Voetbal: Champions League & Europa League
-
@sirclitjeslikker_nl Op die wijze heb je zeker een punt aangezien je tegen random tegenstander speelt.
Echter is deze opzet niet geheel te vergelijken daar waar de ranglijst invloed heeft tegen wie je speelt.
20clubs , waarvan de top 4 de volgende ronde is vrijgeloot.
Nummers 5-16 spelen in een K.O. tegen elkaar.
Dus 5-16, 6-15,7-14 e.d. waardoor die ranking dus wel degelijk uitmaakt. -
Ajax speelt de hele EL zonder Haller door een enorme blunder.
Onana is voor 12 maanden geschorst vanwege een verkeerd tabletje van zijn vrouw..En Gravenberch is ook nog geschorst bij Lille uit.
Dat word een eentje invullen voor Lille op het Toto formulier..
Alhoewel, we hebben gelukkig Stekelenburg als 2e keeper, zonder Haller spelen we het hele seizoen al en wie weet een wedstrijd zonder Gravenberch moet het toch lukken?
Ik zeg 1-1 en 1-1..penalties op het einde..Stekelenburg in de heldenrol. -
@l-r-van-kessel_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
lhoewel, we hebben gelukkig Stekelenburg als 2e keeper, zonder Haller spelen we het hele seizoen al en wie weet een wedstrijd zonder Gravenberch moet het toch lukken?
Ik zeg 1-1 en 1-1..penalties op het einde..Stekelenburg in de heldenrol.Komt er niet een plek vrij voor Haller in de EL lijst nu.
Wat een pleurisorganisatie is die uefa trouwens hey
-
Kan die fout niet hersteld worden?
-
@furrax_nl Nee helaas niet, kan alleen van worden geleerd..
David bij Lille is op dreef, Stekelenburg kan zn borst nat gaan maken.
-
@l-r-van-kessel_nl en natuurlijk ook geen Onana voor een jaar. Ik dacht al dat Lille door zou gaan, nu helemaal.
-
Vanavond is het eindelijk zo ver, de Champions League is terug!
Met Barcelona-PSG en Leipzig-Liverpool krijgen we meteen 2 kleppers voorgeschoteld.Bij Barça-PSG voorspel ik een 2-2, wat Leipzig-Liverpool betreft vrees ik, als Liverpool-supporter, voor een 2-1.
Wat zijn jullie pronostieken?
-
@dikketuur_nl Gelukkig wel, wel toe aan een kwalitatief potje voetbal.
Toevallig is Neymar er weer niet bij tijdens de verjaardag van zijn zus/carnavalIk voorspel een 2-1 voor Barca. Leipzig zie ik 1-1 spelen bij Liverpool.
-
@l-r-van-kessel_nl Wanneer kom je in de JR-appgroep?
-
@dikketuur_nl Indien Ajax met 0-4 bij Lille wint donderdag
-
Wat bij 0-5?
-
@dikketuur_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Wat bij 0-5?
Dan neemt hij de crew over van Gianni
-
Liverpool gaat met 2-1 verliezen van Leipzig. Barcelona - PSG eindigt in 1-1
-
@fc-eddie_nl Maar lastig te kiezen wat te kijken. Ik gok toch op Liverpool Leipzig als leukere pot
-
Uiteindelijk werd het de Mbappe show. Als PSG zo speelt als gisteren winnen ze de cup dalijk ook nog en dat hoop ik nog steeds niet.
Laat Mbappe de CL maar winnen bij een traditionele topclub.Liverpool heeft ook zijn plicht gedaan door bij Leipzig te winnen.
Wie van de underdogs (Leipzig/Barca) op basis van de heenwedstrijden nog de meeste kans om te stunten?
Barca omdat het vaker heeft gestunt op deze wijze of de onvoorspelbaarheid van Liverpool dat zomaar in kan storten? -
Leipzig kan gewoon veel beter spelen dan ze gedaan hebben. Vol gas op Anfield
-
Ik denk dat beide uitploegen het eigenlijk niet meer uit handen kunnen/mogen geven
-
Juve verliest van Porto, dat had ik dan weer niet verwacht. 2 snelle tegengoals na de aftrap..
Haaland liet ook even zien dat hij een CL koning is.Samen met Mbappe mag hij het uitvechten om de topscoorderstitel. Voor Haaland heb ik dan in die zin meer respect omdat hij bij een 'mindere' club speelt.
Vanavond EL..
-
@l-r-van-kessel_nl ik vond het genieten Mbappe en Haaland. Heerlijk om te zien! Mij betreft de opvolgers van Cristiano Ronald en Messi komende jaren, gaat titanen strijd worden tussen die twee. Vergelijbkaar met CR en Messi en Federer en Nadal voor de tennis sport waren! Mbappe hattrick en Haaland 2 goals en assist bij 3 goals in totaal van Dortmund, genieten! Vanavond PSV bij Olympiakos kijken en erna Benfica-Arsenal zin in ! Geen idee wat moet en kan verwachten.
-
Ik vind het eerlijk gezegd geen 'opvolgers' daar waar het een heel ander soort type spelers zijn.
Haaland is een afmaker pur sang en eerder een opvolger van Lewandowski, Mbappe is eerder een nieuwe Henry.
Messi & Ronaldo, zijn zoals Maradonne/Cruijff/Pele , niet te evenaren en/of vergelijken.
Messi de dribbelaar, technicus, onaards inzicht.
Ronaldo DE topatleet, bezit alle facetten van ultieme top.Haaland en Mbappe zijn zeker kanshebbers op toekomstige Ballon d'Or maar niet in de zin dat zij het het komende decennium samen gaan uitvechten.
Betreft EL, helaas heeft (zoals ik wel had verwacht) PSV het weer eens uit handen gegeven ..Ajax enigszins gelukkig maar volledig terecht gewonnen van Lille.
Nederland zet goede stappen op de uefa ranking dankzij wederom Ajax.