Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.
-
@Silvester-J_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Beste medeburgers,
Aangezien ik na mijn dood niets inhoudelijks meer mag posten, zal ik hierbij de rolverdeling posten die jullie nodig hebben voor de aanstaande burgemeestersverkiezing:
Gishes; inwoner
Jarno Polfliet: inwoner
Dave Jansen: inwoner
killing spread: WOLF!
Badboy198512; WOLF!
meine van der sluis: inwoner
jesperv95: inwoner
Jip Huijs: inwoner
Silvester J: inwoner
sir.himself: WOLF!Succes nog in de jacht naar de wolven en ik reken op jullie.
Hoogachtend, jullie burgervader.
Dus ik volg dit.
-
Gishes
Dave Jansen
Killing spread I
Jesper
Jip
Silvester IGishes of Silvester is de laatste wolf, van de 3 anderen weten we de rollen.
-
Nog maar 1.5 uur tot de deadline!!!
Even stemmen aub @Dave-Jansen_NL @Jip-Huijs_NL @Silvester-J_NL @jesperv95_NL
Dit kan de laatste ronde zijn. -
Hoeveel goedwillende acties moet ik nog verrichten om te bevestigen dat ik een burger ben?
-
Gishes
Dave Jansen
Killing spread I I
Jesper
Jip
Silvester I IReden: Killing Spread is de laatste wolf (met kwajongensstreken) die mijn moeder Meine van der Sluis heeft opgegeten en nu mij eruit probeert te werken.
-
Gishes
Dave Jansen
Killing spread I I l
Jesper
Jip
Silvester I I -
Gishes
Dave Jansen
Killing spread I I I
Jesper
Jip
Silvester I I I -
Gelijkspel stem Burgemeester bepaald Weerwolf in kwajongens kleren @Killing-spread_NL sterft. Hij neemt @Silvester-J_NL mee in zijn val de **dochter **
**INWONERS HEBBEN GEWONNEN ** -
@Glennevire_NL
Laat de nabesprekingen beginnen/evaluatie@meneer-Speksnijder_NL @jesperv95_NL @badboy198512_NL @gishes_NL @Jip-Huijs_NL @vinnievuik_NL @Jarno-Polfliet_NL @sir-himself_NL @Memphis-United_NL @maricja_NL
-
Nou, lijkt me logisch.
-
@Glennevire_NL Mogen we weten hoeveel personen een speciale rol hadden? Het leken er toch teveel, maar voor de rest goed georganiseerd
-
Ik ben de ziener vergeten!! Daarnaast vond ik de inwoners al onwijs krachtig. Gishes_NL en Dave-Jansen_NL waren enige normale inwoners zonder krachten. Wolven hadden veel gespreider moeten stemmen. Als een mede wolf bijna dood is nooit voor hem opnemen
-
@killing-spread_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
@Glennevire_NL Mogen we weten hoeveel personen een speciale rol hadden? Het leken er toch teveel, maar voor de rest goed georganiseerd
Heb je helemaal gelijk in.bedankt! Ik zoju vanavond 23:00 even overzicht posten met wie welke rol had.zijn er idd veel
-
Gefeliciteerd inwoners
Jullie hebben het beter gespeelde als ons -
Lekkeeerr
Misschien waren er wel iets te veel goede rollen waardoor je snel wist wie er geen wolf was?
Verder leuk georganiseerd hoor!
-
Gefeliciteerd mede inwoners!
Voor mij was dit spel een uitdaging, omdat ik in eerste instantie gekoppeld was aan mijn moeder (meine van der sluis) en indirect aan het cupidokoppel (jesperv95 en meine van der sluis).
Vanwege mijn bescherming heb ik geprobeerd om die twee zoveel mogelijk buiten de schot te houden en zelf een prominente rol in te nemen als burgemeester. De wolven reageerden hier al vrij snel op, waardoor het voor mij uiteindelijk niet al te lastig was om het uit te spelen. Het was alleen wel even lastig om het vertrouwen terug te krijgen bij de burgers, want op een gegeven moment dacht zelfs mijn moeder dat ik een wolf wasAl met al een geslaagd wolvenspel!
-
@Silvester-J_NL
Jah op.Den duur wist je niet meer wie de wolven waren hè haha
De ene naar de andere inwoner vloeg er uit en dan nog die dag dat we niemand vermoorde toen wist je het helemaal niet meer -
gishes inwoner
vinnievuik beul
Maricja wolven jong
Sirclitjesliker Cupido
Jarno Polfliet Kwajongen
Memphis United wolf
Dave Jansen inwoner
Meneer Speksnijder heks
killing spread wolven kwajong
Badboy198512 wolf
Qsgyj jager
meine van der sluis moeder
jesperv95 ooggetuige
Jip Huijs roddeloom
sir.himself wolf
Silvester J dochter -
Jammer dat mijn rol bekend werd gemaakt, dat was mijn val. Anders had ik het nog best lang kunnen volhouden denk ik.
Bedankt voor de organisatie, Kyrill.