Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
@timeenennaam_NL Waar heb jij eigenlijk op gestemd
-
@Suiz-Luárez_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@timeenennaam_NL Waar heb jij eigenlijk op gestemd
Ik gok een linkse partij
-
Tim heeft CDA gestemd, mijn favoriete kartelpartij. Als het nu echt een goede vent is heeft ie het hokja van Omzigt ingekleurd.
-
Ik zie het al... deze discussiegroep ga ik mijden... anders wordt het te fanatiek
-
@SIRclitjeslikker_NL
Ik ben een goede vent, Omtzigt idd -
Lezen jullie ook weleens de dagelijkse standaard : )?
-
feest in Amsterdam, we zijn van Marcouch verlost.
-
Hoe kan je uberhaupt nog een Pvda'er tot burgermeester benoemen. We hebben 15 maart toch met zijn allen aangegeven dat we echt schijtziek worden van die partij?
-
Ik ben wel blij met Eberhard van der Laan hoor en vele met mij. Van der Laan heeft wel behoorlijk wat draagvlak hier of het nou om een pvda stemmer gaat of niet. Alleen maar liefde voor onze burgemeester. Vooral als ik dan weer zie waar Rotterdam mee opgescheept zit.
-
Hele sympathieke vent ja. Wat mij betreft stemt men gewoon zelf voor de burgermeester. Dan zou Van der Laan nog wel een behoorlijk draagvlak hebben maar verder is het over het algemeen gewoon raar om nu nog een Pvda-er tot burgermeester te benoemen. Zit men gewoon niet op te wachten.
-
@Suiz-Luárez_NL dat is gelul. Ga jij maar lekker van 450 euro per maand leven.
-
@Glennevire_NL bijstand dus. Ik heb er zelf ingezeten en nee valt niet van te leven, laat staan als je een gezin hebt van 3-4
-
@Glennevire_NL
Dan was je destijds nog jong. Als je kinderen hebt krijg je sws een stuk meer. Als je kids hebt krijg je 1400 ofzo -
@bringdaruckus_NL Idd dan was je onder de 21 allebei.
-
@SIRclitjeslikker_NL
Ja stemmen zou ik ook prima vinden. -
@bringdaruckus_NL nee dat was ik niet, ik was 27-28 en ben nu 30. Ik ben thuis wonend bij mijn ouders en kreeg maximaal 500 euro bijstand per maand. En dan moest ik elke maand voor de 15e mijn bank afschriften opsturen en aangeven dat ik geen inkomsten had van 250 euro of hoger.
-
@bringdaruckus_NL en dan heb ik het 6 maanden gehad. Daarna kreeg ik Wajong met terugwerkende kracht in Hoger Beroep en toen hebben ze al mijn bijstands inkomsten lekker vanaf getrokken. Ofwel ik heb 0 euro bijstands uitkering gekregen >.<
-
@Glennevire_NL Maar je had dus geen gezin? Of woonde je thuis en had je daarnaast ook nog kinderen die bij je woonden?
-
@Glennevire_NL
Ja dat is omdat je dan thuiswonend was. -
@hap-slik-weg_NL staat dat ie bij zijn ouders woonde. Dan is er dus wss iemand met een inkomen in huishouden dan krijg je terecht niet zoveel