Game/Community/Event Updates
-
-Tijdelijk event: Competitie aanmaken
Start: 21 december, 10:00 | Einde: 22 december, 10:00
Er is een nieuwe competitie toegevoegd op OSM: de 'Best of the Leagues' competitie.
Via Instagram kon er gestemd worden op welke nieuwe competitie er toegevoegd moest worden en de meerderheid heeft gestemd op de 'Best of the Leagues" competitie. Deze nieuwe competitie kan daarom vanaf vandaag gespeeld worden!Als een bedankje voor jullie inbreng kan iedereen 24 uur lang een competitie met 50% korting aanmaken.
-
Team van de week
Het OSM team van de week is inmiddels bekend. De volgende spelers zijn deze week in vorm:
- Mohamed Salah, Liverpool (+2)
- Bruno Fernandes, Manchester United (+3)
- Andrew Robertson, Liverpool (+3)
- Anthony Martial, Manchester United (+3)
- Rodrigo Bentancur, Juventus (+3)
- Josip Ilicic, Atalanta (+3)
- André Silva, Eintracht Frankfurt (+3)
- Scott McTominay, Manchester United (+4)
- Denzel Dumfries, PSV (+4)
- Damien Da Silva, Rennes (+4)
- Bertrand Traoré, Aston Villa (+4)
- Teun Koopmeiners, AZ (+4)
- Nicolás de la Cruz, River Plate (+4)
- Anwar El Ghazi, Aston Villa (+4)
- Edenilson, Internacional (+4)
- Pepe Reina, Lazio (+6)
- Cenk Gönen, Denizlispor (+6)
- Eduart Rroca, Istanbulspor (+8)
- Emirhan Aydogan, Bursaspor (+8)
- Lucas Queiroz Canteiro, Portimonense (+8)
Aangezien deze spelers echt in vorm zijn, zullen ze ook in OSM een rating boost krijgen. Als je een van deze spelers al in je team had dan zal deze speler automatisch een hogere rating hebben. Verder is het mogelijk om deze spelers deze week via de transferlijst en de scout binnen te halen.
*
-
-Tijdelijk event: Extreme Progression
Start: 24 december, 10:00 | Einde: 28 december, 09:00
Een 4-daags event wegens Kerstmis.
-
-Februari 2021: Planning Weekend Events
- 5 - 8 februari: Training Madness (spelers hebben een hogere trainingsprogressie)
- 11 - 12 februari: Create League (korting bij het aanmaken van een nieuwe competitie)
- 12 - 15 februari: Transfer Madness (hogere verkoopkansen en 6 spelers op de transferlijst)
- 16 - 17 februari: Create League (korting bij het aanmaken van een nieuwe competitie)
- 19 - 22 februari: Top Facilities (snellere ontwikkeling van het stadion en snellere trainingen, 4 uur in plaats van 18 uur en 8 uur)
- 26 februari - 1 maart: Extreme Progression (extra progressie bij trainingen en oefenwedstrijden)
BELANGRIJK
Note 1: Dit schema kan nog veranderen
Note 2: Er kunnen nog 24 uur events middenin de week langskomen. -
-Mededeling zomertijd:
Vandaag op zondag 28 maart is de zomertijd ingegaan. De klok is hierbij een uur vooruit gezet. Voor managers uit Nederland, België en andere landen waarbij er een verschil tussen zomer- en wintertijd is, houdt dit in dat de simulatietijd op OSM een uur opschuift ten opzichte van de voorgaande dag.
Oftewel, als je competitie op dit moment bijvoorbeeld rond 19:00 gesimuleerd wordt dan zal je competitie vanaf vanavond rond 20:00 worden gesimuleerd.
-
Welk event is er dit weekend aub?
-
Het event voor dit weekend: Transfer Madness
Start: vrijdag 21 mei, 10:00 | Einde: maandag 24 mei, 9:00
-
@silvester-j_nl Thx! ook Thx om antwoordje om hier te geraken (forum).
Goeiemorgen trouwens!
Kunt je ook zeggen wanneer er nog eens halve trainingen aankomen?
WEET NIET OF VOLGENDE VRAAG (TOPIC) HIER PAST, maar ik zoek al DAGEN om een Italiaanse RVA zowel op TL als via scout (gingen al heel wat coins in) maar NIKS... OK ik mistte er gisteren 1 via de TL want was net te laat... Zijn er dan nergens meer Italiaanse RVA's met enige waarde die op TL kunnen? (VRAAGJE HOOR). Net die heb ik nog nodig voor een gans Italiaans team op te kunnen stellen (wat mijn doelstelling is). Nu heb ik RVA van 87 maar om die naar 220 te brengen... (ik stak er al genoeg coins in zeker deze keer, begrijp je?)
Oplosbaar door soort "Best deal voor mij"? Ben wat radeloos
NIET persoonlijk nemen hé, het blijft een spel hé ;-). Maar na veel scouts (kun je misschien nagaan) en veel TL bekijken... Doet de moed wat in schoenen zakken.Is er ook een mogelijkheid om geld die je staan hebt om te zetten in coins? Want dat heb ik genoeg hoor geld staan... ENKEL GEEN Italiaanse RVA op niveau...
MVG
Johan -
Deze man...
-
Goeiemorgen.
Mijn OPRECHTE excuses, was maar een vraag (paar vraagjes).
Ik wilde hier heus NIET bevooroordeeld worden (ivm RVA, had er trouwens al 1 (85 punten) via scout en dan maar opgetraind (coins), is een geschreven woord hier, en ECHT zo niet bedoeld. Wie mij persoonlijk kent weet wel beter en weet wat ik voor de maatschappij VRIJWILLIG doe (mensen met beperking helpen aan hun sport oa) Excuses dus! (Hoofdletters is niet roepen maar gewoon benadrukkend bedoeld.
Maar de andere vragen kunnen de rest hier misschien ook interesseren? (Bvb wanneer event halve trainingen en of geld die je staan hebt in coins om te zetten zijn)
Wat bvb ook niet veel managers weten is dat het maximum van een speler 255 is (punten), meer kan niet.Elke speler (manager) speelt naar zijn eigen kunnen en budget?
ivm uw hoogmoed na de val : Het spel is voor iedereen? Anders stel ik voor dat OSM gans zijn spel aanpast naar uw normen en waarden maar door spelers als mij (oa hé, naast de vele reclameblokjes die ik al zag voor coins) is dit voor hen een bron van inkomen?
Nomaals mijn OPRECHTE excuses, had het stukje van RVA hier beter niet geplaatst, maar ik zocht hoe mijn post hier te verwijderen maar helaas niet gevonden.
MVG
Johan -
zooowww, dus managerpunten verdwijnen binnenkort?
-
@alfonzso_nl192 said in Game/Community/Event Updates:
zooowww, dus managerpunten verdwijnen binnenkort?
Correct, de uitfasering loopt inmiddels al een aantal maanden.
-
@silvester-j_nl RIP osm
-
@alfonzso_nl192 Erg jammer inderdaad, ik zou het liefst weer terug willen naar de OSM van een paar jaar geleden. Zonder pay-per-click voor scouten / kopen van een nieuwe speler en met de manager ranking zoals die was. Helaas is OSM er op achteruit gegaan voor de vaste gebruiker, omdat OSM meer wil verdienen aan beginners en worden de sterkere competities gewonnen door degenen die het meest betaalt en/of de hele dag met OSM bezig is.
-
Nou, dus er is een korte event gestart, voor 2 uur.
Is dat niet een beetje te kort?
En dan nog een bericht plaatsen pas wanneer het begonnen is, en letterlijk. -
@yassin-mansousri_nl Via het World forum, op het Updates subforum en daarop het Promotions/Campaigns topic, worden een dag van tevoren dit soort events gedeeld.
-
@meneer-speksnijder_nl
1: Niet iedereen kijkt daar.
2: De meeste die OSM spelen weten niet eens dat er een forum bestaat, en anders komen ze er nooit op.
Dat zie ook, zie de user lijst maar, dan wordt het duidelijk dat dik 95%+ gewoon niet komt. -
@yassin-mansousri_nl Zie het dan ook als een voordeel voor de mensen die wel de moeite nemen om er naar te zoeken.
-
Het event voor dit weekend: Super Weekend
Start: 24 september, 10:00 | Einde: 27 september, 09:00
OSM bestaat deze maand 20 jaar en dit willen we graag vieren met jullie! Speciaal voor jullie willen we dit weekend een nieuw en uniek event introduceren, namelijk het Super Weekend event!
Alle timers in de game worden verkort, dus denk aan onder andere de Training en Scout timers. Hierdoor kan je sneller je team ontwikkelen!
Ook de progressie van jouw spelers zal dit weekend toenemen! Zo ontwikkelen spelers zich sneller tijdens de Trainingen en Oefenwedstrijden.
Alsof dat nog niet genoeg is, is er ook de mogelijkheid om 6 spelers op de Transferlijst te zetten. De kans dat deze spelers verkocht worden is dit weekend ook nog eens hoger!
Maak gebruik van dit event om je team sterker te maken dan de concurrenten!
-
@silvester-j_nl Wel jammer voor degenen die net op vrijdagochtend hun stadionverbouwing gestart hadden. Voor de volgende keer daarom de tip om bij het aankondigen van promoties rekening te houden met timers (bijvoorbeeld een stadion promotie minimaal 20 uur van tevoren aankondigen, omdat daar de timer 18 uur is).
Degenen die hun stadionverbouwing vrijdagochtend nog niet gestart hadden konden nu 3 of 4 stadion upgrades extra doen doordat zij wel meteen van de promotie gebruik konden maken.