Voetbal: Champions League & Europa League
-
Praat hier over alles dat met de Champions League en Europa League te maken heeft.
-
Stiekem hoop ik dat Juventus vanavond kan stunten, maar ik vrees dat de Spanjaarden de voorsprong met succes kunnen verdedigen.
-
Ik verwacht dat er weinig ruimtes worden weggegeven door de Spanjaarden. Zal weer een verdedigend schaakspel worden.
-
ik gok toch op juve, het wordt weer een ronaldo avond.. prono: 4-1 voor juve
-
@maxaldinho_nl
Hij heeft er inmiddels al 2 gemaakt, dus wie weet krijg je nog gelijk ook.Wel een leuke wedstrijd tot nu toe. Gelukkig bestaat er tegenwoordig doellijntechnologie, want met het blote oog was niet te zien dat die bal over de lijn heen was.
-
ja goeie wedstrijd
-
@silvester-j_nl
Idd! Zonder was het nooit goal geweest, ik was ook verrast de 4-1 was ni juist, maar wel het Ronaldo avondje, ongeloofelijk die man, hij doet het toch maar weer. -
En weer 2 teams bekend die ons aller Ajax kan loten.
- Man City
- Man United
- Spurs
- Juventus
- Porto
- Barca/Lyon
- Bayern/Liverpool
Van dit lijstje ben je over 2 wedstrijden sowieso kansloos tegen Barca, Juventus , Spurs en City
Porto speelt voetbal dat Ajax niet ligt maar qua selectie gelijkwaardig.
United moet 2 slechte dagen hebben om te pakken te zijn..Ik ben benieuwd vrijdag..
'Ideale scenario' voor Ajax :
Ajax-Porto
City-Bayern
Barca-Spurs
Juve-UnitedHalve:
Ajax-United
Spurs-BayernFinale:
Ajax-Bayern -
Onzin dat je kansloos bent tegen Barca/Spurs
-
Tegen Barca kansloos maar Spurs niet hoor. Engelse ploegen liggen de NLse meestal wel goed.
-
Christiano Ronaldo was weer heerlijk op dreef. Hij flikt het iedere keer weer tegen Atlético Madrid.
-
@kagchelland_nl
PSV tegen Barca zien spelen? -
@timeenennaam_nl Ja, was het 3-0?
Heb het idee dat barca nu beter in vorm is dan tijdens de wedstrijden tegen psv
-
Spurs is een verbeterde versie van Ajax (Eriksen, Sanchez, Alderweireld, Vertonghen)...Daarbij nog even Kane, Son, Alli, Trippier, Lloris..
Nee Spurs schat ik toch vele malen dodelijker in onddanks het feit dat wij het goed doen tegen Engelse clubs.
Barca tegen PSV is niet te vergelijken, Barca heeft in die wedstrijden even 2x aangezet en won daardoor met gemak.
Als Barca had gespeeld als het ergens om ging was het 2x 7-0 geworden.
-
@kagchelland_nl
4-0 en 1-2, maar dan is het mogelijk opgevallen dat door het centrum van Barca met Piqué en Umtiti/Lenglet erg makkelijk heen gecombineerd kan worden, zelfs door PSV. -
@l-r-van-kessel_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Barca heeft in die wedstrijden even 2x aangezet en won daardoor met gemak.
Als Barca had gespeeld als het ergens om ging was het 2x 7-0 geworden.
Altijd standaard tekst van een Ajacied als een andere Nederlandse club goed speelt en verliest. Feyenoord en PSV hoefden tegen Ajax gelukkig ook maar ff 2x aan te zetten.
-
Ik ben benieuwd welke VHS banden jij heb bekeken als je PSV Europees goed heb zien spelen dit jaar?
Ik reageer hier objectief op en niet door een Ajax bril.
Vandaar dat ik Ajax ook kansloos acht tegen Barca aangezien die ergens om spelen waar het om gaat in de knock-out fase.
-
Gewoon Ronaldo, meer heb ik nu even niet te zeggen.
-
Man United zal de 'makkelijkste' tegenstander zijn denk ik. Al hoop ik op de Spurs. Dan kunnen we de oud-Ajacieden weer eens in de ArenA zien spelen. Tevens heb je met Man United/Spurs meer kans dan tegen City/Liverpool. Bayern is misschien ook nog wel te doen. Porto ken ik niet, dus geen idee. De rest wil je toch het liefste vermijden tot de finale. Tenzij Lyon Barca uitschakelt, maar dat lijkt mij niet te gaan gebeuren.
-
Lyon heeft ook nog een appeltje te schillen met ons n.a.v. Europa League ...