Voetbal: De buitenlandse competities
-
Wie weet, @L-R-van-kessel_NL.
Een terugkerende trainer bij één van de grootste clubs ter wereld is automatisch voer voor speculaties. Gisteren las ik ook dat Mauro Icardi de nieuwe aanvalsleider moet worden van Real Madrid. Die link is uiteraard makkelijk te leggen gezien de onrust rondom hem bij Inter.
-
De eerste versterking voor Real Madrid is al een feit. Komende zomer komt Éder Militão voor liefst 50 miljoen over van FC Porto.
-
@dasfenêtre_nl said in Voetbal: De buitenlandse competities:
trainer bij één van de grootste clubs ter wereld is automatisch voer voor speculaties. Gisteren las ik ook dat Mauro Icardi de nieuwe aanvalsleider moet worden van Real Madrid. Die link is uiteraard makkelijk te leggen gezien de onrust rondom hem bij Inter.
Zo zat ik ook over Dybala te denken die niet blij is met zijn rol bij Juve..wereldspeler (samen met Angel Correa van Atletico had ik die jaren terug al gescout op Fifa..speelden heerlijk).
Dybala, Icardi naar Real..
Sowieso denk ik dat Real creatief moet gaan shoppen met spelers die ontevreden zijn bij der eigen club (Rabiot eventueel?)
Daarbij laten de Spurs als jaren zien dat zij het zonder 'grote'aankopen al jaren goed doen..paar gerichte aankopen en ze draaien vollop mee..Klasse in het huidige klimaat in Engeland.
-
De eerste versterking voor Real Madrid is al een feit. Komende zomer komt Éder Militão voor liefst 50 miljoen over van FC Porto.
niet slecht toch
-
Veel geld voor een speler die net aan de top komt kijken, @M-A-N-O-_NL.
De suggestie van Dybala vind ik interessant. Hem zou ik graag in het shirt van Real Madrid willen zien. Mogelijk is voor Juventus eveneens interessant, nu zij ook gelinkt worden aan het binnenhalen van Mbappé.
-
Wat is nou het nut van Primera División, Bundesliga, Premier League, etc. vervangen door "Voetbal: De buitenlandse competities"???
-
@scheeftand_nl Omdat er niet veel erover gepraat wordt. Als dat wel geval was dan was deze topic erniet.
@fc-eddie_nl said in Voetbal: De buitenlandse competities:
Vanwege de betrekkelijk weinige berichten over de buitenlandse voetbalcompetities, gaan deze vanaf heden in één topic geplaatst worden.
Praat hier over alle buitenlandse voetbalcompetities. Of het nu de Premier League, Bundesliga of MLS is. -
Onzin. Moet een topic actief zijn dan? Je kan dan beter alle topics weggooien en alles in het SKHF café verwerken want alles is dood hier.
-
Veel geld voor een speler die net aan de top komt kijken, @M-A-N-O-_NL.
De suggestie van Dybala vind ik interessant. Hem zou ik graag in het shirt van Real Madrid willen zien. Mogelijk is voor Juventus eveneens interessant, nu zij ook gelinkt worden aan het binnenhalen van Mbappé.
Mbappe gaat nooit naar Juventus. Zou ook domme zet zijn. Dat team is alweer zo oud dat ze ook straks geen kans meer op CL hebben. Kan die beter bij PSG blijven
-
@bringdaruckus_nl Ja maar die Ligue 1 is letterlijk een speeltuin voor PSG, Zonder moeite een doelpunt
-
@yassin-mansousri_nl Gelukkig is de serie A een competitie waar het tot de laatste dag gaat spannen welke van de 4 clubs kampioen wordt.
-
Zeker eens met het feit dat Juventus niets voor Mbappé is, @bringdaruckus_NL.
Voor enige uitdaging kan hij beter naar een topclub in Engeland of Spanje verkassen. Los van het feit dat Juventus al diep in de buidel heeft moeten tasten om CR7 aan te trekken. Volgens mij is hun portemonnee niet zo diep dat ze zich Mbappé ook kunnen veroorloven.
-
@dasfenêtre_nl Precies en aangezien de gemiddelde leeftijd van Juventus 30 is ofzo, moeten ze straks wel op meerdere plekken vervangen
-
Persoonlijk vind ik Mbappe een echte speler voor United of Arsenal..al zal hij in het huidige klimaat nooit naar Arsenal gaan..
-
@bringdaruckus_nl Op Europees vlak stelt PSG niks voor en is de Ligue 1 een saaie competitie dus hij zal wel eens vertrekken. Hopelijk pakken ze PSG aan ivm met die dure aankopen.
-
@furrax_nl Ik geloof best dat hij eens zal vertrekken maar dat zal niet naar Italië zijn.
PSG gaat echt wel een keertje de CL pakken. Bij Chelsea heeft het ook ff geduurd. Het is niet realistisch om te verwachten dat ze binnen 5 jaar nadat de sjeik kwam de CL zouden pakken.
-
@furrax_nl said in Voetbal: De buitenlandse competities:
@bringdaruckus_nl Op Europees vlak stelt PSG niks voor en is de Ligue 1 een saaie competitie dus hij zal wel eens vertrekken. Hopelijk pakken ze PSG aan ivm met die dure aankopen.
Precies.
-
Kan mij ook niet voorstellen dat Neymar jaren voor PSG blijft voetballen, vooral niet als Europese prijzen uitblijven.
-
Lijkt me wel leuk trouwens als PSG eens de CL pakt. Voor alle haters
-
Kan mij ook niet voorstellen dat Neymar jaren voor PSG blijft voetballen, vooral niet als Europese prijzen uitblijven.
Ik hoop van niet. Vind zulke topspelers in een competitie zoals de Franse echt een zonde.
Hoop dat 'ie gewoon lekker terug naar Barça gaat.