LFS-Cup Discussietopic
-
SheetDS berekening en de sheet komen morgen online.
-
This post is deleted!
-
Ik hoor graag feedback over wat mensen van deze SheetDS vinden. Dit is geen extreme factor, maar meer om de hoge doelstelling een kleine verzachting te geven. Wat ook mogelijk is om een extremere factor toe te passen waardoor de doelstelling nog meer naar elkaar toe zullen worden getrokken. Wat is jullie voorkeur?
-
@the-best-manager-in-the-world_nl ik vind em wel prima zo. Ik zie het nu niet in van de sheetds nog dichter bij elkaar te krijgen. Dan had je op die 2mil verschil in tw net zo goed random team pakketjes kunnen maken als de sheetds bijna allemaal gelijk is...
-
@the-best-manager-in-the-world_nl dit is wel goed
-
1/30
alvast sorry als er een fout zit
-
@Yassin-Mansousri_NL Teamnaam voor FC Kuijf en Den Hertog is Feyenoorders love big butts
-
@the-best-manager-in-the-world_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@Yassin-Mansousri_NL Teamnaam voor FC Kuijf en Den Hertog is Feyenoorders love big butts
Oke, dat ga ik erbij zetten
-
-
2/30
-
3/30
-
Wat voor tool gebruik jij om alles bij te snijden, want het is niet bepaald smooth
-
@davydutch_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Wat voor tool gebruik jij om alles bij te snijden, want het is niet bepaald smooth
ik gok paint
-
-
@davydutch_nl Schaar.
-
@davydutch_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
is aangepast
-
@Yassin-Mansousri_NL bedankt voor het bijhouden! Ik waardeer het zeer
Ik zal morgen eens een tussenstand gaan posten van Groep A. Kan iemand toevallig de tussenstand van Groep C op zich nemen? Alvast bedankt
-
LFS-Cup: Groep C
3/30 -
4/30