Discussie / Tussenstanden topic CK 2018
-
@appiel_nl
Heel apart inderdaad. Maar nu staat toch echt die 2-0 op het scorebord. Goed gespeeld, deze battle is spannend tot het laatste moment geweest. Die minimale kans dat wij de laatste wedstrijden dik gaan winnen is haast niet meer mogelijk. Tenzij de rode kaarten om de oren vliegen in jullie nadeel. Dus alvast van harte met de winst! -
Gefeliciteerd Kanarifuglene met deze mooie prestatie namens Crew 8
-
Respect en gefeliciteerd Kanaries! Mooie prestatie en veel geduchte tegenstanders verslagen.
-
Heerlijk!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD KL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat was dit een GEWELDIGE Finale!!!!!!!!!!!!!!!11 -
Allemaal alvast bedankt voor de vroege felicitaties. Ik wacht nog even met mijn eigen euforie totdat ik eind van de avond (of morgen, want ik ben zometeen voor 24 uur offline) op de daadwerkelijke eindstand zie staan dat we het hebben gered. Dat gezegd hebbende is het zo'n bizar spannende finale geworden dat ik ook geenszins gerust erop ben dat we hem al binnen hebben.
Het is hoe dan ook een titanenstrijd geworden waarin beide crews zich tot de allerlaatste snik hebben ingezet. @ iedereen van Imperium: respect, we hebben er een geweldig feest van gemaakt!
-
This post is deleted!
-
Gefeliciteerd KL! Als je achtereenvolgens LFS, GF en IMP uitschakelt, ben je de terechte winnaar denk ik zo. Gelukkig hebben jullie in de finale wel wat tegenstand kunnen krijgen
-
@memphis-united_nl nou bedankt he pannenkoek!
Maar inderdaad, niet verwacht dat KL met de overwinning er vandoor zou gaan, van harte!
-
Gefeliciteerd KL! Bedankt voor de spannende finale.
-
Wel troostprijs voor Imperium, Hun lid @Mark_van_V_NL is kampioen
-
@keejos_nl CK KAMPIOEN GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! KL
-
Gefeliciteerd KL, mooie finale zo te zien (lekker spannend)
-
@yassin-mansousri_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
@keejos_nl CK KAMPIOEN GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! KL
Klasse gedaan en was een echte battle geworden.
bedankt voor de organisatie en tot volgend jaar weer allemaal -
@dave-jansen_nl Het is nu een droom voor Iedereen om de CK kampioen te verslaan!!!!
-
Proficiat Kanaries!
-
Gefeliciteerd met het winnen van het CK, Kanarifuglene! Knappe prestatie
-
@yassin-mansousri_nl Ik droom er ook altijd van.
-
@yassin-mansousri_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
@dave-jansen_nl Het is nu een droom voor Iedereen om de CK kampioen te verslaan!!!!
Droom hahaha zover zou ik niet gaan hoor, leuk voor op je CV erbij te hebben dat wel