Crew8 ballon d'or
-
@maxaldinho_nl nee, die mag je sturen in een privé bericht. Max 5 leden mogen meedoen per crew dus als er bijvoorbeeld 4 leden van jou crew meedoen is dit ook goed
-
@wooper_nl Huh maar ik dacht dat het juist eerlijk gehouden zou worden door een gelijk aantal managers te laten stemmen per crew. Dan zouden er dus uitsluitend 5 managers moeten stemmen, niet maximaal.
-
@powershot-stef_nl
Daarmee creëer je voor sommige managers natuurlijk wel een barrière om hier aan mee te doen. Niet elke crew kan namelijk 5 managers afvaardigen. -
@powershot-stef_nl Er zijn crews waar er geen 5 leden kunnen stemmen omdat er geen 5 actief zijn. Bij de actieve crews hier op het forum, en de topcrews ga ik telkens 4 à 5 spelers hebben die hun stem zullen gegeven hebben.
Bij de minder actieve crews komen we telkens aan ongeveer 2-3 per crew.
Dit zal de score niet beïnvloeden.
Als ik alle antwoorden bekijk, dan zie ik toch telkens dezelfde crews terug komen.
-
@wooper_nl Ah oke, nouja zal wel prima zijn dan
-
Zolang er van de crews en managers die kans maken op prijzen (zeg de crews uit de CL en EL) er maar 5 mee stemmen, is er geen beïnvloeding van het eindresultaat lijkt me.
-
Bedankt voor de PM! Wij zelf in Just Relax hebben al reeds actieve leden gevonden maar veel onbekende. Die komen dus nauwelijks of niet op het forum. Ze hebben dan helaas ook geen interesse. Het is wel een leuk idee. Ik weet wie alvast met de award gaat lopen van 'grootste spammer' Nee, voor 1 keertje kom ik niet in aanmerking.
-
@wooper_nl said in Crew8 ballon d'or:
Bij de minder actieve crews komen we telkens aan ongeveer 2-3 per crew.
In mijn crew ben ik de enige die de forum leest. Hoort mijn crew in die groep?
ik heb ze erover nog ingelicht voor de ballon d'or. Dus er zullen een paar zijn die misschien gaan stemmen
-
Jij bent toch Yassin Manousri van de crew Yassin Mansousri? Dus jij bent de crew, en zij zijn jou. Toch gaaf dat ze allemaal bij jou in de crew willen zitten. Maar je mag niet op jezelf stemmen hè. Dus ook niet op een van de andere Yassin Mansousries.
-
@vinnievuik_nl said in Crew8 ballon d'or:
Jij bent toch Yassin Manousri van de crew Yassin Mansouri? Dus jij bent de crew, en zij zijn jou. Toch gaaf dat ze allemaal bij jou in de crew willen zitten.
Ja ik had geen andere naam om te verzinnen, naamverandering komt nog welMaar je mag niet op jezelf stemmen hè. Dus ook niet op een van de andere Yassin Mansousries.
I know dat ik niet op hun mag stemmen.
-
Nog 6 dagen voor de deadline!
-
Beste Crew 2018
- Imperium 189 Punten
- GoodFellas 137 Punten
- Kanarifuglene 134 Punten
Meest Beloftevolle Crew 2018
- Art of Soccer 104 Punten
- Golden Glorty 82 Punten
- Crew8 21 Punten
Beste Speler 2018
- Renkie 91 Punten
- A Touch of Magic 86 Punten
- Appie 58 Punten
Grootste Spammer 2018
- Yassin 380 Punten
- Furrax 173 Punten
- Keejos 21 Punten
Proficiat aan alle winnaars!
-
Leuke verkiezing, en terechte uitslagen lijkt me. Imp en wij beloond voor prestaties in de CC, KL voor winnen CK. Renkie ook gefeliciteerd. Ook mijn nummer 1 door winst van het NK en het beheren van de meest stabiele crew in de CC. Dat je aan het eind van de laatste CC even de weg kwijt was, kwam waarschijnlijk net te laat om je stemmen te kosten
Kun je trouwens de complete lijsten publiceren? Voor iedere crew en manager leuk om te zien denk ik als hij stemmen heeft gehad.
-
Gefeliciteerd aan alle winnaars terechte uitslag
@Keejos_NL had jou ook in de lijst alleen al voor je standen updates gespam
-
Gefeliciteerd Imperium, Art of Soccer, @Renkie_NL en @Yassin-Mansousri_NL. Terechte winnaars
-
Ik op de tweede plaats? Wat een belachelijke onzin is dat zeg.
-
Beste Crew 2018
Imperium 189 Punten
GoodFellas 137 Punten
Kanarifuglene 134 Punten
Art of Soccer 28 punten
Looking for silverware 24 punten
Pro Elite 10 punten
Golden Glory 3 punten
Same Vision 3 puntenMeest Beloftevolle Crew 2018
Art of Soccer 104 Punten
Golden Glorty 82 Punten