Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.
-
(net als alle andere goedaardige rollen uiteraard)
-
Roddeloom
De roddeloom mag eenmaal in het hele spel de naam van een persoon doorfluisteren aan een vrij te kiezen medespeler, via de organisatie. De ander krijgt dan de naam en de rol van die persoon te horen. Hij zal echter niet te horen krijgen wie de roddeloom is. De roddeloom fluistert alleen de naam door en komt zelf de rol niet te weten. Heeft de persoon ook een extra rol dan wordt deze niet doorgefluisterd.
snap het nog steeds niet haha
-
Het betekent dus dat Dave geen wolf is, toch?
-
Wat is het verschil dan tussen roddeloom en kwajongen?
-
@meine-van-der-sluis_NL Mr waarom staat het dan in het forum gepost, als dit de uitleg over de roddeloom is?
-
@meine-van-der-sluis_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Roddeloom
De roddeloom mag eenmaal in het hele spel de naam van een persoon doorfluisteren aan een vrij te kiezen medespeler, via de organisatie. De ander krijgt dan de naam en de rol van die persoon te horen. Hij zal echter niet te horen krijgen wie de roddeloom is. De roddeloom fluistert alleen de naam door en komt zelf de rol niet te weten. Heeft de persoon ook een extra rol dan wordt deze niet doorgefluisterd.
snap het nog steeds niet haha
Fuck mijn fout, had hem niet hier moeten posten hahha
-
@sir.himself_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Wat is het verschil dan tussen roddeloom en kwajongen?
Normaal gesproken dat roddeloom informatie niet in het topic kwam, dacht van wel >.<
-
Beter een burger verklappen dan een wolf verklappen
-
Bij dezen dood ik publiekelijk onze burgemeester @Silvester-J_NL vanwege het oproepen tot moord van mij, de rechtvaardige burger en beul van deze stad. Mijn laatste daad zo te zien
Geen idee of dit een slimme actie is, maar ik heb heb geen tijd gekregen om dit spel onder de knie te krijgen:P
-
@vinnievuik_NL duidelijk. Uitslag volgt zometeen, eerst boodschappen doen en koken
-
De inwoners lynchen Vinnievuik hij was De Beul. De wolven vermoorden meneerspeksneider de Heks nu wel goed. De beul probeert Silvester-J_NL te doden maar haar moeder beschermd haar van de dood. Nog steeds geen wolven gedood. We gaan door met volgende spelers;
gishes_NL
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NL -
@Glennevire_NL
Kut..
-
Blij dat ik van dit spel af ben. Ik zou heel graag heel veel inhoudelijks willen zeggen, maar dat mag niet, dus dat doe ik niet. Er zijn in ieder geval een aantal mensen die te vertrouwen zijn en dat van elkaar weten.
Groetjes!
-
Oké dat wordt helemaal niks. Sil heeft ons wel flink het verkeerde pad opgestuurd...
-
@Jip-Huijs_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Oké dat wordt helemaal niks. Sil heeft ons wel flink het verkeerde pad opgestuurd...
Ja goed bezig burgemeester
Weer 2 mensen er uit en nog geen wolf te pakken -
@Jip-Huijs_NL ik had je nog een berichtje gestuurt hè heb je die wel binnen gekregen?
-
Ook nog bescherming van een moeder, hij heeft het goed voor elkaar
-
Ik heb in ieder geval geen idee meer wat we moeten doen nu dus zeg het maar
-
Ja ik ben ook radeloos
Komt iemand nog met een goed idee -
Dafuq...