Nederlandse competitie bijgewerkt
-
@fc-eddie_nl Dank je voor de bevestiging, ik dacht me dit al te herinneren van een aantal jaar geleden.
Bijvoorbeeld Justin Hoogma die naar Utrecht gegaan is, hij staat op transfermarkt.nl nu al op FC Utrecht. Wordt die wijziging dan binnen 24 uur automatisch op OSM verwerkt of moet hier iemand tussen zitten zoals de League Manager?
-
Het League update team zal deze transfer en alle andere transfers zelf moeten gaan verwerken. Dit gebeurt dus niet automatisch.
-
De transfers van 30 juli t/m 3 augustus zijn inmiddels bijgewerkt. Dus bijvoorbeeld van Rhijn naar Heerenveen en geen Peterson meer bij Heracles. Alleen een doorgestroomde jeugdspeler bij Willem II (Rick Zuijderwijk) hebben ze gemist zo te zien.
-
En de Nederlandse spelers van Manchester City, Liverpool, Chelsea?
Sepp van den Berg, Philipe Sandler, en Daishawn Redan -
@fram-boy-1995_nl said in Nederlandse competitie bijgewerkt:
En de Nederlandse spelers van Manchester City, Liverpool, Chelsea?
Sepp van den Berg, Philipe Sandler, en Daishawn RedanDe Engelse competitie zal na de simulatie van vandaag bijgewerkt zijn.
-
@fc-eddie_nl als de rating van de spelers bepaald wordt door hun marktwaarde, waarom zijn de duurste spelers niet altijd de beste?
-
Heeft misschien ook met leeftijd en prestaties te maken. Ze zullen daar denk ik diverse algoritmes hebben die de ratings bepalen.
-
@fc-eddie_nl de logo van RKC Waalwijk is onjuist daar staat het logo van Excelsior rotterdam en logo van Sparta Rotterdam daar staat het logo van de graafschap![alt tex)
-
Ik raad je aan je cookies te wissen e.d. Gaat het niet weg zien we graag screenshots en meer informatie op welk device je dit probleem ondervind.
Bij mij staan de logo's namelijk exact zoals ze horen.
-
@l-r-van-kessel_nl
Ik speel osm via de app op mijn s8
-
De volgende keer graag een eigen topic aanmaken op Hulp forum.
Dit is niets anders dan een cache-dingetje, aangezien Sparta en RKC via het competitieoverzicht op de website wel het juiste logo hebben en datzelfde geldt wanneer ik op jouw profiel kijk. Even de app volledig sluiten en de cache van de OSM app verwijderen. Staat het dan nog niet goed, dan zullen onderstaande handelingen wel werken vermoed ik.
- Verwijder alle app-data
- Verwijder de OSM app
- Herstart je telefoon
- Installeer de OSM app weer op je telefoon
-
@joost-sœter_nl Waar staan die spelers die ik opnoemde dan en ook chong en hover?
-
Alleen spelers die officieel bij de A-selectie zitten worden in OSM toegevoegd. Tijdens de voorbereiding krijgen veel jeugdspelers de kans om een plek in de A-selectie te veroveren.