Voetbal: Champions League & Europa League
-
@Cutters-Choice_NL Die hebben in iedergeval al een goede stap gezet, benieuwd of ze stand houden..of krijgen we weer een remontada?
PSG won eenvoudig van Aston Villa, toch hoop ik dat de club uit Birmingham doorgaat.
Maar het kan zomaar zijn dat we een herhaling van de finale uit 2006 krijgen, Barca-Arsenal. Mits Barca weet af te rekenen met Inter/Bayern.
In dit geval hoop ik dat Barca de finale wint, dit gun ik Frenkie van harte.
-
Heb liever geen Barça maar goed. Gek dat Arsenal ging winnen vs Madrid. En ja ik hoop mee op Aston. Zou wat zijn.
-
Man utd 5-4 lyon
Errrrr, hoe vat ik zo'n spel samen?
-
Ik zag een overzicht dat de top 4 van de poulefase van zowel de CL als EL in de halve finales staan behalve de nummer 1 uit de poule (Liverpool & Lazio).
Mijn gewenste finales zijn:
Arsenal-Barca (Barca winnaar)
Spurs-Bilbao (Spurs winnaar) -
Barca-Inter wat een spektakel, ik had niet verwacht dat die Italianen zou zouden spelen in Barcelona. PSG is ook zeer sterk dus beide returns beloven wat.
Ik stond nog meer te kijken van de eenvoudige overwinningen van Man U en Spurs. Engelse finale is hier bijna zeker na de uitslagen gisteren.
Chelsea gaat naar de Conference League finale, de wedstrijd tussen Fiorentina-Betis word volgende week nog wel spannend al gun ik het Betis zeker.Er is nu dus zelfs een mogelijkheid op een trio aan Engelse Europa Cup winnaars mogelijk, ik vraag mij af of dit in het verleden eerder is gebeurd toen we nog de EC I,II & III hadden.
-
Laten we hopen op Inter als eindwanneer. Dat PSG kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
-
@Cutters-Choice_NL Ik hoop dat PSG intermilan kan verpletteren, ook al is het niet waarschijnlijk.
-
@Cutters-Choice_NL Helemaal mee eens. Dumfries met de winnende 0-1 in de 91e minuut.
-
@JAY-ZO Waarom? PSG heeft hier niks te zoeken.
-
@Cutters-Choice_NL Intermilan heeft zowel een goede aanval als een goede verdediging.
-
Ik hoop dat Inter het wint, PSG speelt wel leuker voetbal, maar ik heb altijd een zwak voor Italiaanse clubs
-
Maar eerst vanavond de EL finale tussen de gevallen grootmachten Man United & Spurs.
Wat zijn jullie verwachtingen hierover?Zelf ben ik bang voor een hele slechte verdedigende pot voetbal van beide clubs. Het is hopen op een bevlieging van Son of Fernandes. Nog schandaliger is dat een van de volgende clubs CL speelt aankomend seizoen na zo'n historisch slecht seizoen.
Spurs heeft in jaren al geen echte prijs gewonnen en ben zelf altijd wel een Spurs fan geweest maar dat is wel aardig afgezwakt de afgelopen jaren. United heb ik altijd een zwak voor gehad en verdiend het in mijn ogen dan ook meer. -
Vergeten erbij te zetten.
Verwachte uitslag:
0-0 na 90 min
1-1 in de verlenging
Strafschoppen, helaas mist v/d Ven om het toch een klassiek Nederlands tintje te geven. -
-
Had 2-1 voor Tottenham gezet hier. Eigenlijk best knap na zo'n lelijk seizoen alsnog de EL winnen en sinds 41 jaar nog eens een prijs.
-
-
Yid Army! Toch nog een semi hoofdrol voor van der Ven.
-
4 vogels in de UK die een prijs hebben gewonnen dit jaar.
Spurs
Newcastle
Crystal Palace
Liverpool