Voetbal: De buitenlandse competities
-
-
In de Copa Libertadores is de stap dat Boca-River weer op het programma komt dichterbij aangezien Boca de uitwedstrijd in de kwartfinale met 0-4 heeft gewonnen.
-
Nice is overgenomen door Ineos (Chemieconcern) , toch jammer dat sommige bedrijven hele clubs overnemen om er een speeltje bij te hebben, dit gaat uiteraard invloed hebben op de mogelijk transfer van Dolberg naar Nice.
-
Fulham begint te draaien in de Championship na de degradatie, ze speelden Millwall gisteren helemaal weg en hadden 85% balbezit. (Ik ga ze volgende week vrijdag bekijken tijdens de uitwedstrijd in en bij Cardiff City, dag erna pak ik nog even Bristol-Middlesbrouh mee ..benieuwd naar het niveauverschil in dezelfde league.)
-
-
Tijd om dit topic weer omhoog te halen. We kunnen nu weliswaar niet veel over het Nederlandse voetbal kwijt, helaas
Maar in het buitenland wordt er alweer gespeeld/gaat er alweer gespeeld worden.
De Bundesliga heeft al een aantal wedstrijden erop zitten sinds Corona.
Premier league, La Liga en nog meer competities starten in de loop van deze maand.Het is toch raar voetbal kijken met zo'n leeg sfeerloos stadion
-
Ik vind de toevoeging van het stadion geluid wel echt een wereld van verschil. Krijg je toch weer een beetje de sfeer die rondom een voetbalwedstrijd hangt.
-
@Joost-Sœter_NL Sfeer doet echt veel in een stadion. Ik keek anderhalve week geleden naar Dortmund - Schalke 04... Normaal is het een heksenketel in het stadion. Nu kon je nog net geen speld horen vallen en dat kwam met name door de coaching op het veld.
Beetje jammer.
Ach, we kunnen iig weer voetbal kijken -
@Joost-Sœter_NL Ik vond het juist heel vervelend om het te horen, doe mij dan maar het lege stadion met echo.
Het heeft ook wel weer wat, eindelijk hoor je eens wat ze op het veld tegen elkaar zeggen.
-
Premier League start weer! Gaat Manchester City de achtervolging op Liverpool inzetten?
-
@L-R-van-kessel_NL Eens. Voetbal is zo beetje de enige teamsport waarbij ze spelers/trainers en scheidsrechters nog geen microfoon geven. Zelfs een sport als rugby doet dit al. Alle Amerikaanse sporten doen het ook. Zelfs in de tijd van Michael Jordan deden ze dit al.
-
Liverpool officieel kampioen zonder te spelen, toch onwijs jammer dat het ook nog eens op deze manier moet..De hele spanning door de onderbreking was er al uit en nu zonder te spelen kampioen..Dat is toch een beetje als op vakantie gaan en het regent 24/7.
-
Zijn er trouwens al wat nieuwe tenues uitgelekt (Gelieve met foto's te laten zien..)
-
Eindelijk kampioen!!!
-
@Furrax_NL Heb jij vast goed gevierd als groot Liverpool-fan
-
Werder Bremen is (gelukkig) ook door het oog van de naald gekropen tegen Heidenheim.
Ik ben benieuwd of HSV zich volgend seizoen wel eindelijk weer weet op te werken naar de Bundesliga.
-
@L-R-van-kessel_NL
Zo'n slecht gerunde voetbalvereniging als HSV verdient het eerlijk gezegd niet om snel terug te keren naar het hoogste niveau.
Toen ik zag dat uitgerekend Dennis Diekmeier (8 jaar HSV en de veldspeler met het recordaantal minuten zonder Bundesliga-goal) namens SV Sandhausen verantwoordelijk voor het slotakkoord was, kwam ik niet meer bij.
-
Het is hier niet echt zo actief meer precies?
-
dat kan je wel zeggen ja haha. vroeger was het veel meer actief, weet niet wat dr gebeurt is in de tussentijd.
-
@Revokeuh_NL De buitenlandse competities gaan vanavond weer beginnen
Althans Frankrijk start vanavond.
-
PL gaat weer beginnen!
Fulham-Arsenal, vermoedelijk gaat Fulham punten pakken tegen het al jaren kwakkelende Arsenal.
Liverpool-Leeds..Leeds na jaren weer terug, Liverpool mag voor het eerst sinds jaren als titelhouder de competitie aftrapen.
City-Aston Villa word vermoedelijk geen prettig begin voor Villa, al zijn ze er ook direct vanaf of kan El Ghazi voor een verrassing zorgen?
-
Liverpool - Leeds was wel erg vermakelijk om te kijken eigg Eerste speelronde en Leeds heeft niets te verliezen, dus lekker vogelvrij spelen.
Verdediging van Liverpool stond iig niet helemaal lekker
-
Bayern München heeft Schalke 04 op een vernedering getrakteerd. 8-0 maar liefst
Assist van Lewandowski achter het standbeen, is de kers op de taart -
Arsenal heeft zich in mijn ogen weer compleet voor paal gezet. Mascotte ontslaan onder het mom "bezuinigingen", terwijl je wel een speler van 50 miljoen haalt.
Waar had Liverpool last van dit weekend??
Leeds gaat vooralsnog wel lekker van start in de PL