Battle-Cup 2018/2019: Discussietopic
-
@estorilazi_nl
Duidelijk, thanks voor je snelle reply.Op iOS is er een test aan de gang waarbij sommige gebruikers tegen een lage marge en tegen betaling van BC's een speler direct (los van de transferlijst) kunnen verkopen. In de Crew Cup is er een regel tot stand gekomen voor dit type transfers.
-
Ah ok, deze optie mag niet gebruikt worden idd. Zoals ik begrijp is dit te achterhalen via een tool. Moet ik even navraag voor doen, Ik kom er nog op terug m.b.t straffen.
Sorry, deze optie is ons helemaal ontglipt. Het zal voor nu niet te controleren zijn wie hier nog niet van op de hoogte zijn. Maar laten we zeggen dat we het verbieden vanaf morgen (dinsdag) 12:30, nog voor de eerste scout komt. Dan moet iedereen ervan op de hoogte zijn. Wat de straf zal zijn laat ik zo spoedig mogelijk weten.
@den-hertog_NL, @waterhoen19, @Dave-Jansen_NL, @Kevin-Wybo_NL, @PowerShot-Stef_NL, @Silvester-J_NL, @Joost-Sœter_NL, @Bjorn2321_NL, @sir-himself_NL, @Renkie_NL, @Sanderjep15_NL, @Voske2704_NL, @PieterHofstra_NL5, @Alfonzso_NL192, @wooper_NL, @peter-osm-master_NL, @jimi_beasley_the_best_NL, @medard-sonneville_NL, @Vertrigo_NL, @killing-spread_NL
-
Golden Glory - GoodFellas, aangemaakt en uitnodigingen verstuurd.
-
Uitnodigingen verstuurd @Silvester-J_NL
-
@silvester-j_nl said in Battle-Cup 2018/2019: Discussietopic:
@estorilazi_nl
Duidelijk, thanks voor je snelle reply.Op iOS is er een test aan de gang waarbij sommige gebruikers tegen een lage marge en tegen betaling van BC's een speler direct (los van de transferlijst) kunnen verkopen. In de Crew Cup is er een regel tot stand gekomen voor dit type transfers.
Dit kon je toch apart uitschakelen? Of is die functie nog niet toegevoegd.
-
Nope, die functie is helaas (nog) niet toegevoegd zoals ik heb begrepen van @Vertrigo_NL
-
@silvester-j_nl die knop heb ik nooit gezien??
-
@yassin-mansousri_nl said in Battle-Cup 2018/2019: Discussietopic:
@silvester-j_nl die knop heb ik nooit gezien??
Het is een test en dus alleen bij sommige managers van toepassing. Ik heb zelf ook iOS maar heb het nog niet gezien. Crewgenoot dan weer wel.
-
-
Straf voor het direct verkopen van spelers: -150 punten per speler.
-
Is er een aparte topic voor het melden van overtredingen?
Anders wil ik onderstaande melding doen:the beast94 heeft een oefenwedstrijd tegen mij gespeeld.
Oefenwedstrijden: Een oefenwedstrijd tegen de tegenstander spelen: -75 punten.
-
@voske2704_nl said in Battle-Cup 2018/2019: Discussietopic:
Anders wil ik onderstaande melding doen:the beast94 heeft een oefenwedstrijd tegen mij gespeeld.
heb je een screen?
-
@dave-jansen_nl
Je reageert op een bericht waarin een screen inzit en je vraagt of er een screen is?
-
@dave-jansen_nl
Je reageert op een bericht waarin een screen inzit en je vraagt of er een screen is?
Ik heb serieus browser issues, heb dat de laatste tijd vaker dat ik geen screen zie haha sorry dan
-
Straf aanvaard en manager er op aangesproken, door de verwarring van verkeerde teams in het begin, heeft hij erop geklikt omdat hij in veronderstelling was dat dit een crew lid was van ons.
Excuses en wij nemen die strafpunten voor wat het is -
Eerste wedstrijden vanavond. Succes aan alle deelnemers!
-
@peter-osm-master_nl Sportief!!!! Zo hoort het
-
Battle Cup OG vs Crew8
-
2/17