Afloop voor de wedstrijd gegeven
-
Wat ik vervelend vind, is dat bij de laatste wedstrijd het spel direct de afloop de afloop toont. Hij laat voor je de wedstrijd kunt gaan kijken zien of je kampioen bent geworden of de beker hebt gewonnen. Dan moet je de wedstrijd nog draaien. Dan is daarbij dus alle spanning verdwenen.
Of doe ik iets verkeerd? Kun je die melding uitschakelen? Ik wil wel 'wedstrijdbeleving', alleen dus niet dat je vooraf het resultaat weet. -
Als het goed is krijg je alleen een pop-up te zien met de mededeling dat je competitie is afgelopen en de hoeveelheid Bosscoins die je kunt claimen. Wanneer je eenmaal naar je clubslot gaat wordt Match Experience eerst afgespeeld, voordat je naar het Hom-scherm gaat (er van uitgaande dat Match Experience aan staat).
-
@FC-Eddie_NL Dan is het kennelijk niet goed. Ik kreeg de laatste keer direct de melding "Je hebt de beker gewonnen" (in dit geval de European Elite Cup).
-
De Elite Cup is nieuw, dus wellicht dat dit nog niet helemaal goed gaat. Ik zal het even navragen.
-
Heb je toevallig een screenshot gemaakt van de melding dat je al kampioen was geworden?