Voetbal: Champions League & Europa League
-
@patje1afca_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Als Ajax zo blijft presteren in de CL dan pakken ze genoeg punten op de uefa-coefficientielijst dat de hele Eredivisie straks Champions League speelt.
Ik hoop dat dit sarcasme is. Want het is namelijk niet mogelijk dat de hele eredivisie dat uit 18 clubs bestaat aan de CL meedoet
-
Lees de regels eens door, een club mag voor een Europese wedstrijd de 48 daarvoor NIET in de competite uitkomen.
Regels van de UEFA, al zou Ajax willen spelen , dan mag het nog steeds niet.
De Graafschap moet niet ouwehoeren die vliegen er toch wel uit.Nu bestaat ook de kans dat het hele weekend word opgeschoven.
Al ben ik zelf voorstander van het verplaatsen van de bekerfinale.. -
@l-r-van-kessel_nl De UEFA accepteert gewoon als er wordt gezegd dat zaterdag een Nationale feestdag is en dus wel genoodzaakt is om op zondag te spelen. Dan gaat die wedstrijd gewoon naar woensdag. De KNVB Mag en kan geen excuus verzinnen.
-
Gaan er nog managers richting Londen? Zelf ben ik nog aan het twijfelen om erheen te gaan..
-
@l-r-van-kessel_nl Nope, ik niet. Gewoon kijken op Ziggo Sports
-
Wat ben jij een triest zielig persoon joh, bahbah, echt zo'n kansloos figuur die niet helder kan nadenken.
Logisch dat de Eredivisie verplaatst wordt in belang van het Nederlandse voetbal.
Blijkbaar snap jij niet alles, hoe belangrijk de punten zijn voor het geld in het Nederlandse voetbal, maar blijf lekker in je eigen wereld en ga maar huilen dat Ajax zo geholpen wordt.. Triest Persoon. -
Het is geen excuus, de UEFA heeft zelfs een statement afgegeven, maar in jouw wereld komt die niet binnen waarschijnlijk!
-
@yassin-mansousri_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
@patje1afca_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Als Ajax zo blijft presteren in de CL dan pakken ze genoeg punten op de uefa-coefficientielijst dat de hele Eredivisie straks Champions League speelt.
Ik hoop dat dit sarcasme is. Want het is namelijk niet mogelijk dat de hele eredivisie dat uit 18 clubs bestaat aan de CL meedoet
tering ben jij dom zeg
-
@scheeftand_nl ???
-
ja natuurlijk is dat sarcasme dat kan je toch lezen als je niet heel erg dom bent. Of autistisch...
-
Winst van een Nederlandse club in een uitwedstrijd vd halve finale CL..wie had dat nog gedacht!
WZAWZDB!
Al moet ik zeggen dat Messi gisterenavond weer eens liet zien dat hij echt de aller allerbeste is..man man man, geweldenaar.
Liverpool kan het zichzelf aanrekenen dat ze niet hebben gescoord, mogelijkheden genoeg gehad..Daarbij hebben de supporters ook weer een visitekaartje afgegeven dat je wel een normaal feestje kan vieren in een Europese stad zonder de boel te slopen. Overal worden de Ajacieden tijdens de awaydays gerespecteerd (muv die kneus die een verslaggever moest aanvallen..)
-
Pff. Altijd dat geilen op Messi...
-
@furrax_nl Wat was hij goed he
-
@patje1afca_nl Zeker.
-
@furrax_nl
Normaal heb ik daar geen last van..maar wat ik woensdag zag..
Hiervoor hoopte ik op de finale Ajax-Barca (omdat ik Liverpool hoger aanschreef)..na het zien van die wedstrijd denk ik dat wij beter niet kunnen komen opdagen in Madrid waardoor we op papier 'maar' met 0-3 verliezen van Barca..
Of Messi moet een acute blindedarmontsteking krijgen op 1 juni..
-
@l-r-van-kessel_nl Misschien kan Overmars de Ligt beter voor die tijd verkopen voordat hij opeens een Boatengetje doet.
-
Ronaldo konden we ook niet afstoppen. Messi gaat ook sowieso scoren als ze de finale tegen ons spelen, maar dat betekent niet per se dat zij die wedstrijd winnen.
-
Messi is een ander type..Ronaldo is de atleet, messi de technicus..Ronaldo is ook bijna niet te verdedigen (was te zien met zijn 2 goals)..
Iemand nog een kaart te koop voor woensdag?
-
En dan was Ronaldo ook nog wel half geblesseerd
-
Sorry man, verkoop m'n eigen kaart niet