[Verzoek] Cheater die team verlaat aangeven
-
Een maand geleden heeft een nieuwe manager in mijn competitie gecheat. Hij kwam in mijn competitie, verkocht direct wat spelers aan de engine (door 5 coins per speler te betalen) en zette een trainingskamp tegen mij in. Meteen na de wedstrijd (1-1 gelijkspel) nam die manager ontslag uit mijn competitie. Ik had het sterke vermoeden dat dit één van mijn competitiegenoten was, maar ondanks diverse mails naar het support team is deze cheatermelding nooit in behandeling genomen. Ik kon de manager niet ingame aangeven, omdat de knop Aangeven als cheater alleen beschikbaar is bij managers die een team hebben. Door meteen ontslag te nemen kon ik deze manager dus niet aangeven en ik wist ook niet zeker wie van mijn competitiegenoten er bij betrokken was.
Om dit soort cheaters in de toekomst toch aan te kunnen pakken heb ik een simpel verzoek: kunnen jullie als developers er voor zorgen dat de Aangeven als cheater knop ook op de profielpagina komt te staan van managers die momenteel geen team hebben (of recent ontslag hebben genomen)?
Alvast bedankt!
-
Dit zal niet ingevoerd gaan worden. Het aangeven van managers buiten je eigen competitie is bewust weggehaald door Gamebasics. Deze methode werd door sommige gebruikers misbruikt door een vriend of een willekeurige manager aan te geven, terwijl er helemaal niets aan de hand was. Gewoon voor de grap. Hierdoor was de Support Staff te veel tijd kwijt aan het behandelen van onzin reports en bleven de serieuze reports langer liggen.
Volgens een collega heb je in mei een mail gestuurd naar de Support mail. Die hebben je doorverwezen om een cheatreport in te dienen en dat had je ook gedaan. Dat cheatreport was behandeld, maar er kon geen duidelijke aanleiding gevonden worden dat er ook daadwerkelijk gecheat werd.