Reizen
-
@bringdaruckus_NL said in Reizen:
@DominicM_NL said in Reizen:
zeker waar, schade was 7,5 kilo
Maar jij bent ook een ecto. Zie het als je bulkperiode. Gwn goeie krachttraining doen. Eerlijk man, als ik jou reisgids was he. Tel der maar rustig 5 kg bij op
Dominic is niet ecto
-
@Suiz-Luárez_NL
Ik ben geen vegan, maar sympathiseer wel met ze -
nou dat is ook wat waard
-
@timeenennaam_NL said in Reizen:
@Suiz-Luárez_NL
Ik ben geen vegan, maar sympathiseer wel met ze@L-R-van-kessel_NL ik vind dit eigenlijk wel ban waardig hoor.
-
Gelijk uitgedeeld.
Het viel mij in Budapest op dat er vrij veel vega zaken zitten..verschrikkelijk zeg.
Gelukkig is het meest gegeten stukje vleesch daar varken..en heb er toch goed van genoten
-
@L-R-van-kessel_NL topmoderator ben je! Als ik aan Hongarije denk, denk ik ook niet gelijk aan lekker eten. Ik vind varken vooral lekker als in bacon ofzo op een burger of met een eitje. Spareribs ook altijd goed. Wat ik eigenlijk nog wel graag zou willen proberen is een varken op spit, in Italie ofzo. Ziet er wel enorm lekker uit
-
Snap de antipathie jegens mensen die geen vlees eten niet zo goed, maar het zal wel weer geassocieerd worden met links ofzo...
-
@timeenennaam_NL Waarschijnlijk. Zelf probeer ik altijd ruimdenkend en tolerant te zijn, maar kan het alleen niet opbrengen tegenover mannen die zichzelf feminist noemen.
-
@timeenennaam_NL Tim jij woont in Veenendaal. Ik woon in Amsterdam waar je het overal wordt opgedrongen. Van extinction rebellion die hier de weg blokkeren tot een festival waar alleen maar vegetarisch wordt geserveerd.
-
@bringdaruckus_NL
Veel Extinction Rebellion gekkies zullen vegetariërs zijn, maar de meeste vegetariërs zijn geen Extinction Rebellion.
Opdringen is zeker vervelend, maar hoe bedoel je opdringen? Word je verplicht om naar vegetarische festivals te gaan? Je hebt toch altijd nog vrije keuze om naar restaurants/festivals te gaan waar wel vlees wordt geserveerd? -
Ik ben hartstikke rechts en eet toch geen vlees.
-
Gaat dit topic over vegetariërs of over reizen?
-
Maakt het uit?
-
Als er vegetarische reizen bestaan niet
-
@timeenennaam_NL nou hier maakte een festival het 4 dagen van tevoren bekend nadat alle kaartjes waren verkocht. Dan voel je je toch genaaid hoor en voelt heel opgedrongen aan. Het was een urban/hiphop/dance festival dus niet een pinkpop achtig iets waar je het kan verwachten. Over ER heb je idd gelijk maar veel vegas storen me wel.
-
@wooper_NL nou eten is voor sommige reizigers wel belangrijk. Ik ga over het algemeen liever naar landen waar ik lekker kan eten. Het gaat het halve topic al over eten. junkfood in Amerika voornamelijk maar ook ijs uit Italie en vis uit Marokko. Maar ook over de vele aangekomen kilo’s van sommige reizende osm’ers die iets te veel hebben gegeten
-
Varken op het spit is heerlijk, maatje van me heeft het een paar jaar geleden gefixt tijdens een trainingskamp in de Ardennen, puur genieten!
Andere bekende heeft ooit een buurt BBQ georganiseerd (op de Filipijnen) die was €40,00 kwijt voor 2 hele varkens op het spit, foto's waren ook prachtig.
@timeenennaam_NL De hele opdringerige propaganda #zumkotsen
@wooper_NL Het gaat over voornamelijk over reizen en het te nuttigen voedsel op locatie. (Een van de best lopende topics in het café zelfs..)
Al kan ik de tip Vegetarische reizen wel doorgeven aan mijn reisadviseur om dit marketingtechnisch in te gaan zetten.Mijn volgende trip over 5 weken naar Rome staat gepland..ik kan niet wachten om weer te genieten van de keuken aldaar.
-
@wooper_NL vegetarische reizen bestaan trouwens al een tijdje. Vaak in combi met meditatie, yoga en dergelijke.
@L-R-van-kessel_NL en ik hebben het nu wel over vega’s maar ik denk dat ik voor ons beiden kan spreken dat wij evenmin zitten te wachten om met een healthfreak op vakantie te gaan die e-nummers als vergif zien. Of iemand die niks anders lust dan een avg’tje en boterhammen met pindakaas. Wij zijn levensgenieters die zich niet druk willen maken
Ardennen lijkt me afschuwelijk, je moet me er grof voor betalen wil ik daarheen gaan. Filippijnen lijkt me prachtig en 40 euro is niks. Vind die fotos idd altijd heel aantrekkelijk eruit zien, helaas is het er nog nooit van gekomen. Ik had in Rome een keer watermeloenijs, vond echt lekker (ja i know, vooroordeel bevestigd)
-
Gasten, het was maar een geintje hoor.
-
@bringdaruckus_NL said in Reizen:
Ardennen lijkt me afschuwelijk, je moet me er grof voor betalen wil ik daarheen gaan. Filippijnen lijkt me prachtig en 40 euro is niks. Vind die fotos idd altijd heel aantrekkelijk eruit zien, helaas is het er nog nooit van gekomen. Ik had in Rome een keer watermeloenijs, vond echt lekker (ja i know, vooroordeel b
Had je het niet gelust dan was ik uitgegaan van spray-tan haha.
Boterham met pindakaas..zoiets simpels maar o zo lekker trouwens..ik had regelmatig tijdens mijn verblijf in Limburg bij een ex-vriendin aldaar vaak bij het ontbijt (door haar klaargemaakt) een vers broodje van Bakker Bart voorzien van een goede laag roomboter, gevolgd door een goede kwak Calvé pindakaas, sambal en gesnipperd rood uitje manman, wat kan een mens gelukkig worden van zoiets simpels.
Het andere broodje wat zij er vaak bijmaakte voor mij was een half zacht gekookt ei(natuurlijk ook op een broodje voorzien van roomboter), zelfgemaakte kerriemayonaise , knapperig gebakken spek en wederom het gesnipperde uitje..Krijg er spontaan trek van..
Kilo's kwamen er toen ook bij aan in die tijd.In Rome ga ik zeker ook genieten van het ijs..mijn vriendin zal ongetwijfeld ook voor het watermeloenijs gaan ..iets met roots ofso