Voetbal: Champions League & Europa League
-
@l-r-van-kessel_nl geweldig Arsenal is al bijna aan te degraderen in de PL en nu krijgen we ook nog eens Benfica in de EL
-
@fc-legend-kyrill_nl Zou wat zijn, de EL winnen en daardoor de CL in gaan maar ook degraderen naar de Championship . Een unicum in dat geval.
-
De winterstop is voorbij en er word bijna weer met Europees voetbal gestart, zitten jullie er al klaar voor?
Tevens word er gesproken over weer een nieuwe opzet van de CL in een soort Amerikaans systeem. Eerst in een league met zn allen, waar je niet tegen iedere tegenstander speelt.
Vervolgens volgt er een K.O. a.d.h.v. de ranking wie tegen wie speelt.Mijn ziens halen we de charme van de topwedstrijden af, daar waar er een tsunami aan 'superwedstrijden' zijn en door die overkill word het minder aantrekkelijk.
-
Ze moeten gewoon van het huidige format afblijven, niets mis mee. Altijd die nieuwigheden verzinnen voor de extra centen, degoutant en heeft niks meer met het spelletje voetbal te maken.
-
Haha dit hebben ze gewoon van fifa seizoenen gejat
-
@sirclitjeslikker_nl Ik zie niet het verband tussen Fifa seizoenen en deze opzet? Leg eens uit als je wilt.
-
@l-r-van-kessel_nl Dat iedereen 10 wedstrijden speelt tegen ''random'' tegenstanders en je doorgaat als je er genoeg wint.
(In dit geval zal je naar verwachting met 6 overwinningen sowieso doorgaan, kan nog eens een saai slot worden met veel competitievervalsing.
-
@sirclitjeslikker_nl Op die wijze heb je zeker een punt aangezien je tegen random tegenstander speelt.
Echter is deze opzet niet geheel te vergelijken daar waar de ranglijst invloed heeft tegen wie je speelt.
20clubs , waarvan de top 4 de volgende ronde is vrijgeloot.
Nummers 5-16 spelen in een K.O. tegen elkaar.
Dus 5-16, 6-15,7-14 e.d. waardoor die ranking dus wel degelijk uitmaakt. -
Ajax speelt de hele EL zonder Haller door een enorme blunder.
Onana is voor 12 maanden geschorst vanwege een verkeerd tabletje van zijn vrouw..En Gravenberch is ook nog geschorst bij Lille uit.
Dat word een eentje invullen voor Lille op het Toto formulier..
Alhoewel, we hebben gelukkig Stekelenburg als 2e keeper, zonder Haller spelen we het hele seizoen al en wie weet een wedstrijd zonder Gravenberch moet het toch lukken?
Ik zeg 1-1 en 1-1..penalties op het einde..Stekelenburg in de heldenrol. -
@l-r-van-kessel_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
lhoewel, we hebben gelukkig Stekelenburg als 2e keeper, zonder Haller spelen we het hele seizoen al en wie weet een wedstrijd zonder Gravenberch moet het toch lukken?
Ik zeg 1-1 en 1-1..penalties op het einde..Stekelenburg in de heldenrol.Komt er niet een plek vrij voor Haller in de EL lijst nu.
Wat een pleurisorganisatie is die uefa trouwens hey
-
Kan die fout niet hersteld worden?
-
@furrax_nl Nee helaas niet, kan alleen van worden geleerd..
David bij Lille is op dreef, Stekelenburg kan zn borst nat gaan maken.
-
@l-r-van-kessel_nl en natuurlijk ook geen Onana voor een jaar. Ik dacht al dat Lille door zou gaan, nu helemaal.
-
Vanavond is het eindelijk zo ver, de Champions League is terug!
Met Barcelona-PSG en Leipzig-Liverpool krijgen we meteen 2 kleppers voorgeschoteld.Bij Barça-PSG voorspel ik een 2-2, wat Leipzig-Liverpool betreft vrees ik, als Liverpool-supporter, voor een 2-1.
Wat zijn jullie pronostieken?
-
@dikketuur_nl Gelukkig wel, wel toe aan een kwalitatief potje voetbal.
Toevallig is Neymar er weer niet bij tijdens de verjaardag van zijn zus/carnavalIk voorspel een 2-1 voor Barca. Leipzig zie ik 1-1 spelen bij Liverpool.
-
@l-r-van-kessel_nl Wanneer kom je in de JR-appgroep?
-
@dikketuur_nl Indien Ajax met 0-4 bij Lille wint donderdag
-
Wat bij 0-5?
-
@dikketuur_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Wat bij 0-5?
Dan neemt hij de crew over van Gianni
-
Liverpool gaat met 2-1 verliezen van Leipzig. Barcelona - PSG eindigt in 1-1