Nieuwe Achievement Ideeën
-
@meine-van-der-sluis_nl said in Nieuwe Achievement Ideeën:
Krijg vorige week een melding dat er een achievement komt waarbij je een teamwaarde van een miljard moet hebben. Alleen, ik zie hem nu niet bij het overzicht staan, In plaats daarvan is er een nieuwe achievement (geloof ik) waarbij je 100 oefenwedstrijden moet spelen. Komt die 1 miljard achievement er dan wel of niet? Zou wel fijn zijn want een dag na die melding had ik een selectiewaarde van 1 miljard.
Waar kreeg je deze melding?
-
kreeg m op 9 november in de middag -
@meine-van-der-sluis_nl said in Nieuwe Achievement Ideeën:
kreeg m op 9 november in de middagBedankt voor het doorsturen! Dit is inderdaad een bug, dit is de aankondiging van de Friendly Fire achievement, waar je 100 Oefenpotjes voor moet spelen. Bij de tekst is er iets verkeerd gegaan.
Maar je hebt zo wel iets ontdekt, de Dreamteam Achievement staat wel op de planning
-
Snel dan, heb nu een team van 1.5 miljard in de Engelse 2e divisie haha.
-
Niet per se een nieuw idee, maar wel misschien een aandachtspunt
Ik was mijn behaalde achievements aan het bekijken, en toen voel mij iets op: De Achievement Superman (wat inhoudt dat je jouw hele competitie ongeslagen moet blijven) levert 75 bosscoins op (wat deels geluk maar voornamelijk skills nodig heeft, lijkt me
De achievement Guus Geluk (waarbij je van een 0-2 achterstand na rust moet terugkomen) levert 100 bosscoins op. Maar is dit niet een grotere geluksfactor? (Het staat letterlijk in de achievement).
Is het niet beter als je voor superman meer bosscoins krijgt, aangezien dit meer een vaardigheids achievement is ipv een geluksfactor?
-
@thunderbolt-zeke_nl Maak maar beter van: blijf ongeslagen in een competitie die minimaal 3 4de deel gevuld is, Ik heb deze gehaald terwijl er niemand in de competitie zat, behalve ik
-
De achievement van een teamwaarde van 1 miljard die onlangs was toegevoegd staat er niet meer tussen, is dit de bedoeling?
-
@dikketuur_nl said in Nieuwe Achievement Ideeën:
De achievement van een teamwaarde van 1 miljard die onlangs was toegevoegd staat er niet meer tussen, is dit de bedoeling?
Dat was een communicatiefoutje, de achievement heeft nooit echt live gestaan. Maar gaat binnenkort wel gebeuren!
-
@harry-poon said in Nieuwe Achievement Ideeën:
@dikketuur_nl said in Nieuwe Achievement Ideeën:
Dat was een communicatiefoutje, de achievement heeft nooit echt live gestaan. Maar gaat binnenkort wel gebeuren!
Dat is wel raar. Heb managers gezien die de achievement al hadden gehaald in de korte tijd dat hij live stond. Hoe werkt het voor deze mensen dan? Die mogen het lekker dunnetjes over gaan doen zodra hij ''echt live'' komt te staan?
-
Die was er toch al een hele tijd?
-
Een ideetje:
Achievement voor winnen van iemand die een tk gebruikt, terwijl je dat zelf niet doet.
-
@timeenennaam_nl
Volgende maand 15 jaar -
Achievement Idee:
Behaal 3 prijzen in 10, 25 en 50 verschillende landen! -
Een ranglijst op basis van duelpunten lijkt me een leuk idee! (Voor de app)