LFS-Cup Discussietopic
-
Eindscore berekening
60% resultaat Fase 1
40% resultaat Fase 2Reden: Dit is om de eerste fase iets meer mee te laten tellen in de berekening van de eindscore.
-
Aye!
Hier volgt een klein overzicht wat het bouwen betreft!
Na dag 21/30
- Groep A
- Groep B
- Groep C
- Groep A
- Groep B
- Groep C
Nu de eindsprint !
- Groep A
-
Tussenstand na 23/30:
-
In Poule C heeft @jimi_beasley_the_best_NL een oefenpot tegen mij gespeeld. En om het nog erger te maken: ik heb in alle snelheid per ongeluk op revanche/rematch gedrukt omdat ik dacht een revanche op mijn partner @JOPIE1313_NL te nemen. In alle snelheid dus niet goed naar de managernaam gekeken.
Overigens heeft deze manager ook tegen Jopie geoefend, alleen was hij gelukkig wél zo oplettend. Ik vermoed dat hij ook tegen anderen in onze competitie heeft geoefend, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Omdat dit een foutje in een split second en niet moedwilligi s geweest, hoop ik een straf te kunnen ontlopen. Ik heb dan ook geen oefenwedstrijd tegen Jopie gespeeld, zodat het effect op mijn selectie nagenoeg hetzelfde zou zijn als ik wel revanche op mijn partner had genomen. Als het me wel een straf op levert, dan accepteer ik hem uiteraard gewoon.
-
@santheman11_nl Oefenen blijft oefenen, je geeft Jimi (terecht) aan maar oefent zelf ook. Jammer dat Jimi de regels niet heeft gelezen want dan had hij dit geweten.
-
Ik heb vernomen van dit voorval. Aangezien het hier om een groot aantal oefenwedstrijden gaat, heb ik besloten om een straf van -250 uit te delen. Als het hierna nog een keer gebeurt volgt diskwalificatie.
-
@the-beast94_nl Nou ja, dat ben ik niet met je eens. Afgezien dat het me volledig ontgaat waarom je een paar wedstrijden voor het eind tegen iedereen gaat oefenen terwijl je laatste staat (en in de eerste competitie ook laatste bent geworden), zit er wel degelijk een verschil tussen één keer per ongeluk op het knopje drukken omdat je denkt dat het je partner is en moedwillig tegen iedereen gaan oefenen.
En het was niet zozeer de bedoeling om hem aan te geven, maar het ook eerlijk over mezelf te zeggen. Ik had ook niets kunnen zeggen en dan had waarschijnlijk niemand het gemerkt.
Anyway: de straf zal ik accepteren, maar zo'n foutje is wel erg snel gemaakt.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Dat is de straf voor @jimi_beasley_the_best_NL , maar welke consequentie heeft mijn misklik Reinier? Dat vind ik wel prettig om te weten, ook naar mijn partner toe.
-
@Santheman11_NL -50, zoals de regel ook zegt.
-
Tussenstand na 26/30:
-
LFS-Cup: Groep C
26/30
-
Waarom staat met de LFS cup de optie oefenen niet uit? Dat kan je toch instellen aan het begin van de start van de competitie?
-
Je kan tegen je maatje oefenen, daarom.
-
Het is in ieder geval niet mogelijk om deze functie te verwijderen, volgens mij.
-
@santheman11_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@dave-jansen_nl Thanks Dave! Je bent alleen de bovenste regel van het onderste overzichtje vergeten, dus daar sta ik nu niet op. Weet overigens niet of dat relevant is voor Reinier.
Ik sta hier overigens nog/weer zonder teamnaam. Kan deze de volgende ronde worden toegevoegd, Reinier? Volgens mij is alles gewoon bij jou bekend. Zo niet, stuur me even een PM.
sorry man zie het echt nu pas even voor de zekerheid nog de goede stand met jouw erbij
-
Tussenstand groep B na 28/30
-
LFS-Cup: Groep C
29/30 -
Vandaag is alweer de laatste ronde van fase 2. Gelieve de eindstanden zo snel mogelijk te plaatsen!
Morgen zal bekend worden wie naar de finale zullen gaan.
- Startdatum eerste fase finale: Maandag 14 januari