Discussietopic CK 2019
-
@alfonzso_nl192 Ousman zit in OSM Legendz Talents
-
This post is deleted!
-
@mestreech07022017_nl said in Discussietopic CK 2019:
@alfonzso_nl192 dat is een van de talents ousman123456 goed dat je die niet had geaccepteerd want dan was het niet onze fout
-
Transfers met de tegenstander: Het is niet toegestaan om spelers van deelnemers van de tegenstander te kopen.
Als manager A van de tegenstander een speler met waarde 2M op de transfermarkt zet voor de prijs die hij ervoor wenst te ontvangen, waarom mag een manager van de tegenpartij deze niet kopen als aan de vraagprijs wordt voldaan?
Gewoon een vraagje in verband met de regels wat betreft transfers, enkel om de achterliggende reden te weten (dus niet om in twijfel te trekken voor alle duidelijkheid), ik begrijp hem gewoon niet. -
@lowieke-van-gaaal_nl said in Discussietopic CK 2019:
Transfers met de tegenstander: Het is niet toegestaan om spelers van deelnemers van de tegenstander te kopen.
Als manager A van de tegenstander een speler met waarde 2M op de transfermarkt zet voor de prijs die hij ervoor wenst te ontvangen, waarom mag een manager van de tegenpartij deze niet kopen als aan de vraagprijs wordt voldaan?
Gewoon een vraagje in verband met de regels wat betreft transfers, enkel om de achterliggende reden te weten (dus niet om in twijfel te trekken voor alle duidelijkheid), ik begrijp hem gewoon niet.Opzich een goede vraag hoor want normaal is dit wel toegestaan, op OFM doen we wel is een speler van een tegenstander kopen in tackties opzicht.
-
Ik snap hem inderdaad ook niet, rare regel lijkt mij.
-
Jammer dat je 7 dagen moet wachten om een scoutspeler aan je teamgenoten te mogen verkopen. Ook meteen de laatste keer dat ik hieraan mee doe.
-
@furrax_nl said in Discussietopic CK 2019:
Jammer dat je 7 dagen moet wachten om een scoutspeler aan je teamgenoten te mogen verkopen. Ook meteen de laatste keer dat ik hieraan mee doe.
dat snap ik nog wel anders gaat iedereen scouten voor elkaar dat is dan weer juist niet de bedoeling
-
@dave-jansen_nl said in Discussietopic CK 2019:
dat snap ik nog wel anders gaat iedereen scouten voor elkaar dat is dan weer juist niet de bedoeling
Maar je speelt toch juist als team tegen een andere crew waarin je elkaar moet helpen.
Ik vind het persoonlijk ook jammer dat die regel er is -
Gewoon een vraagje in verband met de regels wat betreft transfers, enkel om de achterliggende reden te weten (dus niet om in twijfel te trekken voor alle duidelijkheid), ik begrijp hem gewoon niet.Dit doen we om te voorkomen dat er vlak voor de simulatie spelers worden weggekocht van de tegenstander, wat dan zijn weerslag kan hebben op de resultaten van de speelronde.
Dit doen we om te voorkomen dat men voor elkaar gaat scouten. Op eerste oog klinkt dit niet erg, maar de realiteit heeft mij in ieder geval geleerd dat het toch wel soms oneerlijke voordelen kan geven. En de vergelijking met de CC trekken heeft geen zin, dit is een heel ander soort toernooi
-
@thebestmanagernl said in Discussietopic CK 2019:
Gewoon een vraagje in verband met de regels wat betreft transfers, enkel om de achterliggende reden te weten (dus niet om in twijfel te trekken voor alle duidelijkheid), ik begrijp hem gewoon niet.Dit doen we om te voorkomen dat er vlak voor de simulatie spelers worden weggekocht van de tegenstander, wat dan zijn weerslag kan hebben op de resultaten van de speelronde.
Er worden dan toch geen spelers weggekocht, de verkoper wil er zelf vanaf als ze op de transferlijst staan, ofwel omdat de spelers overbodig zijn of omdat de verkoper cash wil. Als ik zelf een speler kwijt wil voor een bepaalde prijs maakt het me weinig uit of hij wordt gekocht door een bot of door de tegenstander. Zelfs al staat een speler niet op de transferlijst maar doet de tegenstander een bod, al dan niet naar waarde, het is nog steeds de verkoper die bepaalt wat hij met zijn speler doet toch?
-
De regels blijven zoals ze blijven. Daarnaast is het ook gewoon nauwelijks voor te stellen dat jij als manager een speler van de tegenstander gaat kopen. Dat gebeurt in de CC ook niet. En zoals ik al zei, als we het wel toestaan geeft dat de optie aan sluwe managers om daar misbruik van te maken.
-
Ik snap dat er strenge regels zijn op het gebied van transfers, maar ik kan echt niet bijhouden of ik een speler die ik aan een SVON'er verkoop van de TL heb of gescout heb. Vraagt wel iets teveel van een deelnemer aangezien je zo vreselijk veel transfers hebt.
-
@timeenennaam_nl Scouten of van de TL maakt niet uit. Iedere aangekochte speler moet eerst 7 dagen in je team zitten.
-
@thebestmanagernl said in Discussietopic CK 2019:
Er worden dan toch geen spelers weggekocht, de verkoper wil er zelf vanaf als ze op de transferlijst staan, ofwel omdat de spelers overbodig zijn of omdat de verkoper cash wil. Als ik zelf een speler kwijt wil voor een bepaalde prijs maakt het me weinig uit of hij wordt gekocht door een bot of door de tegenstander. Zelfs al staat een speler niet op de transferlijst maar doet de tegenstander een bod, al dan niet naar waarde, het is nog steeds de verkoper die bepaalt wat hij met zijn speler doet toch?
nee zoals ik al zei het gebeurd vaak dat je 5 middenvelders hebt en er 2 te koop hebt staan vervolgend koopt de tegenstander deze 2 spelers en speel jij die avond met 2 middenvelders van 50, de verliest dan geheid die wedstrijd en voila weg tk of een thuis game.
-
Succes allemaal in de eerste ronde
-
Succes iedereen
-
Succes allen
De regerend kampioenen zijn er deze editie niet bij ivm personeelsproblemen. We houden wel onze deelname in de CC draaiende en hopen er volgend jaar weer bij te zijn.
-
@mikevanderhilst_nl Misschien eens een doorstart maken?