Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.
-
Na flink wat slecht nieuws is er ook vorm van goed nieuws in Wakkerdam; OSM stijl.
Maricja werd levend opgehangen op het dorpsplein. Zij was het Wolven Jong Over wolven gesproken. Die hebben de deadline gemist en geen moord opgegeven. Dit zijn de resterende deelnemers;gishes_NL
vinnievuik_NL
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL l l
Silvester-J_NL -
@Glennevire_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Na flink wat slecht nieuws is er ook vorm van goed nieuws in Wakkerdam; OSM stijl.
Maricja werd levend opgehangen op het dorpsplein. Zij was het Wolven Jong Over wolven gesproken. Die hebben de deadline gemist en geen moord opgegeven. Dit zijn de resterende deelnemers;gishes_NL
vinnievuik_NL
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL l l
Silvester-J_NLDeadline voor stemmen Donderdag 5 januari 18:30
-
1/2 is nu wolf dat erin zit
-
Mis echt de hints van Ralph. Het is nu maar wat gokken en roepen (hoewel dat in het Kanarie-wolvenspel ook gold )
-
Zouden die stemmen bij mij ook weg mogen.
-
@sir.himself_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Zouden die stemmen bij mij ook weg mogen.
gishes_NL
vinnievuik_NL
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL l l |
Silvester-J_NL -
Haha thanks.
-
Het lijkt mij nu wel duidelijk dat we op een inactief iemand moeten stemmen.
-
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen
gishes_NL
vinnievuik_NL l
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NLreden: Is nieuw in dit spel en heeft verder ook niks meer gezegd.
Zie ook deze quote:@vinnievuik_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Dit spel is nieuw voor me, maar heb begrepen dat het geinig is. Verwacht van mij vooral domme acties
-
Ja maar op wie
Iedereen maakt zich verdacht door niks te zeggen toch -
Stemmen op een inactief iemand is natuurlijk ook gewoon gokken. Veel mensen spelen dit spelletje voor het eerst, weten nog niet zo goed hoe alles werkt en houden zich daarom nog even op de vlakte. Ik denk dat dat verder vrij weinig met hun rol te maken heeft.
-
@badboy198512_NL kan ook te maken hebben met dat ze de tijd niet vinden om iets te posten. Hoge school examens, niet beschikken over een smartphone, firma beleid,...
-
Kom maar met een betere suggestie
-
-
Je op de vlakte houden door niet te stemmen is natuurlijk geen excuus.
Het kan geen toeval zijn dat er afgelopen ronde 4 mensen niet hebben gestemd en er 4 wolven zijn die blijkbaar nog in hun winterslaap zitten en dus helemaal geen prooi hebben gepakt.. Als het aan mij ligt stemmen we één van de inactieven eruit.Niet gestemd vorige ronde:
- Dave Jansen
- Jesperv95
- Memphis United
- Vinnievuik
Grote kans dat hier meerdere wolven tussen zitten.
-
@Silvester-J_NL
Dat klinkt als een goed plan
Maar.misschien is het wel de tackiek van de wolven om.nu niks te doen
Ik weet het ook niet maar daar komen we wel achter tegen de tijd -
@Silvester-J_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Het kan geen toeval zijn dat er afgelopen ronde 4 mensen niet hebben gestemd en er 4 wolven zijn die blijkbaar nog in hun winterslaap zitten en dus helemaal geen prooi hebben gepakt.. Als het aan mij ligt stemmen we één van de inactieven eruit.Niet gestemd vorige ronde:
- Dave Jansen
- Jesperv95
- Memphis United
- Vinnievuik
Dankjewel voor dit uitzoeken Silvester. Ik ga uitzoeken wie hiervan ook ronde ervoor niet heeft gestemt want als ze deze nu huidige lopende stemronde missen is het voor hun allemaal kick vanwege inactiviteit!!
-
@Glennevire_NL Ik heb de afgelopen ronde inderdaad niet gestemd. Excuses daarvoor, het zal niet meer gebeuren. De ronde daarvoor gelukkig wel.
@meine-van-der-sluis_NL Een betere suggestie heb ik niet. Het is en blijft hoe dan ook gissen. Als jij en Silvester allebei aangeven dat het handig kan zijn om op een inactieve te stemmen, wil ik jullie daar best in volgen.
-
@Silvester-J_NL Ja dit klinkt niet meer dan logisch. De wolven die niks hebben gedaan en de inactiviteit van sommige. Dat kan bijna geen toeval zijn. Er moet alleen een keuze gemaakt worden op wie van deze vier.
-
@Glennevire_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
@Silvester-J_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
- Dave Jansen
- Jesperv95
- Memphis United
- Vinnievuik
Dankjewel voor dit uitzoeken Silvester. Ik ga uitzoeken wie hiervan ook ronde ervoor niet heeft gestemt want als ze deze nu huidige lopende stemronde missen is het voor hun allemaal kick vanwege inactiviteit!!
ik zie alles en lees alles maar stemmen is dus een must neem ik aan, ik zal dan de volgende ronde ook stemmen of toch niet