Foodspots Nederland
-
@sirclitjeslikker_nl die jumbo en appie donuts zijn allebei niet te vreten
-
@bringdaruckus_nl Ja eens, maar ze hebben wel die op de foto van Domi.
Lekkerste Donuts die ik gegeten heb waren bij een bakker in Frankrijk, met jamvulling. Sindsdien vind ik gewoon dat Donuts een vulling moeten hebben. Daarom kom ik meestal toch bij Dunkin uit. Die oldskool dingen van jou waren ook wel chill ja.
-
@sirclitjeslikker_nl hmm denk het niet, die glazuur is vgm harder
gisteren ook weer 9 donuts van dunkin gehad
-
@dominicm_nl Jeetje.
-
@sirclitjeslikker_nl heb de old skool donuts vandaag weer gehaald. Zijn trouwens ook heerlijk met fried chicken ertussen. Heerlijke combinatie.
-
-
Heerlijk.
Was hier laatst geweest. Een keer had ze gewoon gesloten omdat verkeersdrukte uit de hand liep.
-
@bringdaruckus_nl zoo daar zie ik ook wel genoeg leuks op staan. wat had je?
-
@dominicm_nl ik ga zeker nog een keer terug. Zijn toch de weinige uitjes in deze tijd. Ik had bacon cheese fries, Bubba shrimp en cotton candy milkshake. Die milkshakes zijn echt lekker. Die moet je sws proberen. Vond eten wel wat overpriced tbh, kleine porties voor het geld. Maar die milkshakes waren het echt waard
Vriend van me had mac en cheese, die vond hij niet zo special. Milkshake bubblegum vond ie wel echt lekker.
-
Voor aankomende zomer ben ik ook met een alternatieve vakantie bezig als er nauwelijks tot niet gevlogen kan worden.
Dan wil ik met de auto maar een tour door Europa doen met als voornaamste doel : Food en Vino spots.
Hebben jullie nog tips?
-
https://royal-donuts.nl/ deze komt naar mijn woonplaats, ik ben blij
-
Gisteren op Koningsdag een City Tasty Walk gedaan in Papendrecht (off all places).
EINDELIJK weer eens Steak tartaar op met een bijpassende Vino Tinto.
Verder een verse truffelpasta, Iberico Wang & Peruaanse Style carpaccio (helaas niet van cavia).Vanaf vandaag gaan de terrassen ook weer open, zelf reserveringen voor vrijdag en zaterdag staan. Alleen ben ik benieuwd wat het weer gaat doen..
Gaan jullie nog het terras op? -
@l-r-van-kessel_nl Ik doe niet aan reserveren als het niet hoeft. Zeker niet voor zoiets als terrassen. Ik hoop wel dat mensen fatsoenlijk met hun reserveringen omgaan. Je hebt altijd mensen die reserveren en niet komen opdagen in restaurants. Op terrassen vrees ik dat dat nog extremer wordt. Dat zou ik echt erg vinden voor de horeca ondernemers.
-
@bringdaruckus_nl Gisteren toch nog een lunch gepakt op het terras (zonder reservering) het was ook geen superweer..Wel even lekker ouderwets gezeten met een goed wijntje erbij.
Ik merk bij een aantal zaken in Rotterdam dat je een aanbetaling moet doen (word verrekend op je bon), echter sta ik bij een aantal zaken als vaste gast genoteerd en hoef ik hier niet aan te voldoen.
Al komt het dat ik dit ook op andere wijze heb gereserveerd.Vandaag word het sowieso geen terras weer, hoop dat het morgen weer bijtrekt.
-
Laatst in Amsterdam heerlijk geluncht bij Asaggi. Zaak zit in de buurt van het Anne Frank huis