WIDM 2019
-
Ik heb er familie wonen. Maar veruit het overgrote deel woont in Scheveningen.
-
Jammer dat Robert eruit is.
-
Ja ook niet anders verwacht dat hij er voortijdig uit zou gaan.
Nielson, Jamie en dat blonde zijn het meest verdacht...al zal je zien dat het dan die enge Rick-Paul is..hoop dat die er met Sinan er als eerstvolgende uitvliegen.
Laat Merel maar verder komen leuk om naar te kijken.
-
Vind je Rick Paul eng? Ik vind zijn voornaam vooral eng en raar.
-
irritant ook vooral wie heet er nou Rick Paul
-
Vertrouw nooit mensen met een dubbele voornaam, of van wie de achternaam ook een voornaam is.
-
Ik vond die Rick Paul echt vreselijk. Ik kende hem alleen van De Grote Improvisatieshow waar ik nog nooit om hem heb gelachen terwijl hij zichzelf iedere keer heel erg grappig vond.
Bij Wie Is De Mol? vind ik hem wel leuk. Hij valt me heel erg mee. Ik mag hem wel. Nu moet eigenlijk alleen nog die Nielson eruit gewerkt worden want dat is een eersteklas mongool. Mijn mening over hem is door Wie Is De Mol? NIET veranderd. #ok (<--- OSM 2.0-smiley)
-
Twee executies! Ik vind het kut dat Rick Paul en Jaimy eruit zijn. Ik had zo gehoopt dat die steeds irritanter wordende Niels eruit was gegaan.
De enige echt leuke overgebleven kandidaat is Merel.
-
Ja ik ben inmiddels bijna al mijn punten kwijt in de WIDM app, mijn 2 mollen waren nu Jaimy en RP...waarvan ik het dan maar hoopte dat het Jaimy was omdat hij wel goed overkwam op de camera.
Merel vermoedde ik in het begin heel even , Sarah ook nog steeds..
En vind ik Sinan echt een hele saaie mol als ze die hebben gekozen...de ik-doe/durf-niks-mol is wel achterhaalt..Maar het worden nog spannende afleveringen..al is zo'n aflevering van gisteren moeilijk te overtreffen.
Die aflevering komt wel echt in de top 3 afleveringen ooit. -
@l-r-van-kessel_nl said in WIDM 2019:
Ja ik ben inmiddels bijna al mijn punten kwijt in de WIDM app, mijn 2 mollen waren nu Jaimy en RP...waarvan ik het dan maar hoopte dat het Jaimy was omdat hij wel goed overkwam op de camera.
Merel vermoedde ik in het begin heel even , Sarah ook nog steeds..
En vind ik Sinan echt een hele saaie mol als ze die hebben gekozen...de ik-doe/durf-niks-mol is wel achterhaalt..Maar het worden nog spannende afleveringen..al is zo'n aflevering van gisteren moeilijk te overtreffen.
Die aflevering komt wel echt in de top 3 afleveringen ooit.Vind je? Zo bijzonder vond ik het nou ook weer niet.
-
Toch wel weer een erg indrukwekkend seizoen van WIDM. In tegenstelling tot vorig jaar ben ik nu ook (zoals velen) volledig de mist ingegaan, omdat ik op Rick Paul en Jaimy zat. Daarom ben ik ook erg benieuwd naar de ontknoping van het seizoen, waarin we weer eindelijk te zien krijgen hoe de regie ons zoals altijd weer volledig om te tuin heeft weten te leiden..
Daarnaast is dit seizoen ook een mooi affiche om eens een land als Colombia te gaan bezoeken, want wat een prachtige uitzichten/landschappen heb je daar zeg. Bijna onwerkelijk en een mooie manier van afleiding van het verder zenuwslopende spel.
Nog mensen die een voorspelling durven te doen voordat het er alweer op zit? Gaan ze het trouwens net zoals vorig jaar weer pas in de laatste uitzending aankondigen in plaats van in de finaleronde?
-
Voordat het begon gaf ik Merel als één van mijn 2 mollen aan.
Naarmate het spel vorderde ben ik overgegaan op Jaimy & Sarah. Later hier heel even Rick Paul aan toegevoegd.
Nu zo weer voor de finale 95% Sarah en 5% Merel.Van Nielson verwachtte ik eigenlijk na het lanceren van zijn singel wel dat hij ver zou komen en mogelijk de winnaar was (bedoel gratis reclame door zo lang in zo'n populair programma te zitten en je nummer vaak te laten horen op de radio is gegarandeerd succes.).
Nielson is dus winnaar
Merel verliezend finalist
Sarah de Mol.Laatste jaren komt dit altijd pas in de laatste aflevering naar voren, dit is ook al bekend gemaakt aangezien meerdere bioscopen zelf de finale uitzenden in het weekend van 8 maart.
Voor mij persoonlijk net minder omdat ik dan in Madrid zie en dus probeer de media te mijden omtrent WIDM totdat ik thuiskom..Al weet ik nu al dat dat in deze tijd onmogelijk is.
Omtrent het bekijken van een land is er inderdaad vaak een stijging te zien bij de vakantiebestemming. Portland 2 jaar geleden was daar weer een mooi voorbeeld van.
Colombia is hard bezig om aan het toerisme te timmeren maar de kartels hebben daar toch op sommige delen nog aardig de overhand en zorgen ook voor gevaar (+ de grote armoede onder de lokale bevolking).
Maar het is een ideale manier om een bestemming te verkopen aan breder publiek.Zo zie je nu toch meer van Colombia dan door Narco's te kijken.
-
Laatste jaren komt dit altijd pas in de laatste aflevering naar voren, dit is ook al bekend gemaakt aangezien meerdere bioscopen zelf de finale uitzenden in het weekend van 8 maart
Waar heb jij het over?
-
@L-R-van-kessel_NL Ligt jezelf nader toe want ik snap je niet
-
Welk gedeelte wil je toegelicht hebben ?
-
@scheeftand_nl said in WIDM 2019:
Laatste jaren komt dit altijd pas in de laatste aflevering naar voren, dit is ook al bekend gemaakt aangezien meerdere bioscopen zelf de finale uitzenden in het weekend van 8 maart
Waar heb jij het over?
-
Dat je in een aantal bioscopen in Nederland de finale 'live' kan bijwonen i.p.v. thuis op de bank...Deze bioscopen hebben dit een aantal weken geleden al bekend gemaakt.
-
A.s. Zaterdag is het zover...Toch blijf ik op Sarah zitten..al mag ze ook best op mij zitten
-
WIE HAD DAT GEDACHT Het was Merel, die ik had uitgesloten omdat er drie afvallers vragen op haar hebben ingevuld.
-
En toch Merel..voor het eerst in jaren dat ik in het begin weer goed heb wie het is geworden..alleen tijdens het spelverloop haar niet meer verdacht vond.
Vanavond even de uitzending terugkijken (heb niet kunnen kijken zaterdag).
Volgend jaar maar wat meer animo hier voor een poule, nu was ik de winnaar en verliezer van de poule tegelijk..