Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.
-
@Silvester-J_NL
Ff de start van dit spel vergeten. Vanaf nu ff actief worden. Ik had een leesachterstand, maar kan niet zeggen dat ik van al het gezwam veel wijzer ben geworden over de rollen in dit spel. -
gishes_NL
vinnievuik_NL l
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL l
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL I I
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NLGestemd op jesper. Reden: de wolven schijnen wat inactief te zijn.
-
gishes_NL
vinnievuik_NL l
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL l
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL I I l
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NLik stem ook op Jesper. De enige die zich nog niet gemeld heeft in dit topic en dat past goed in het plaatje van een inactieve wolf.
-
@vinnievuik_NL
En dan stem je op iemand die nog helemaal niets van zich heeft laten horen in dit topic en die er volgende ronde waarschijnlijk toch door inactiviteit uitvliegt?@Memphis-United_NL
Je zei net nog dat het een kwestie van "gokken" is om te stemmen op inactieve mensen, maar nu doe je zelf precies hetzelfde? That makes sense.. -
Leef ik serieus nog? Hahahahahahahahahahahaha. Ga straks wel even kijken...
-
gishes_NL
vinnievuik_NL l l
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL l
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL I I l
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NLReden: extreem verdacht postgedrag.
Ik roep als burgervader ALLE burgers op om WOLF Vinnievuik eruit te stemmen. Vinnievuik wordt in elk opzicht bijgestaan en verdedigd door medewolf Memphis United.
Nu proberen ze snel met een gebrekkige argumentatie een inactieve burger eruit te stemmen om de aandacht van hen af te wenden. Tevens probeert hij telkens met opmerkingen in de trant van "ik snap er nog niets van" zijn eigen voorkomen te verhullen. Als hij er nu niet uit wordt gestemd, zullen de wolven dit spel winnen.
Burgers, verenigt u en stem met mij mee!
-
Eens vind zowel Dave als Vinnie verdacht. Vind het ook niks voor hen om zo weinig te reageren. Terwijl ze normaal gesproken toch wel redelijk actief zijn op het forum, mijn stem gaat daardoor naar Vinnievuik.
gishes_NL
vinnievuik_NL l l l
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL l
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL I I l
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NL -
gishes_NL
vinnievuik_NL l l l
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL l
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL I I l l
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NLIk stem op Jesper omdat ik nu nog geen idee heb en met de rest meega en denk dat het een wolf is die inactief is
-
@vinnievuik_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
@Silvester-J_NL
Ff de start van dit spel vergeten. Vanaf nu ff actief worden. Ik had een leesachterstand, maar kan niet zeggen dat ik van al het gezwam veel wijzer ben geworden over de rollen in dit spel.Omdat ik gister al op je wilde stemmen in verband met je inactiviteit, had ik je profiel bekeken. Daaruit bleek toen dat je precies met de start van het spel nog was ingelogd, dus dat lijkt me stug. Daarnaast is "ik stem op jesper want de wolven schijnen inactief te zijn" nou precies iets wat ook over jou gezegd kan worden. Overtuig me maar waarom ik niet op je zou moeten stemmen, want ik neig er wel naar.
-
NB wanneer @jesperv95_NL vandaag niet voor 18:30 stemt ligt hij er sowieso uit voor inactiviteit en dan zal ik degene met meeste stemmen na hem meenemen als lynchmoord.
-
@Glennevire_NL
-
@meine-van-der-sluis_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
@Glennevire_NL
Wat bedoel je precies Meine? Ik zie alleen mentions met Jesper zijn naam en die van mij...?
-
@Glennevire_NL
Wilde alleen Jesper even linken zodat ie het ziet
-
Dat gaat niet werken als hij niet online komt...
-
@Silvester-J_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
@vinnievuik_NL
En dan stem je op iemand die nog helemaal niets van zich heeft laten horen in dit topic en die er volgende ronde waarschijnlijk toch door inactiviteit uitvliegt?@Memphis-United_NL
Je zei net nog dat het een kwestie van "gokken" is om te stemmen op inactieve mensen, maar nu doe je zelf precies hetzelfde? That makes sense..Dit heb ik inderdaad gezegd, maar ik heb ook gezegd dat ik zelf geen betere suggestie heb. Daarom ben ik met jullie argumentatie meegegaan en heb ik op Jesper V gestemd. Deze naam werd notabene zelf aangedragen door jou. Daarom vind ik het ook wel opvallend dat jij Vinnie ter discussie stelt omdat hij op Jesper stemt
-
@meneer-Speksnijder_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Dat gaat niet werken als hij niet online komt...
Laatst login op de oude osm site ''10:16 vandaag''
-
Eventuele spelers gekoppeld aan Jesper zullen gewoon door kunnen spelen, dan wordt het koppel opgeheven.
-
gishes_NL
vinnievuik_NL l l l I
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL l
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL I I l l
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NLVinnie vanwege niet stemmen + niemand opeten door de wolven.
Afhankelijk van wat zijn rol is toch nog eens kijken naar Dave, Jesper en onze burgervader. -
Ik ga zo mee op vinnie, maar op deze manier heeft verder spelen weinig zin
-
gishes_NL
vinnievuik_NL l l l I l
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL l
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL I I l l