Reizen
-
Oeff kandy krush, thx voor de tip Delano. Extra gymsessie incoming
-
@dominicm_nl hele goeie keuze pancake en ijs zie ik. Milkshakes kan ik niet zo snel plaatsen. Ik kies altijd voor die kleurrijke shit. Mentos, skittles, smarties enzo hahaha. Ik zag dat ze franchisers zoeken. Beter komen ze naar Damsko.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Reizen:
@bringdaruckus_nl said in Reizen:
Bonen in tomatensaus horen erbij maar de Hash Brown, fried & poched eggs + bacon, worstjes
Fish&Chips uit een krant hoor je ook alleen in de UK te eten.Ik vind die worstjes ook niet zo eigenlijk maar bonen in tomatensaus is gewoon walgelijk. en dan zit het geen eens apart maar druipt het over je hele bord. Die groentes hoeven van mij ochtends ook niet.
Waar ik dan wel weer graag ontbijt in London is cereal killer cafe. Sws cereals is liefde. Echt goeie plek.
-
@bringdaruckus_nl milkshake waren Snow White en Twixster, ik zou de eerste absoluut aanraden maar de tweede niet. Die kleurrijke dingen trokken mij ook wel haha, mja moest toch keuzes maken. Volgende x miss. Denk idd dat deze keten alleen kan slagen in rotterdam en amsterdam eigenlijk, hoewel ik hem graag overal zie
-
@dominicm_nl ja logisch, ik heb ook moeite met keuzes. Wil bijna alles wel. Ik zie het concept idd niet slagen in Friesland ofzo maar een Utrecht of Den Haag kan er best bij naast Amsterdam en Rotterdam. Dit soort plekken zijn natuurlijk enorm instagrammable. Alleen dat al zal behoorlijk wat mensen aantrekken.
-
goed punt inderdaad, kan zeker werken in hipstersteden. Leiden wordt sinds een jaartje ook overspoeld met zaken waar je freakshakes kunt kopen. Ik eet/drink ze daadwerkelijk op, maar genoeg mensen bestellen zo'n ding, posten een foto op instagram, nemen twee hapjes en gaan weer weg. Eten anno 2019
-
In Leiden komt tegenover CS een grote woontoren met allemaal retail en horeca op de begane grond.
Heineken is grotendeels pandeigenaar en verhuurd het aan wat internationale ketens (welke weet ik niet).Studentenstad is een mooie plek voor zulk soort concepten.
-
@l-r-van-kessel_nl Ben ik het niet zo mee eens. Leiden is wel een studentenstad maar vooral technische jongens die uit het hele land komen. Die zie ik eerlijk gezegd niet zo snel naar zoiets gaan. Eerder een hele hoop communicatie studenten in pakweg Utrecht die 2 happen nemen wat @DominicM_NL al zei.
-
@dominicm_nl Freakshakes ben ik ook fan van. Heb je in de States gegeten? Zo niet, doe volgende keer. Daar zijn freakshakes echt freak. Ga naar Black Tap Craft Burgers & Beer als je naar Cali gaat.
-
@bringdaruckus_nl nahh Delft is de technische stad, Leiden is van alles. Geneeskunde, sociale wetenschappen, rechten, geschiedenis, dat zijn wel de dominate studies hier. Volgens de website zit Black Tap alleen in Anaheim en ben niet per se van plan om naar disney te gaan haha. 3 locaties in New york, had m;n kans moeten pakken toen het kon
-
@dominicm_nl ah oke. Ken eigenlijk niemand die in Leiden zit hahaha, vandaar miss de verwarring. Wel veel Amsterdammers in Utrecht bv.
Ja ik ben alleen in die van NY geweest, wist alleen dat ze er net eentje in cali hadden geopend maar blijkbaar in Disney.
Laat maar weten als je een planning hebt. Ben in behoorlijk wat staten geweest en veel gegeten. Welke je absoluut niet mag skippen in Cali is Krazy rolls. https://www.instagram.com/krazy_rolls__/?hl=en
-
@bringdaruckus_nl jij kent de weg naar mijn hart man. Dit doet meer met mij dan Riley Reid. Houd je ook van donuts? Ik zoek altijd wel donutzaken op, hoe gekker hoe beter
-
@dominicm_nl Zeker hou ik van donuts. Ben wel blij met Dunkin Donuts, al had ik liever Krispy Kreme gehad. Die zit overal wel. Mocht je ook naar San Diego gaan, check donutbar. Ze hebben ziek grote donuts. Ze hebben ook donuts met gegrilde kaas enzo.
wat eet je nog meer graag?
-
@DominicM_NL ik denk dat je ook wel van Churros houdt? Churroholic moet je ook sws heen dan. Impressie https://www.instagram.com/churroholic/
-
loveee churros. Rotterdam ook standaard coffee & sweets op lijnbaan
-
ben trouwens meer fan van dunkin dan van krispy kreme. Maar tot mijn grote verbazing heeft dunkin in amerika, ondanks dat er één op letterlijk iedere hoek zit, veeel minder keuze dan in nederland
-
@dominicm_nl Bij lijnbaan of markthallen idd. Al haal ik meestal poffertjes. Een van de weinige Nederlandse dingen die ik echt lekker vind.
Misschien moet je mij als tourguide meenemen Dan kom je sws langs alle spots.
Wat heb je nog meer in de States gedaan behalve 8 kg aankomen?
-
Eten was wel 50% van mijn bezigheden maar verder ook wel toffe dingen gedaan. Ben niet iemand die veel foto's neemt, dus een kleine impressie:
Niagara Falls
Brooklyn Bridge
Jetski op de Hudson
Copa América kijken op 31 schermen bij Buffalo Wings (oké, dit was wel tijdens het eten)
Eastern State Penitentiary in Philadelphia, waar Al Capone vastzat
Twee shows op Broadway gezien (Hamilton en Pretty Woman), wat ik heel tof vond. Veel tours gedaan, bijvoorbeeld rond het Witte Huis, paar keer uitgegaan. Ook heel leuke mensen leren kennen met wie ik nog contact heb, daar hecht ik nog meer waarde aan dan aan de activiteiten
-
@dominicm_nl Je hebt meer bezienswaardigheden dan mij gezien en dat terwijl ik al meer dan 10x in de States ben geweest. Komt ook wel omdat ik er zoveel familie heb wonen, wordt toch redelijk wat ingevuld met familiebezoek. Daarom weet ik ook alle hotspots qua eten. Ik zie snaps en insta foto's voorbij komen en google het meteen hahhaha. Verder enorme NBA en NFL liefhebber. Meestal pak ik ook nog 1/2 wedstrijden mee.
Deze zomer amper familie gezien eigenlijk. Eerlijk Disney Florida is echt dik. Gruwelijk, ook lekker eten. Echt normaal, pretparketen is waardeloos. Lauwe patat en alles. Disney Florida was top.
-
NBA-wedstrijd meepakken is wel goed idee eigenlijk! Was zomerstop toen ik er vorige keer was, maar zou in januari best kunnen. Disney Florida had ik nog overwogen maar het verbaast me inderdaad wel dat het eten daar zo goed was haha. Pretparken altijd ruk. Plus overal wespen in de zomer, dat irriteert me ook hard. Wel naar Six Flags gegaan overigens in New Jersey. Had daar ook funnel cake gegeten, wat er botergeil uitzag maar uiteindelijk niet heel bijzonder was. Voor fried oreos gold hetzelfde, lol