Release Crews
-
Kreeg net update binnen. Divisies weer iets nieuws dus nu moet je dueleren tegen andere crews. Maar ja wij doen niet aan battle en ik denk meer crews niet. Crewcup daarin tegen vind ik
-
Omdat jullie niks meer doen voor de huidige groep van actieve spelers. De spelers die zeg maar voor een langere tijd gebonden blijven aan dit spel en relatief gezien veel uitgeven. In elk anders spel worden dit soort spelers gekoestert en gevraagd om feedback om het spel te verbeteren maar werkelijk waar elke update pakt negatief voor ons uit. Geen ondersteuning meer vanuit jullie kant en visuele updates die nergens op slaan. Dus ik had het idee dat jullie het doelbewust aan het doen zijn om een eventuele grote stap, zoals overgang maar OFM, minder hard te laten aankomen. Maar als dat niet het geval is, is dat nu fijn om te weten.
-
Het wegvallen van die ondersteuning m.b.t. het verwijderen uit fout aangemaakte competities heeft overigens nog een groot nadeel tot gevolg: het toenemen van ontslagen op spelers hun profiel. Want er hoeft nu maar 1 speler een fout te maken bij het aanmaken van een competitie, en 19 andere spelers hebben er een onbedoeld ontslag bij. Deze stats werden gebruikt om te kijken of managers betrouwbaar zijn, en voor degene die hier secuur mee omgingen was het een extra โwaardeโ om hun profiel meer glans te geven. Oftwel - een extra tool om spelers voor een langere tijd te binden en meer feeling met het spel te geven. Ook dit word dus nu weer teniet gedaan. Door dat soort dingen vraag ik me gewoon af of er nog iemand bij jullie rondloopt die de waardes van hun eigen spel nog wel snappen. Ik vind dit vanuit beheerders kant echt zorgelijk.
-
Waar kan ik de juiste info en regels vinden over het nieuwe crew - battle - duel.?
-
@pondboy_nl lijkt mij ook wel fijn om te weten. Maar wat ik nog erger vind is dat je dat enkel via de app kan doen. En niet eens iedereen. Er staat trouwens al een nieuwe crewranking en de nr 1 kan ik niet eens vinden in de huidige
-
@pondboy_nl Veel staat beschreven op https://www.onlinesoccermanager.com/updates. Als je daarna nog vragen hebt beantwoorden wij die hier op het forum met alle liefde.
-
@triple-444_nl Iedereen die meer dan 20 dagen ervaring heeft kan in een Crew. Wat bedoel je met de nr 1 niet vinden?
-
@harry-poon said in Release Crews:
@pondboy_nl Veel staat beschreven op https://www.onlinesoccermanager.com/updates. Als je daarna nog vragen hebt beantwoorden wij die hier op het forum met alle liefde.
1 Is de baas verplicht om mee te doen ( opstarten )
2 Is er iets in te stellen ( tk , scout etc. )
3 zijn er boscoins aan verbonden
4 tegenstander -
@harry-poon hallo Luuk
Als je via de iPhone app werkt kan je naar crews. En als je dan ranglijst gaat daar zie je een crew staan Turk osmanli Urdu op plek 1 met 2147 punten. Als ik die crew zoek in de huidige crewranking via de pc kan ik die niet vinden. En ik heb flink moeten scrolllllllen. (3000 en meer crews )
En de punten die je daar binnen haalt via duels maakt een ranking. Maar eigenlijk zou dit helemaal niet mogen starten. Als je iPhone 4 hebt kan je de laatste update van osm niet binnenhalen. Duels kan je niet eens via de pc spelen. En ik heb in mijn crew veel mensen zitten die niet naar die duels kunnen.
Dus voordat je dat start zorg dan eerst dat je het via de pc kan spelen.
-
- Nee, keuze van mensen die battlen is helemaal vrij
- Nee, dat kan (nog) niet. Dit omdat bijna 99% van alle competities met alle instellingen aan is + als instellingen veranderd worden is het lastiger om crews aan elkaar te matchen die dezelfde instellingen willen spelen
- Aan het einde van het seizoen krijg je een Boss Coin bonus, net als in normale competities
- Je wordt gekoppeld aan een tegenstander die het dichtste bij jouw Divisie zit
-
@triple-444_nl De Ranking op de pc is anders dan de Divisies op de apps. We zijn druk bezig om battles ook beschikbaar te maken op de website!
-
@harry-poon said in Release Crews:
Dat is ook geen reclame als dat alle updates zijn die hebben plaatsgevonden. Super doc op 26 juli 2017 en daarna alleen de crews volgens die pagina.
-
Hi @harry-poon is correct 39 Boss Coins in the initial category, is it standard for all battles?
-
@vertrigo_nl We kondigen daar niet alles aan, maar Crews had wat meer tekst en uitleg nodig.
-
@dj-l3o-ferrari Depends on how many manager points you've earned.
-
@harry-poon thank you.
What I did not like was the dismissal of the coaches of the opposing group that got us management points. -
@harry-poon Duu ga ervan uit dat als alles beschikbaar (op pc app) is dat we dan beginnen met een ranking?
-
Hello @Harry-Poon, could you choose a group to battle through a number or code.
Do you have any possibility of creating a group championship? (in the app version).
-
@dj-l3o-ferrari Unfortunately not yet. This would mean that we have to make a friendly version as well.
-
@triple-444_nl Hoe bedoel je precies?