Reizen
-
@l-r-van-kessel_nl In UK hebben ze nu ook Wendy's. Dus als je niet zo lang wil wachten, weekendtripje naar Londen is zo gemaakt.
-
@bringdaruckus_nl Sinds wanneer? Ik wil binnenkort weer even naar Bristol zie dat er daar ook één zit...beter!
-
@l-r-van-kessel_nl afgelopen zomer. Ging speciaal ervoor naar Reading vanuit Londen hahhaha. Niet zo ver maar normaliter geen plek waar ik heen zou gaan
-
@l-r-van-kessel_nl Ik moet je de naam van het ijs helaas schuldig blijven. Het komt in ieder geval van deze winkel. Ze hebben roulerende smaken, dus ze hebben geen online menu waarop ik het kan zien. Als ik binnenkort in de buurt ben zal ik eens kijken of hij er nog op staat
Phoenix voornamelijk voor de zon gekozen. Ik vind de winter sowieso al vreselijk, helemaal in coronatijden. Daarom speelde ik met het idee om de winter op een warme plek in de VS door te brengen. Phoenix heb ik ook gekozen vanwege het vrij goede openbaar vervoer, ik heb geen rijbewijs namelijk. Ze hebben een lightrail in Phoenix. Er is verder niet zoveel te beleven, dus voor toeristische doeleinden zou ik 't niet aanraden
-
@dominicm_nl Hoe is het tot dusver daar en hoeveel extra KG ben je de afgelopen 26 dagen aangekomen
-
@l-r-van-kessel_nl ben gisteren thuisgekomen! de schade is te overzien haha. Ongeveer 7 kilo erbij, maar ik zit nu op 81,5 kg met een lengte van 1.88, dus niks aan de hand. Rustig aan afbouwen
-
@dominicm_nl Dan mag er zelfs nog een kilo of 8 bij
Succes met de jetlag!
-
Boys de zomer komt er weer aan, waar gaat iedereen naartoe!!?
-
@l-r-van-kessel_nl Momenteel ben ik opweg naar Barcelona om de Grand Prix bij te wonen🤩
-
Veel locaties op het oog maar ik twijfel teveel.
-
@daankaars_nl Lekker man, mooi weekend voor de boeg! Have fun
@wooper_NL Waar twijfel je tussen dan?
-
@l-r-van-kessel_nl We twijfelen tussen:
- opnieuw Mexico, namelijk Oaxaca en San miguel de allende en alles daartussen
- Cuba
- Colombia , Bogota en Medellin
- Zuid-Korea, Seoul
-
maandag tot vrijdag tirana voor de finale
-
Maandag vertrek ik, tot over 2,5 week
-
@l-r-van-kessel_nl Goeie reis Lorenzo
-
@wooper_nl Al enig idee wat het gaat worden?
Mijn vakantie was weer heerlijk ik ging erheen met 88kg en kwam terug met 94,5 Ik kon na twee weken even geen Rib-Eye en tonijn meer zien.
Wij hadden ook nog het 'geluk' dat er een nautisch evenement in Willemstad was waarbij (vermoedelijke replica's van) oude zeilschepen voorbij kwamen varen en aan vervolgens aan de kade lagen.
-
@l-r-van-kessel_nl Ik denk dat het Colombia zal worden.
-
@wooper_nl Kan je wat meebrengen voor me?
-
Om natuurlijk niet zonder vakantie te kunnen zitten alweer het volgende geboekt voor het najaar:
In Oktober weekend Boekarest en weekend erna weekend naar Belfast (Wedstrijdje bezoeken).
November 2 weken naar Playa del Carmen (Mexico)Maar weer genoeg over mij, wie zijn er inmiddels al weggeweest of vertrekken binnenkort? Foto's mogen natuurlijk gepost worden!