Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
Dus omdat ik opkom voor de sneue minderheden moet ik worden uitgescholden? Typisch een uitspraak van een elitaire egoist die niet weet wat er speelt speelt in de samenleving!
Nee maar serieus, wat is dat wijf irritant
-
@Kagchelland_NL
lol ik heb bijna hetzelfde alleen ipv pvda heb ik d66 -
zoveel partij voor de dieren die bovenaan staat #lol
bij mij stond ie 3e van onder
-
@RAWstyler_NL is ook lastig om met Geenpeil overeenkomsten te hebben. Je kan daar alleen veel overeenkomst mee hebben als je eigenlijk overal geen mening invult. Slechte vragen wat dat betreft.
-
- PVV 73%
- VVD 70%
- SGP/CDA 63%
-
VVD 72, CDA 67, D66 66. Zijn ook de drie partijen die mijn stem zouden krijgen.
-
@hap-slik-weg_NL Niet zozeer slechte vragen, Geenpeil is een politieke partij zonder mening en standpunten die overal een referendum voor wilt gaan organiseren. Daar kun je dus moeilijk overeenkomsten mee gaan vinden, tenzij je Geenpeil wilt gaan koppelen aan het meest gegeven antwoord oid.
-
@pompompompompommop_NL @hap-slik-weg_NL
Idd geen slechte vragen, want Geenpeil heeft er zelf om gevraagd om alleen aan "geen van beide" gelinkt te worden.
http://www.ad.nl/binnenland/geenpeil-stapt-uit-stemwijzer~a461ca5c/ -
Standpunten zijn racistisch
-
Ik ben eigenlijk wel voor de Cumulative Vote. Dan wordt je stem door drieën gedeeld en kun je je stem spreiden over drie verschillende partijen/personen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Cumulative_voting -
@Bartje-Bergkamp_NL omdat die stemwijzer niet een optie als, later bepalen wilde toevoegen. Dan moet je idd maar akkoord gaan met een van de keuzes die er zijn. De stemwijzer had ook als beginnende vraag iets omtrent referenda/geenpeil kunnen vragen. Al is het natuurlijk vreemd voor mensen die Geen Peil stemmen om een stemwijzer te maken over standpunten.
-
Snap ook niet dat de Niet Stemmers in de stemwijzer zit. Opzich wel een mooie partij trouwens.
-
Bij mij komt : Lokaal in de Kamer op 1 ken heel die Partij niet wist niet eens dat die bestond
-
Dat komt omdat ze geen lokaal in de Kamer hebben, maar dat willen ze wel graag
-
"DENK wil autogebruik ontmoedigen en het gebruik van het openbaar vervoer en de fiets stimuleren. Daarom is DENK tegen meer geld voor wegen. "
lolll, wat dom dit, hier is een zo'n groot deel van de toeterturken het niet mee eens. De rest van de allochtonen ook niet overigens. wtf dacht DENK #lol
-
wow denk zegt goede dingen, welke tijdlijn is dit
-
Treinen zijn nog niet vol en duur genoeg idd!
-
@bringdaruckus_NL Nog nooit een allochtoon gezien in de trein naar werk idd
-
@Suiz-Luárez_NL
hahhah snapje -
@SIRclitjeslikker_NL
op de fiets al helemaal niet. Welke allochtoon met werk gaat nou fietsen