Reizen
-
@dominicm_nl @bringdaruckus_NL
Heerlijk om dit op een maandagochtend te lezen..kwijl loopt uit mn mond..
Er zijn nu werelddealweken bij de KLM , boeken?
-
@dominicm_nl die spicy chicken nuggets bij Wendy zijn ook lekker. Baconator fries ook. Die baconater is ook echt goeie en dat zegt iemand die niet van rundvlees houdt hahaha.
Pak trouwens ook een keer Denny's voor je ontbijt. Ze hebben iets nieuws, cinnamons pancakes met ijs. Ihop is beter maar zou voor die cinnamon sws keer Denny's pakken.
-
@L-R-van-kessel_NL of niet. Lol we praten al 3 pagina's alleen maar over eten.
-
@L-R-van-kessel_NL @Yassin-Mansousri_NL @DominicM_NL @Kagchelland_NL @Suiz-Luárez_NL
Kijk hier ben ik dus bang voor in bepaalde landen
[link text]https://www.facebook.com/watch/?v=500388447447919(link url)
-
Haha die beesten doen niks man, in Aruba en Mexico trof ik ze een aantal keer aan onder mn strandbed, beesten doen niks, wel ooit van een schorpioen die in de kamer rondliep, daar sliep ik wel minder door die nacht.
Ik heb wel weer zojuist een stedentrip naar Budapest geboekt met het vrouwtje. KLM Werelddealweken packagedeals!
4 dagen (3nachten) voor €155 p.p.
4* hotel incl ontbijt.Echt geen geld, ik had mn reisagent nog opgebeld of hij er wat mee kon..die zei : BOEKEN! Die kwam op veel meer uit.
Staan wat meer package deals op die zeker de moeite waard zijn ook voor de states. Vegas voor bijna niks..Ik twijfel nu voor NY in April (06-04/10-04) voor € 730pp in 4* hotel bij de Hudson. De verhalen van deze ochtend hebben me hongerig gemaakt!
-
@l-r-van-kessel_nl Wat Aruba? Heb ze gelukkig daar nooit gespot. Zonder die titel dacht ik trouwens dat het een krokodil is. Zie echt het verschil niet.
Btw zit je bij ING? Kwam erachter dat ik fucking veel spaarpunten had. Oa kan je ze uitgeven bij KLM
-
lmaoo die mensen die gaan filmen ook echt... ik ben zo'n pussy die daar zo ver mogelijk vandaan wil zijn. Trouwens heel toevallig, ik was 1x Denny's gegaan, had andere pannenkoeken + ontbijt genomen. Toen ik thuiskwam zat ik nog eens op de website te kijken en zag ik idd ook die cinnamon pannenkoeken. Ik houd van alles met kaneel dus ik vroeg me af waarom ik die toen niet had gehaald toen ik er was. Maar jij verklaart het: ze zijn nieuw. Denk dat ze er nog niet waren toen ik er was. Ik houd van kaneel man, cinnamon rolls enz kan je me voor wakker maken.
Bespaar je echt veel met die werelddeals? Ik wil namelijk ergens in de komende weken boeken, maar moet nog bepalen waar ik precies heen ga. Een tour door het zuiden lijkt me bijv ook vet. Zag dat die deals tot 16 sep duren
-
@dominicm_nl Klopt ben vaker geweest en had ze ook nog nooit gezien. Dikke aanrader hoor.
Ja Aziaten zijn fucking gek. Nergens bang voor. Las een keer een verhaal over een ontsnapte slang die bij Chineze studenten was gekomen. Die gekken hebben die slang gewoon opgegeten. Helden.
-
@bringdaruckus_nl said in Reizen:
Ja, en dat nog in een verkeerde topic
-
@L-R-van-kessel_NL @Yassin-Mansousri_NL @DominicM_NL @Kagchelland_NL @Suiz-Luárez_NL
Kijk hier ben ik dus bang voor in bepaalde landen
[link text]https://www.facebook.com/watch/?v=500388447447919(link url)
dit wil ik niet mee maken.
-
@dominicm_nl Klopt ben vaker geweest en had ze ook nog nooit gezien. Dikke aanrader hoor.
Ja Aziaten zijn fucking gek. Nergens bang voor. Las een keer een verhaal over een ontsnapte slang die bij Chineze studenten was gekomen. Die gekken hebben die slang gewoon opgegeten. Helden.
Opgegeten ook nog, pfffff
-
@yassin-mansousri_nl said in Reizen:
Ja, en dat nog in een verkeerde topic
Nee, bij reizen hoort eten. Junkfood in de States, seafood in Marokko, ijsjes in Italië, streetfood in Indonesie.
-
Niet meer, ik zag ook dat je je rentepunten in kon wisselen ik had er duizenden ..jarenlang 0 meegedaan, weg bij de ING vanwege een verhuizing waarbij ik een andere hypotheekverstrekker(bank) heb.
@DominicM_NL Werelddeals kunnen voordeliger zijn, sommige gevallen is het zelfs duurder dan daarvoor. Het is wel van 'belang' dat je een beetje weet van de prijzen heb vooraf.
Zo heeft het mij business class naar Aruba wel serieus voordeel opgeleverd maar een ticket naar Madrid (economy)was afgelopen jaar weer €30 duurder.
Nu die aanbieding naar Budapest was gewoon voordelig (3nachten + vlucht) is naar elke bestemming voordelig.De packagedeals naar Vegas zijn vaker rond deze prijs, NY is wel goedkoper dan normaliter , uiteraard wel afhankelijk van vertrekdatum.
@bringdaruckus_NL Eten hoort sowieso bij reizen vandaar dit jaar : IJs en pasta in Venetie, Heerlijke ham in Madrid, Full-English breakfast in Bristol & Cardiff en op de Dominicaanse van alles op + Wendy's op het vliegveld. In november weer in Marokko genieten van het eten aldaar. #langlevehetgevechttegendekilosvanwegehetechteleven
Volgend jaar geboekt : Hongarije, Cancun, daar komen nog zeker 3 tripjes bij waarvan 1 sowieso naar Bologna of Napels gaat, 1 richting UK en 1 of 2 nader te bepalen..Waarschijnlijk NY zoals hierboven beschreven (Werelddealweken zijn ook altijd in januari weer te boeken) en nog iets oosters eventueel of Madeira.
Het zou mooi zijn als we een poll optie hadden op het forum, dan konden we even de internationale ketens peilen welke het hoogst scoort ..
-
@l-r-van-kessel_nl ah ik zat laatst namelijk in die webwinkel van ING te kijken. Kon niks interessants vinden behalve Kortingen bij KLM en hotels. Al die producten zijn totaal niet interessant voor mij.
Engels ontbijt vind ik wel vies man. Bonen in tomatensaus is echt walgelijk. Een lekkere fish en chips sla ik daarentegen niet af. Je gaat wel lekker vaak. Work hard, play hard. Gelijk heb je
-
Bonen in tomatensaus horen erbij maar de Hash Brown, fried & poched eggs + bacon, worstjes
Fish&Chips uit een krant hoor je ook alleen in de UK te eten. -
@l-r-van-kessel_nl je bent net als mijn oom die ook de wereld rond reist
-
Oeff kandy krush, thx voor de tip Delano. Extra gymsessie incoming
-
@dominicm_nl hele goeie keuze pancake en ijs zie ik. Milkshakes kan ik niet zo snel plaatsen. Ik kies altijd voor die kleurrijke shit. Mentos, skittles, smarties enzo hahaha. Ik zag dat ze franchisers zoeken. Beter komen ze naar Damsko.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Reizen:
Bonen in tomatensaus horen erbij maar de Hash Brown, fried & poched eggs + bacon, worstjes
Fish&Chips uit een krant hoor je ook alleen in de UK te eten.Ik vind die worstjes ook niet zo eigenlijk maar bonen in tomatensaus is gewoon walgelijk. en dan zit het geen eens apart maar druipt het over je hele bord. Die groentes hoeven van mij ochtends ook niet.
Waar ik dan wel weer graag ontbijt in London is cereal killer cafe. Sws cereals is liefde. Echt goeie plek.
-
@bringdaruckus_nl milkshake waren Snow White en Twixster, ik zou de eerste absoluut aanraden maar de tweede niet. Die kleurrijke dingen trokken mij ook wel haha, mja moest toch keuzes maken. Volgende x miss. Denk idd dat deze keten alleen kan slagen in rotterdam en amsterdam eigenlijk, hoewel ik hem graag overal zie