Reizen
-
overigens groot fan geworden van ihop & wendy's. Wat zou ik die graag in nederland hebben, vooral ihop omdat we zoiets gewoon niet hebben hier
-
Hoe heb je ze eraf gekregen? Bij mij waren het er 6, gingen er 3 vanaf..na een weekend Bristol/Cardiff kwamen er weer 4 bij..
Gooi eens wat foto's van ihop en wendy's op het forum...
-
Is het bij Florida gebleven of toch veranderd van plannen?
Begin juni 2020 zit ik zelf voor 2 weken in Cancun, mocht je nog overwegen te gaan volgend jaar.
-
churro pancakes & cupcake pancakes
Na thuiskomst meteen als een gek cardioleven weer opgepakt. Deel van het gewicht was ik al snel kwijt, de laatste helft ging een stuk lastiger maar ja. Worth it
-
@dominicm_nl said in Reizen:
@bringdaruckus_nl 9 kg in 3 weken heeft 6 weken geduurd voordat die er weer af waren
lekker man hahahha. Wat weeg je normaal? Zelf kom ik nauwelijks aan. Ik eet eerlijk gezegd in Nederland ook kapot veel junkfood. Vind het daar ook altijd wel leuk om te basketballen, in Nederland is dat toch anders
Ihop en Wendy's zijn heerlijk idd, van mij mogen die vandaag nog komen! Wendy's gaat helaas sws niet komen. Zo zure snackbarhouder die toevallig ook zo heet houdt dat tegen. Trieste gozer. Vond het ook jammer dat van alle ketens juist een Five Guys naar NL is gekomen, TGI Fridays vind ik ook niks. Een Waffle House daarnaast zou ik ook graag zien, ben je daar ook geweest? En Popeyes, die wil ik ook in Nederland. Shit man heb nu echt zin in kip en popcorn shrimps.
@L-R-van-kessel_NL het is idd Florida geworden.
-
Weeg normaal tussen de 75 en 78 kg (lengte: 1.88), zit nu op 78 dus dat is eigenlijk wel prima. Ik ben wel iemand die snel kan aankomen, dus was wel een beetje bang om mezelf drie weken volledig te laten gaan. Had trouwens ook een zieke jetlag na thuiskomst man, heb twee weken lang 's nachts wakker gelegen. Heb daar normaal nooit last van maar nu wel
TGI Friday's inderdaad ook niet zo'n fan van, Five Guys heeft prima burgers en milkshakes (de hotdogs zijn niet te vreten) maar is zwaar overpriced. Popeyes ben ik geweest, popcorn shrimp was fucking banging. Ben niet bij een waffle house geweest, volgens mij zijn dat vooral wegrestaurants of niet? (we hadden geen auto). Maar ik zit eraan te denken om in januari weer naar de VS te gaan, naar plekken waar het beetje goed weer is in de winter (texas & zuid-californie?). Dus misschien binnenkort een nieuwe kanss
-
@DominicM_NL 75 is echt niks man, 83 kg nog steeds niet. Je had dat als je bulkperiode moeten zien hahaha.
Ja die popcorn shrimps zijn echt goed idd. Heb sws liever Popeyes dan KFC. Waffle House zit niet overal, in NY heb ik ze nooit gezien bedenk ik me nu. Vooral in de South. Texas zitten er sws veel.
De beste milkshakes kan je in Roffa pakken. Kandy Krush, echt dikke aanrader.
-
@bringdaruckus_nl fuck die menukaart ziet er goed uit, die pannenkoeken ook. ga 100% langs als ik weer roffa ben
-
@dominicm_nl huh woon je daar niet meer dan? Wat wel fucked up is aan Kandy Krush is dat ze soms zomaar gesloten zijn zonder enige mededeling. Ik heb al 2x voor gesloten deur gestaan. Ik vind zo lekker dat ik nog steeds loyaal aan ze ben. Prachtig concept. Ik wil alles geprobeerd hebben.
-
@bringdaruckus_nl haha je bent net zoals ik, ik wil ook alles proberen. Eet bijna elke dag wel in een nieuw restaurant of lunchtentje. Loop ook altijd elke banketbakker binnen om te kijken of ze wat lekkers hebben, zeker in het buitenland maar ook in de toeristische gebieden in Amsterdam. Woon sinds dit jaar in leiden, heb lange tijd op en neer gereisd voor studie maar daar was ik ook wel klaar mee. Zeker omdat m'n studenten-ov sinds deze week officieel verlopen is #rip
-
@DominicM_NL ik kook echt bijna nooit meer man. Ik kan echt goed koken maar heb er echt zo hekel aan. Ik ben echt zo typische randstedelijke millenial die alleen maar buiten eet. Alleen ontbijt vind ik niet zo in Nederland. Ik wil meer variatie dan een Hema ontbijtje, al zijn die nog best okay en mcdonalds ontbijt is echt vies. Kom je weleens witte de Withstraat? Ik kom daar ook altijd om te eten. Zoveel lekker eten. Bazar, Warung, Hungkee
Echt ik zou echt niet buiten Amsterdam/Rotterdam in Nederland willen wonen.
-
tbh ik ben eten pas echt gaan waarderen sinds ik veel ben gaan sporten en op mezelf ben gaan wonen. Toen ik nog thuis woonde at ik veel troep man, elke avond bestellen. Wat wel lekker is, maar zat weinig variatie in. En omdat ik het zo vaak deed, was het niet bijzonder. Nu ga ik echt op zoek naar goede plekken om te eten. Toch ben ik wel liefhebber van McDonalds ontbijt. Witte de With zit in het centrum dus daar heb ik vast weleens gegeten, al ben ik slecht met restaurantnamen. HEMA is juist zo standaard als je maar kunt bedenken dus daar zal ik niet gauw heen gaan.
Ik heb gouden tip voor goed ontbijt: gewoon aanschuiven bij een Van der Valk-hotel. Kost 17 euro als niet-hotelgast (vaak word je niet eens gecontroleerd, maar toch) voor onbeperkt eten. Ze hebben alles wat je van een hotelontbijt verwacht. Plus je krijgt gratis het gevoel dat je op vakantie bent.
-
@dominicm_nl Hema is meer snel, makkelijk aan het werk tijdens het eten. Het vult me alleen niet. Pak ook meestal 2x zo ontbijtje. Als grote eter heb ik een Ihop nodig. Van der Valk ontbijt lijkt me niks. Beetje overpriced, hou ook niet van die Nederlandse broodjes, meergranen, spelt en dat soort dingen en een saladebar is ook overbodig voor mij. Dan ga ik liever bij een Marokkaans restaurant als ik goed en relaxed wil ontbijten. Marokkaanse pannenkoeken (Msemmen) met eieren en muntthee. Perfect.
Ik bestel eigenlijk ook nooit.
-
nahhh is echt niet overpriced, omdat je zoveel kunt eten als je wilt. Scrambled eggs, bacon, worstjes, chocoladebroodjes, croissants, goede sapjes, ik kan me er heerlijk vermaken. Maar niets gaat boven IHOP inderdaad, wat neem je daar meestal? Pannenkoeken, wafels of meer die standaard-ontbijtjes die ze hebben? Ik vind het trouwens niet zo chill dat ze daar overal het aantal calorieën op de menukaart hebben staan, te confronterend
-
@DominicM_NL meestal pak ik zo combo ontbijt. Dan heb je 2 pannenkoeken + eieren + hashbrowns/toast + spek/worst. Met name die hashbrown neem ik wel vaak omdat ik dat eigenlijk echt zelden in Nederland eet, dus dan grijp ik echt mijn kans. Crepes neem ik ook weleens. Die dikke omeletten zijn ook lekker. Alleen die sandwiches spreken me niet aan en vegetarische omeletten en salades zijn ook niet aan mij besteed. Wafels neem ik bij Ihop ook niet, die dikke wafels zie ik al op iedere hoek hier in Amsterdam. Beter die dunnere bij Waffle House
shit man, ik heb er nu echt zin in. Die caloriën kunnen me echt geen moer schelen.
Heb je trouwens nog eten meegenomen uit Amerika?
-
nee! een van mn grootste fouten om niks mee te nemen. Kom met me mee naar de westkust, doen we foodtour door Californië. Hash browns vind ik ook goeie, maar dan wel zonder poespas. Heb ze na thuiskomst 1x in Nederland gehad bij een Amerikaans restaurant en ze deden er een laag gesmolten kaas overheen enzo, dat hoeft van mij allemaal niet. Probleem bij IHOP was trouwens dat ik altijd al vol zat van die machtige pannenkoeken waardoor ik de rest van het menu nooit echt een kans kon geven
-
@bringdaruckus_nl said in Reizen:
Dan ga ik liever bij een Marokkaans restaurant als ik goed en relaxed wil ontbijten. Marokkaanse pannenkoeken (Msemmen)
Heerlijk Msemmen! Als ik voor mezelf naar de Marakesh ga, moet ik dat Sowieso kopen
met eieren en muntthee. Perfect.
Ben daar gewoon verslaafd aan Eieren maak ik elke ochtend, soms ook ergens anders in de dag. Die Thee drink ik liefst elke dag
-
@yassin-mansousri_nl said in Reizen:
@bringdaruckus_nl said in Reizen:
Dan ga ik liever bij een Marokkaans restaurant als ik goed en relaxed wil ontbijten. Marokkaanse pannenkoeken (Msemmen)
Heerlijk Msemmen! Als ik voor mezelf naar de Marakesh ga, moet ik dat Sowieso kopen
met eieren en muntthee. Perfect.
Ben daar gewoon verslaafd aan Eieren maak ik elke ochtend, soms ook ergens anders in de dag. Die Thee drink ik liefst De Hele dag
-
@DominicM_NL als je met mij gaat, je gaat nog wel meer dan 8 kg aankomen hoor Train maar wat in een all you can eat voordat je met mij gaat anders kan je het niet aan. Ik ga gewoon stuk dat je na 2 pannenkoeken vol zit.
Wat ik trouwens altijd meeneem zijn flamin Hot cheetos. Dat gaat standaard mee in grote hoeveelheden. Als er een product is wat ook prima zou kunnen lopen Nederland is het dat wel. Helaas bijna nergens verkrijgbaar en zo ja dan is het meer dan 5 euro voor een zak. En ik weet dat dit stereotype is maar ik hou ook echt van KoolAid hahhaha. Verder haal ik nog soms wat bakspul voor mijn moeder/oma etc. Die koken wel hahaha.
-
@yassin-mansousri_nl Ja en een lekkere visschotel avonds. Dikke gamba's, inktvisringen etc. Heerlijk. Ik hou verder absoluut niet van thee. Alleen voor echte Marokkaanse muntthee met heel veel scheppen suiker maak ik een uitzondering. Met honing hoef ik hem niet