Summer Cup 2019 Loting
-
Beste osm spelers,
Hier volgt de loting voor de summer cup 2019
De Summer Cup start op maandag 29 juli. Gelieve de competities aan te maken tussen 21.30 en 22.00 uur.We spelen in de competitie (teams van vroeger B), de vroegere nostalgische league.
Moderator groep 1. FC Eddie
Moderator groep 2. Yassin mansousri
Moderator groep 3. Joost Soeter
Moderator groep 4: HakimS2002
Moderator groep 5: Jeffrey Tonder
Moderator groep 6. Desteeluitwehl
Moderator groep 7: FaridhgzGroep 5 en 7 hebben nog een moderator nodig
Er is nog 1 plaats beschikbaar.
Veel Succes!
-
Tot slot: Tijdens de CrewCup Summer mogen er GEEN oefenwedstrijden worden gespeeld! Dit zal achteraf gecontroleerd worden en misbruik wordt mogelijk verwerkt in de reguliere CrewCup qua strafpunten!
-
Er was nog 1 plaats vrij. Renkie (imperium) zal die plaats innemen.
-
@wooper_nl Oh, het is dus niet zo dat van elke crew elk lid dezelfde teams hebben wat vorig jaar het geval was...
En ik kan voor groep 2 wel moderator zijn.
-
This post is deleted!
-
@yassin-mansousri_nl Wat afwisseling is ook leuk toch? Vorige editie waren er 36 spelers en nu 84, dus wat aanpassingen waren nodig.
-
This post is deleted!
-
HakimS2002 kan moderator zijn van groep 4
-
Dus oefenmatchen mogen niet maar alles afkopen met BC wel, of zie ik het verkeerd?
-
@lowieke-van-gaaal_nl Nee, Afronden van Timers en Clubkas compenseren door/met BC kan niet
-
@yassin-mansousri_nl Verbieden staat toch uit op het screentje bovenaan? Of denk ik, ik maak zelf niet gauw een competitie aan maar zo komt het bij mij over als ik de tekst lees.
-
Clubkas-compensatie
Wanneer je niet genoeg geld hebt om een speler te kopen, spion te betalen, etc, dan kan Bosscoins je helpen om dat alsnog te betalen, dus je betaalt met de huidige kas + met Bosscoins.Afronden van Timers
Als je jouw spelers traint, de scout op pad stuurt, etc, moet je wachten voordat het klaar is, met bosscoins kan je die timer direct afronden met de huidige tijd.Allebei kunnen in deze competitie Niet
-
@yassin-mansousri_nl Lol, ik zie het al als ik vergelijk met de CK instellingen, blijkbaar veranderd de tekst links bij het schuivertje waar ik foutief dacht dat het 'verbod' aan of uit was. Mijn excuses voor mijn lompigheid
-
Moderator groep 6. DesteeluitwehlGroep 5 en 7 hebben nog een moderator nodig
-
Ik zal de comp voor groep 1 wel aanmaken.
-
Ik heb nog 2 moderators nodig voor groep 5 en 7.
-
Ik heb nog altijd een moderator nodig voor groep 7. Als er voor 14 uur geen vrijwilligers zijn zal ik een moderator loten.
-
maarten8 heeft al sinds 6 juli niet meer ingelogd. Deze kan denk ik wel vervangen worden in groep 1.
-
@fc-eddie_nl Dan ga ik aan Renkie vragen om zijn plaatst in te nemen. Ik heb naar Tim een pm gestuurd, afwachten wat zijn reactie is.
-
Moderator groep 6. Desteeluitwehl
Moderator groep 7. Faridhgz