Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
Oh kut das 75. Nja dan met gedoogsteun van denk
-
-
This post is deleted!
-
-
@Kagchelland_NL Waarom zou je VVD weer aan de macht willen hebben. Ik ben sowieso niet echt voorstander van een politieke partij, omdat ze 1 voor 1 achterbaks zijn en beloftes niet nakomen. Maar ik zou wel eens een rechtse coalitie willen zien of groenlinks aan de macht. Want het is sowieso tijd voor verandering en dat gaat Rutten ons niet brengen. Denk aan het noorden van Groningen, denk aan vluchtelingen. En misschien wel het belangrijkste, het verschil tussen rijk en arm. Die is gigantissch aan het worden.
-
Fred Rutten?
-
Laten we hopen op een mooie winst voor de VVD!!!
-
@jeffreyelzinga_NL
Jij stemde toch PVV als een ware schreeuwtokkie betaamt? -
Ik zie een coalitie van VVD en CDA opzich wel zitten, al vind ik dat vooral het doorgeslagen privatiseren van de VVD beteugeld moet worden.
-
@jeffreyelzinga_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@Kagchelland_NL Waarom zou je VVD weer aan de macht willen hebben. Ik ben sowieso niet echt voorstander van een politieke partij, omdat ze 1 voor 1 achterbaks zijn en beloftes niet nakomen. Maar ik zou wel eens een rechtse coalitie willen zien of groenlinks aan de macht. Want het is sowieso tijd voor verandering en dat gaat Rutten ons niet brengen. Denk aan het noorden van Groningen, denk aan vluchtelingen. En misschien wel het belangrijkste, het verschil tussen rijk en arm. Die is gigantissch aan het worden.
-
We doen al genoeg voor al die vluchtelingen.
En dat er een verschil is tussen arm en rijk, komt door de armen. De meeste uitkeringstrekkers zijn te lui om aan het werk te gaan en voelen zich voor teveel dingen te goed. dus ik hoop dat Rutte heel snel dat vakantiegeld afpakt!
De rijken hebben er hard voor gestudeerd en werken er veel harder voor. -
Ik ben sowieso niet echt voorstander van een politieke partij, omdat ze 1 voor 1 achterbaks zijn en beloftes niet nakomen.
Dit is dan wel weer grappig. Je impliceert hier dus mee dat:
- jij op de hoogte bent van alle beloftes die partijen maken
- jij zo erg politiek betrokken bent dat je alle kandidaten persoonlijk kent en kunt stellen dat 'ze' 1 voor 1 achterbaks zijn
- politici zich altijd aan hun beloftes moeten houden, ook als ze niet in de coalitie zitten of geen Kamermeerderheid daarvoor krijgen
-
@De-Boterbloemen_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
We doen al genoeg voor al die vluchtelingen.
En dat er een verschil is tussen arm en rijk, komt door de armen. De meeste uitkeringstrekkers zijn te lui om aan het werk te gaan en voelen zich voor teveel dingen te goed. dus ik hoop dat Rutte heel snel dat vakantiegeld afpakt!
De rijken hebben er hard voor gestudeerd en werken er veel harder voor.Damn, dit soort teksten zie je vaak alleen als iemand een karikatuur maakt van een VVD'er
-
@Suiz-Luárez_NL Hey dat lijkt mijn stembiljet wel.
-
@De-Boterbloemen_NL jesus christ
-
Go Wilders!
-
@Furrax_NL Ja precies: Go away...
Met Wilders aan de macht maak je jezelf compleet belachelijk en stijg je (na de VS) naar de tweede plaats op de terrorisme doelen lijst. -
@jeffreyelzinga_NL
@Kagchelland_NL leroy doet me denken aan mijn favoriete vetzak van de nba; charles barkley“I was asked for years about being a Republican, probably because most black people are Democrats. My mother heard it once and called me and said “Charles, Republicans are for the rich people.” And I said, “Mom, I’m rich.”
-
Mooiste van deze verkiezingen zou ik nog wel vinden als pvda niet meer dan 12 zetels haalt. Ahmed 'the sheriff' Marcouch eindelijk weg
-
RIP wet voltooid leven