Voetbal internationaal transfers
-
@wooper_nl Zoals Vanheusden definitief naar Standard. Inter heeft zelfs een terugkoopclausule die ze eender wanneer kunnen gebruiken.
-
Vlap van Heerenveen naar Anderlecht. Is dit een goeie speler voor de Belgische competitie? Qua positie hebben we hem niet echt nodig maar over het algemeen is alles eigenlijk welkom als je de huidige selectie bekijkt.
-
@furrax_nl
Geen idee wat het niveau van het huidige Anderlecht is.
In Nederland kwam hij vooralsnog tekort voor Ajax en PSV..bij Feyenoord had hij wel makkelijk meegekund al hebben ze daar geen budget voor hem..
Al denk ik best dat Vlap zich kan ontwikkelen bij Anderlecht en er zelfs speler van de competitie kan worden (Aangezien Vormer dat ook is geworden in het verleden).
Ik ben meer benieuwd naar welke club de Ligt nu toch alsnog heengaat , zal me niks verbazen als hij dalijk ineens bij Real of United eindigt..dit door de werkwijze van (team) Raiola...
Feyenoord heeft Narsingh (transfervrij) binnengehaald..klinkt zeker leuk net als Elia toen der tijd..alleen ben ik bang voor de Feyenoorders dat Narsingh allang voorbij zijn hoogtepunt is...maar ze moeten daar iets in de helikopter sturen tijdens de Open dag...
-
De Ligt nu zo goed als zeker naar Juve voor 'slechts' 75mil.
Alvarez als opvolger...?
Veltman wellicht naar West HamIs er nog nieuws over (Potentiele)Feyenoord(ers) / PSV(ers)?
Vitesse heeft zich versterkt met Lamprou, al had ik hem liever naar Sparta zien gaan..
Internationaal gezien :
Griezmann eindelijk naar Barca, Pogba wellicht nog weg bij Man U?
Sevilla heeft alweer bijna een heel nieuw elftal aangeschaft..Gebeurd er in Belgie nog iets spannends?
-
Jorrit Hendrix gaat de overstap van PSV naar Lazio Roma maken. De Italianen hebben een akkoord bereikt met de PSV over de overgang van 1-voudig international. De 24-jarige middenvelder is op weg naar Rome voor zijn medische keuring, meldt Lazio zelf. Naar verluidt zijn 'I Biancocelesti' bereid tussen de 25 en 30 miljoen euro te betalen voor Hendrix, die de opvolger moet worden van Milinkovic-Savic die naar Chelsea vertrekt.
-
@carlo-ancelotti_nl
Dat is toch veel geld voor een in mijn ogen beperkte speler. -
Het is niet de bedoeling dat je je transfers met Fifa19 hier mededeelt
Lijkt me heel sterk..of het moet 2,5/3miljoen zijn..
-
@l-r-van-kessel_nl Frenkie de Jong is ook zogenaamd 75 miljoen waard?
-
@yassin-mansousri_nl
Wat mij betreft wel. Los van het feit dat de transfermarkt in de afgelopen jaren compleet op hol is geslagen en de meest duizelingwekkende bedragen zich de ronde doen, heeft Frenkie in de CL en in het Nederlands Elftal laten zien wat voor hij talent hij heeft en hij dat op het hoogste niveau mee kan draaien. Het is ook een van de weinige Eredivisie-spelers waarvan ik niet vrees dat de stap naar een topclub te groot is. -
Inderdaad. Sommige spelers zoals een Frenkie De Jong, Van Dijk,... is hun transferprijs waard. De astronomische bedragen van 150mil+ is overdreven. Een Pogba is een goede spelers, maar daarvoor 100+ mil betalen is er ver over.
-
@l-r-van-kessel_nl
Op zich een mooi bedrag voor de Ligt al had er misschien nog meer ingezeten.. Wel blij dat die transfersoap nu eindelijk tot een einde is gekomen. Er ging geen dag voorbij of er verscheen wel weer een nieuw gerucht over zijn transfer. Uiteindelijk zijn Raiola en de Ligt er niet bepaald op achteruit gegaan...Wel benieuwd of Ajax dit op de korte termijn (goed) kan opvangen, want over 3 weken staan de CL-voorrondes alweer voor de deur.
-
Jaren geleden waren de bedragen voor toen der ook al astronomisch hoog en buiten proportioneel..Door de invloed van het oliegeld en overige investeerders word het voetbal wel naar de kloten geholpen..
In de zin dat een club land buiten de big 5 niet kan aanhaken in dat geweld..Al is dat niet eens het erge..die grote clubs kopen ook het aanstormend talent + b & c garnituur op waardoor de vijver om uit te vissen word steeds kleiner is..
Hierdoor is er waarschijnlijk ook heel veel talent verloren gegaan..en is er 'minder' talent wel doorgestroomd naar de subtoppers in de leagues buiten de Big 5..
In de huidige markt zijn Frenkie en Matthijs allebei het bedrag dubbel en dwars waard , vanwege bewezen prestatie , leeftijd en talent.
Al ben ik nog benieuwd wat de aankomende 6 weken ons gaat brengen waaronder helemaal de laatste dag van de transfermarkt..Er zijn dan altijd wel minimaal 3 verrassende transfers die uit de hoge hoed worden getoverd.
-
En afhankelijk wie er op de deur klopt wordt de prijs aangepast.
Heb je net 75 miljoen ontvangen , dan weet de volgende verkoop partij zijn prijs wel even aan te passen -
We zijn weer 3 weken verder, van de Beek staat nu nadrukkelijk in de belangstelling van Real voor een bedrag van 50miljoen..Slechte stap voor Ajax mooie stap voor Donny..al is een tussenstap naar een Dortmund misschien beter..
Schone mag gaan afbouwen op Genua..heerlijk aan de Middelandse zee met zn gezin en nog 1,5miljoen voor Ajax erbij..
Zojuist lees ik wel dat St Juste naar Mainz vertrekt, hoe dat zo? (Feyenoorders hier met info waarom?) Die jongen is het beste wat ze centraal neer kunnen zetten..beste optie als rechtsback..Hij heeft een doorlopend contract en dan kiest hij voor Mainz!?
Sinds wanneer vertrekt een 'talent'van de top 3 naar Mainz!?! Boetius had een geschiedenis en reden voor vertrek, St Juste toch niet?Daarnaast nog de vraag hoe het bij PSV gaat aflopen nu ze de CL zijn misgelopen, Chucky weg? Perreiro weg? Bergwijn weg?
Kopen ze eindelijk een nieuwe keeper? Brugge heeft namelijk slim geschakeld met Mignolet, Utrecht dalijk met Vorm..PSV ligt te slapen of halen ze dalijk van Leer op bij Ajax?? -
@l-r-van-kessel_nl St Juste is voor Feyenoordbegrippen een goede voetballer maar wel de helft van het seizoen ziek zwak en misselijk dus ik snap wel dat ze hem weg doen als ze er een goeie winst op kunnen maken.
-
Het bedrag van 9mil + 3 Mil bonussen is ook buitengewoon hoog..Al maakt Feyenoord maar een geringe winst op hem als je kijkt wat ze Heerenveen toen hebben betaald.
Nu Karsdorp terug op huurbasis, die heeft in 2 jaar tijd amper gespeeld en alleen maar tattoos laten zetten..Die is tegen de kerst misschien pas weer fit..
van Wolfswinkel blijkt wel voor slechts 2miljoen op te halen, een schijntje..
-
België: Sven Kums terug naar AA-Gent.
Victor Wanyama misschien naar Club Brugge voor 15 miljoen -
Wanyama naar Brugge? Heb je daar een bron van..beresterke speler , ik snap alleen niet de reden voor zijn overgang naar Brugge aangezien hij makkelijk in de Premier League mee kan..
-
@l-r-van-kessel_nl Ja, in alle Belgische kranten staat het.
-
@l-r-van-kessel_nl https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190822_04570552