Idee: Competitie verlaten tijdens de stimulatiedag
-
Ik vind het vervelend dat ik na de laatste competitie duel nog 24 uur te wachten om naar een nieuwe competitie te gaan(ik denk dat er meerdere zijn). Dus wat mijn idee is om een knop(wat we bij de Manager League hadden wanneer je uitgeschakeld bent) te zetten waar je de competitie in de stimulatiedag weg kan.
-
Die 24 uur is er zodat iedereen de tijd heeft om de laatste resultaten etc. nog even te bekijken voordat de competitie gereset wordt. Is dit echt zo erg dat je er zelfs een ontslag op je profiel voor wilt hebben? Je hebt verder ook gewoon vier clubslots, dus over het algemeen heb je nog wel andere teams om naar te kijken.
-
@fc-eddie_nl
Na 5 minuten heb je het wel gezien, dan wil ik wel 'het liefst' direct weg kunnen(Nee, liever geen ontslag op mijn profiel).
Die stimulatie dag gaat gewoon door, alleen kunnen diegene die weg willen direct weg... -
Dit gaat niet werken als je je competitie automatisch verlengd. Dan dien je sowieso te wachten totdat deze start.
-
@l-r-van-kessel_nl ik maak zelf niet veel competities aan dusja
-
We hebben dit voorgesteld, maar er zitten wel behoorlijk wat haken en ogen aan. In het verleden hebben ze dit zelfs als eens geprobeerd voor elkaar te krijgen, maar dat is dus nooit goed gelukt. Het zou zeker interessant zijn voor de managers die geen eigen competitie beheren, maar of het er ooit opnieuw gaat komen is dus zeer de vraag.
- Deze ronde is bedoeld om terug te blikken op het seizoen, managers een overzicht aan te bieden en alle info (zoals managerpunten) correct te verwerken. Het overzicht aanbieden en leaven kan niet gemakkelijk in 1 speelronde worden gecombineerd.
- Het zou verwarrend zijn als sommige managers ontbreken in het eindoverzicht doordat ze al uit de competitie zijn gegaan. Dit zou aangepast kunnen worden, maar dit is erg complex, waardoor het niet snel zal gaan gebeuren.
- Managers met een eigen competitie zouden een dag moeten wachten totdat hun competitie is verlengd, terwijl de overige deelnemers van die competitie meteen zouden kunnen deelnemen aan een nieuwe competitie.