Discussie / Tussenstanden topic CK 2018
-
18/22
-
CK 2018 - Laatste 16: LFS vs GE
Tussenstand speelronde 18/22
-
CK 2018 - Laatste 16: OFF vs GG
Tussenstand speelronde 18/22
-
CK 2018 - Laatste 16: KL vs Crew8
Tussenstand speelronde 19/22
-
CK 2018 (19/22): Overzicht teamwaardes
-
Melding van overtreding:
Manager: Het Laatste Zetje (Golden Glory)
Reden: Overtreding van de spelregels van OSM -
Overzicht overtredingen:
Battle 3
Silver glory
-100 voor een foute transferBattle 4
Golden Eagles
-50 voor de te late line up
-100 voor het spelen van een oefenduel tegen LFSBattle 6
Same Vision
-300 voor het spelen van 3 oefenduels tegen OSPBattle 7
Old Glory
-100 voor het spelen van een oefenduel tegen AOSBattle 8
Golden Glory
0 score ds7, Platense, vanwege een overtreding van de spelregels van OSM. -
19/22
-
CK 2018 - Laatste 16: LFS vs GE
Tussenstand speelronde 20/22
-
@robbiebb_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
Overzicht overtredingen:
Battle 3
Silver glory
-100 voor een foute transferBattle 4
Golden Eagles
-50 voor de te late line up
-100 voor het spelen van een oefenduel tegen LFSBattle 6
Same Vision
-300 voor het spelen van 3 oefenduels tegen OSPBattle 7
Old Glory
-100 voor het spelen van een oefenduel tegen AOSBattle 8
Golden Glory
0 score ds7, Platense, vanwege een overtreding van de spelregels van OSM.Nog even over de straf van Golden Glory. Normaal gesproken zou een manager die een lock ontvangt automatisch de crew uit gaan. Vandaar de 0 score. Echter, op dit moment zit hij nog steeds in de crew, is dit aan het eind van de battle nog steeds het geval dan zal de cpu score gewoon tellen. Dit puur omdat er een regel ontbreekt over een lock door GB. Dit zal ik voor de volgende ronde wel nog in de regels opnemen.
-
21/22
-
@robbiebb_nl Dit is echt vaag, gelocked wegens cheaten, niet uit de crew gegooid worden, en daarnaast dat zijn punten nog meetellen. Op verlaten staat een straf, maar door moedwillig te cheaten, weet je toch de gevolgen, en in mijn ogen verlaat je dan gewoon de competitie, en laat je je crewmembers in de steek.
Trouwens geen idee wat de reden van zijn lock is, maar cheaten lijkt me het gebruikelijke..
-
Wachten op de start van de kwartfinale en hopelijk kunnen we hierin het Imperium het lastig maken
-
@robbiebb_nl Hoe kan je dit nou als beslissing nemen? Vanwege waarschijnlijk een bug van GB.
Hoe kan en nou alle mogelijke bugs meenemen in de regels? Dat is toch niet mogelijk. Zonder bug zou hij meteen de crew uit zijn gezet en zou de normale regel wel can kracht zijn geweest.
-
@robbiebb_nl
Iedere manager die wordt vervangen tijdens de battle betekent 100 punten in mindering.Hij wordt vervangen door de CPU dus sowieso 100 strafpunten.
-
@bjorn2321_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
@robbiebb_nl
Iedere manager die wordt vervangen tijdens de battle betekent 100 punten in mindering.Hij wordt vervangen door de CPU dus sowieso 100 strafpunten.
Hij word niet vervangen door een manager?!?
-
@MartijnFC_NL @Bjorn2321_NL @sir-himself_NL
Ik voer hier enkel de CK regels uit. Er staat niets in de regels omtrent een ontslag/lock. Om deze reden kan ik dat dus ook niet bestraffen en is Golden Glory in hun protest in het gelijk gesteld. Laat het duidelijk zijn dat ik tegen cheaten ben en dat er ook een regel voor zal komen, maar die regel is er nu niet dus heb ik als organisator niets om op te staan.
-
Jammer dat dit heeft moeten gebeuren. Hopelijk kan er binnenkort een duidelijke regel voor komen zodat deze verwarring niet meer nodig is.
-
@de-boterbloemen_nl in de regels staat niet vervangen door een andere manager, maar vervangen. Hij is toch vervangen door een cpu?
-
Daarbij cheaten heeft waarschijnlijk geleid tot meer bosscoins, die betreffende manager in heeft kunnen zetten tijdens deze battle. Mijn mening cheaten op andere slots levert voordeel op in crew cup, battles en crewkampioenschappen.
En als we gaan muggenziften over de regels, heb ik gelijk en is de manager wel degelijk vervangen (al is het door een cpu). Er staat immers niet vervangen door andere manager.