Omdat dit een foutje in een split second en niet moedwilligi s geweest, hoop ik een straf te kunnen ontlopen. Ik heb dan ook geen oefenwedstrijd tegen Jopie gespeeld, zodat het effect op mijn selectie nagenoeg hetzelfde zou zijn als ik wel revanche op mijn partner had genomen. Als het me wel een straf op levert, dan accepteer ik hem uiteraard gewoon.
-
@santheman11_nl Oefenen blijft oefenen, je geeft Jimi (terecht) aan maar oefent zelf ook. Jammer dat Jimi de regels niet heeft gelezen want dan had hij dit geweten.