Crew8 ballon d'or
-
@wooper_nl Keuze 4 of 3 (komt in de praktijk op hetzelfde neer).
Zou overigens de grens bij talentencrews trekken. Als je ook samenwerkende crews gaat 'blokkeren' dan is er voor GLI (AoS, IMP, LFS, GF, KL, etc) wel erg weinig keus
-
@waterhoen19_nl said in Crew8 ballon d'or:
Als je ook samenwerkende crews gaat 'blokkeren' dan is er voor GLI (AoS, IMP, LFS, GF, KL, etc) wel erg weinig keus
-
@waterhoen19_nl keuze 3 en 4 is wel degelijk verschillend.
keuze 3 stelt de crew 5 mensen samen die alleen hun stem uit mogen brengen zonder overleg.
keuze 4 betrekt bijvoorbeeld de crew leider iedereen erbij telt de stemmen op en stuurt die dan op.
Keuze 2 lijkt daarentegen wel op 4 maar bij 4 staat het ook dus de haakjes dus niet verplicht te overleggen keuze 2 wel
-
@waterhoen19_NL
Ho ho ho,
GLI = Good Looking Imperium = GF + LFS + IMP@wooper_NL
Wat mij betreft benader je de beheerders, met de vraag of ze hun crewleden willen vragen om individueel hun stem door te geven. Met de vraag om niet onderling te overleggen. Dan hoef je niet alle managers een pm te sturen, maar je krijgt wel veel meer stemmen binnen. Elke manager komt weer andere managers tegen, en is daardoor onder de indruk van bepaalde jongens (en meisjes?). Veel leuker ook om een top 3 samen te stellen uit tientallen stemmen van managers, dan uit die paar stemmen die je krijgt als je per crew slechts 1 stem mag uitbrengen. -
@vinnievuik_nl "(en meisjes?)"
Maar ik ben het helemaal eens met Vincent. Deze optie lijkt mij ook de beste. Wel moeten we ons dan nog afvragen of het eerlijk is dat er bij een bepaalde crew meer managers stemmen dan in een andere crew. Aangezien je niet op crewleden kunt stemmen, zijn managers uit een grote crew in het nadeel. Je kunt eventueel de factor aanpassen aan het aantal stemmers uit een crew, of je moet inderdaad een getal zoals 5 stemmers eraan koppelen. -
Mijn crew(behalve ik) kent niemand, alleen @Keejos_NL
-
@yassin-mansousri_nl Kun je mooi op mij stemmen.
-
@yassin-mansousri_nl Je moet ze nu niet allemaal op Keejos laten stemmen hรฉ!
-
Dus heren, dames, jongens, meisjes, kindjes en transgenders (denk dat ik nu iedereen wel aanspreek)
We zullen het dan zo doen:
- Enkel crews die deelnemen aan de CC
- Spelers kunnen niet op hun crew, zustercrew of talentencrew stemmen
- Spelers kunnen niet op zichzelf stemmen in sommige categorieรซn
- 5 spelers per crew mogen stemmen
Als iedereen hiermee kan leven, dan stel ik voor dat wij de crewleiders of de crew aanspreekpunten zullen aanspreken met de invullijst.
De begindatum en deadline zullen snel volgen.
-
@wooper_NL Gaat de Crew8 ballon d'or ergens in december beginnen?
-
-
Even voor de duidelijkheid:
"Spelers kunnen niet op hun crew, zustercrew of talentencrew stemmen"
Ze kunnen ook niet op managers uit hun crew stemmen toch? -
@vinnievuik_nl Nee, goed gezien. Dit zal ik er later eraan toe voegen als we een datum prikken
-
Beste spelers
We zullen beginnen met de "ballon d'or der crews" op 7 december 2018.
De 4 categorieรซn zijn:
- Beste Crew 2017 - 2018
- Beste opkomende crew 2017 - 2018
- Beste Speler 2017 - 2018
- Grootste spammer 2017 - 2018
De uitleg en regels:
Iedere crew heeft de mogelijkheid om max. 5 leden aan te stellen die deze lijst mogen invullen. Vanuit onze crew zal iedere crewleider of crew aanspreekpunt een pm krijgen met de lijst. Telkens vragen we een top 3. Enkel de crews die deelgenomen hebben aan de CC kunnen hieraan deelnemen.
De nummer 1 krijgt 10 punten, nummer 2 krijgt 7 en nummer 3 krijgt 5 punten.
De deadline voor het indienen van de lijstjes is 21 december 2018 om 20 uur.
regels
- Crewspelers kunnen niet op hun eigen crew, zustercrew of talentencrew stemmen
- Crewspelers kunnen niet stemmen op personen die in hun crew zitten
- Spelers kunnen niet op zichzelf stemmen
- Enkel 5 spelers per crew kunnen stemmen
Hopelijk is alles duidelijk, en mochten er vragen zijn, Shoot!
-
Alle berichten zijn de deur uit naar de crew leiders en crew aanspreekpunten:
Dit zijn de crews die een pm ontvangen hebben. Dit is ook de deelnemerslijst:
Imperium
Art Of Soccer
GoodFellas
Looking for silverware
OSM Striker Ultras
Same Vision
Kanarifuglene
OnlineFootballFederation
OSM Striker Pro Squad
Olg Glory
Kings of Legends
BeNeCrew
FC Voetsiebal
Pro Elite
PurFect
Spitsbroers
Crew8
Golden Glory
S.V. Oikos Nomos
The Royal Victorians
Just Relax
Yassin Mansouri
NFSC
Cosa Nostra
OSM "DE ZAAK" -
Waarom 2017-2018?
Begin 2017 is al best lang geleden...
Ik ga niet terug kijken naar prestaties uit die tijd. Het is december, dus je kan prima gewoon 2018 pakken. -
Update
Beste spelers
We zullen beginnen met de "ballon d'or der crews" op 7 december 2018.
De 4 categorieรซn zijn:
Beste Crew 2018
Beste opkomende crew 2018
Beste Speler 2018
Grootste spammer 2018
De uitleg en regels:Iedere crew heeft de mogelijkheid om max. 5 leden aan te stellen die deze lijst mogen invullen. Vanuit onze crew zal iedere crewleider of crew aanspreekpunt een pm krijgen met de lijst. Telkens vragen we een top 3. Enkel de crews die deelgenomen hebben aan de CC kunnen hieraan deelnemen.
De nummer 1 krijgt 10 punten, nummer 2 krijgt 7 en nummer 3 krijgt 5 punten.
De deadline voor het indienen van de lijstjes is 21 december 2018 om 20 uur.
regels
Crewspelers kunnen niet op hun eigen crew, zustercrew of talentencrew stemmen
Crewspelers kunnen niet stemmen op personen die in hun crew zitten
Spelers kunnen niet op zichzelf stemmen
Enkel 5 spelers per crew kunnen stemmen
Hopelijk is alles duidelijk, en mochten er vragen zijn, Shoot!De berichten zijn verstuurd.
Het gaat inderdaad over het jaar 2018. -
@wooper_nl said in Crew8 ballon d'or::
Beste Crew 2018
Beste opkomende crew 2018
Beste Speler 2018
Grootste spammer 2018
De uitleg en regels:Iedere crew heeft de mogelijkheid om max. 5 leden aan te stellen die deze lijst mogen invullen.
Vanuit onze crew zal iedere crewleider of crew aanspreekpunt een pm krijgen met de lijst. ik heb nog geen lijst ontvangen kan dat kloppen
-
@wooper_NL moet iedereen zijn lijsten hier posten of via pm? en max. 5 managers, dus 1,2,3 of 4 mag ook?