Idee voor Fantasy Team 2.0!
-
Beste OSM Spelers,
Ik had gezien dat er een aantal jaren (misschien wel 5 jaar geleden) een idee was ingediend voor Fantasy team 2.0 wat ik zo maar even noem.
Het idee was als volgt:
- Je kon je eigen spelersnaam + teamnaam bedenken en enzovoorts.
Mijn idee is wat uitgebreider maar nu zeker haalbaar:
Fantasy Team 2.0
Namen van team-/spelers zelf bepalen!
Aanvallers:
- Aanvalsrating: 40-99
- Verdedigingsrating: 5-49
- Gemiddelde rating: nader te bepalen
Middenvelders:
- Aanvalsrating: 40-99
- Verdedigingsrating: 40-99
- Gemiddelde rating: nader te bepalen (40-99)
Verdedigers:
- Aanvalsrating: 5-49
Keepers:
- Aanvalsrating: standaard 0.
Leeftijd: 16-49 jaar oud
Nationaliteit: zelf bepalen
Transferwaarde: aan de hand van Officiële OSM Spelers word dit bepaald + aan de hand van de rating die jij kiest.Voorwaarden:
- Teams moeten op elke positie (A, M, V) twee, (en Keeperspositie) één ervaren spelers hebben.
- Als je kiest voor een talent wat ook mogelijk is moet de rating beginnen bij ca. 69 á 73.
Dit lijkt mij een uitstekend idee van die voorgaande kerel en er was zelfs iemand die er toen wat in zag, en die zei dat, dat nog heel wat tijd nodig had. Maar zoals ik het hierboven heb beschreven kan het misschien veel snellers gebeuren.
Groeten,
roeldedoorn (OSM-speler) -
Dit is een idee om zelf zeg maar spelers aan je team toe te voegen (net zoals Fantasy team, maar nu leuker gemaakt)
Bijv.
Aanvallers:- Ferdi Lopes
etc. etc. etc.
Of...
Middenveld:- Gersom Rafael
etc. etc. etc.
enz.
NAMEN ZELF BEDENKEN IS NIET ALLEEN LEUK VOOR JONG MAAR NET ZO GOED VOOR OUD. Je kunt zo zelfs jezelf opstellen terwijl je er misschien niets voor bent.
- Ferdi Lopes
-
Dank je voor de suggestie. We hebben het doorgegeven aan Gamebasics. Wellicht dat ze dit interessant vinden. Overigens heeft de Fantasy competitie weinig prioriteit, dus voorlopig zal het er nog niet van komen.