Crewbattles: Battle & Discussietopic
-
5/17
Aankomend weekend ( Zaterdag en Zondag ben ik helaas weg. En kan ik niks plaatsen ) Ik plaats het van speelronde 6 & 7 Maandag! -
7/17. ik kreeg net te horen dat 6/17 niet lukte bij de gene die hem maakt. excuus daar voor.
-
8/17
-
@estorilazi_nl Begin januari hebben jullie wel een echte battle te pakken hoor
-
9/17
-
11/17
-
12/17
-
Zekers, mooie voorbereiding op het CK
-
13/17
-
morgen en maandag ben ik er niet. dan zal ik dinsdag avond weer wat uploaden .
-
Kefvin B_NL crewbattel competitie Gio's Tribute vs Woubrugge crew 4vs4
14/17
-
15/17
-
16/17
-
17/17
-
8 Februari is de BEUGELSDIJK IN ORANJECREW klaar voor hun eerste crewwar...
welke crew durft tegen ons te strijden en ons wegwijs maken in deze jungle.. -
Wij gaan binnenkort fuseren met een crew, maar daardoor hebben we 25 leden. Door die limiet kunnen we er maar 24 hebben.
Wij willen ook graag binnenkort weer een CB'tje spelen, maar die persoon die zich "opoffert" om niet officieel bij de crew te zijn wil meespelen.
Hoe gaat dit nu in zijn werk?
-
Officieel kunnen we dit niet toestaan, we moeten hier streng in blijven helaas. Geen crew = geen battle, ook in dit geval.
Als het nu wel gebeurd dan gaan andere crews dat als voorbeeld nemen. Sorry, we moeten de streep hier trekken.
-
Mja, hij zit niet in de crew enkel door die limiet, anders was hij erbij... Graag duidelijkheid van @Robbiebb_NL of nog iemand anders?
Ik weet bv dat in de CC Just Relax met anderen van buiten de crew speelden omdat @Furrax_NL niet aan genoeg leden kwam bv, of vond ie alsnog leden?
-
Die persoon heeft onze crew gejoined voordat hij deelnam aan de CC voor JR.
-
@estorilazi_nl said in Crewbattles: Battle & Discussietopic:
Officieel kunnen we dit niet toestaan, we moeten hier streng in blijven helaas. Geen crew = geen battle, ook in dit geval.
Als het nu wel gebeurd dan gaan andere crews dat als voorbeeld nemen. Sorry, we moeten de streep hier trekken.
Mja.. als voorbeeld nemen. Als je met 24 leden bent, dan kun je dat toch perfect? Toch niet ons probleem dat er een limiet van 24 leden zit. Als je nog onder 24 leden zit dan snap ik dat je dat niet moet doen.